Skocz do zawartości

[rower] evado 1.2 2011 czy hexagon v6 2011

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Zastanawiam się który z poniższych rowerów wybrać. Sam jestem laikiem jeżeli chodzi o osprzęt itd. więc proszę o pomoc pod tym kątem. Roweru będę używał głównie do jazdy po mieście ale od czasu do czasu na wycieczki w teren. Jaki rower moglibyście ewentualnie polecić w podobnym przedziale cenowym. Dzięki z góry :)

http://www.kross.pl/.../mtb/hexagon-v6

http://www.kross.pl/...cross/evado-1-2

Napisano
Roweru będę używał głównie do jazdy po mieście ale od czasu do czasu na wycieczki w teren.

Kross Evado,jeśli ten teren nie będzie zbyt wymagający(polne,leśne ścieżki).

Napisano

Ja szukałem Evado 1.2 i w Poznaniu zostały pojedyncze sztuki. Upewnij się więc, że jest dostępny jeszcze w sklepie i to w twoim rozmiarze. Sam wylądowałem z Evado 2.0 z 2012 roku:D

Napisano

Ja szukałem Evado 1.2 i w Poznaniu zostały pojedyncze sztuki. Upewnij się więc, że jest dostępny jeszcze w sklepie i to w twoim rozmiarze. Sam wylądowałem z Evado 2.0 z 2012 roku:D

i jak Ci się nim jeździ?

Napisano
Sam wylądowałem z Evado 2.0 z 2012 roku

Jeden drobiazg różni Kross Evado 1,2 z 2011r od Evado 2.0 z 2012r.Jest to liczba biegów,nowszy ma ich mniej(wolnobieg zamiast kasety).

Może Romet Orkan zamiast Krossa?

Napisano

Jakoś Romet nie kojarzy mi się najlepiej...

To dziwne, bo mi się kojarzy pozytywnie. Mam MTB Rometa od 18 lat i zostało w nim jeszcze sporo oryginalnych części.

Napisano

HashMap, bo kiedyś romet to była marka, na dzień dzisiejszy robią rowery i akcesoria marnej jakości. Pozwalają sobie na produkowanie "fulli" za 700zł i innych takich. Po za tym trafili do marketów, a tam przynajmniej w zeszłym roku sprzedawali całą serię rowerów w których nie szło w pełni stabilnie przykręcić kierownicy :/

Napisano

Cześć,