mateuszste91 Napisano 28 Marca 2012 Napisano 28 Marca 2012 Cześć, Zastanawiam się który z poniższych rowerów wybrać. Sam jestem laikiem jeżeli chodzi o osprzęt itd. więc proszę o pomoc pod tym kątem. Roweru będę używał głównie do jazdy po mieście ale od czasu do czasu na wycieczki w teren. Jaki rower moglibyście ewentualnie polecić w podobnym przedziale cenowym. Dzięki z góry http://www.kross.pl/.../mtb/hexagon-v6 http://www.kross.pl/...cross/evado-1-2
nemo2009 Napisano 28 Marca 2012 Napisano 28 Marca 2012 Roweru będę używał głównie do jazdy po mieście ale od czasu do czasu na wycieczki w teren. Kross Evado,jeśli ten teren nie będzie zbyt wymagający(polne,leśne ścieżki).
mateuszste91 Napisano 28 Marca 2012 Autor Napisano 28 Marca 2012 Dzięki a polecacie może jakąś inną markę niż kross w zbliżonej konfiguracji i cenie? I czy w ogóle ktoś używał evado 1.2?
Darasekpoz Napisano 29 Marca 2012 Napisano 29 Marca 2012 Ja szukałem Evado 1.2 i w Poznaniu zostały pojedyncze sztuki. Upewnij się więc, że jest dostępny jeszcze w sklepie i to w twoim rozmiarze. Sam wylądowałem z Evado 2.0 z 2012 roku:D
mateuszste91 Napisano 29 Marca 2012 Autor Napisano 29 Marca 2012 Ja szukałem Evado 1.2 i w Poznaniu zostały pojedyncze sztuki. Upewnij się więc, że jest dostępny jeszcze w sklepie i to w twoim rozmiarze. Sam wylądowałem z Evado 2.0 z 2012 roku:D i jak Ci się nim jeździ?
nemo2009 Napisano 29 Marca 2012 Napisano 29 Marca 2012 Sam wylądowałem z Evado 2.0 z 2012 roku Jeden drobiazg różni Kross Evado 1,2 z 2011r od Evado 2.0 z 2012r.Jest to liczba biegów,nowszy ma ich mniej(wolnobieg zamiast kasety). Może Romet Orkan zamiast Krossa?
mateuszste91 Napisano 30 Marca 2012 Autor Napisano 30 Marca 2012 Jakoś Romet nie kojarzy mi się najlepiej...
nemo2009 Napisano 30 Marca 2012 Napisano 30 Marca 2012 Jakoś Romet nie kojarzy mi się najlepiej... Tak samo,jak Kross.