Skocz do zawartości

[rower dla grubasa] Pomoc w wyborze roweru (194 cm, 120 kg)

Gruby120

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

To mój pierwszy post. Na rowerze jeździłem ostatnio ok. 25 lat temu (ale chyba nie zapomniałem, jak to jest) w tzw. międzyczasie przybyło mi kilka(dziesiąt) kg, na sprzęcie nie znam się w ogóle, dlatego proszę o pomoc w doborze modelu.

Mam 194 cm wzrostu i ważę niemal 120 kg. Chcę zrzucić kilka kilogramów i w ogóle podciągnąć kondycję. Szukam używanego roweru do 1000 zł. Proszę o pomoc, wskazanie odpowiedniej opcji dla mnie.

Zasuwać będę głównie po lesie i mieście, z pewnością nie będzie to wyczynowa jazda, ale nie mam też zamiaru podziwiać krajobrazów kręcąc w nowych sandałach. Rower nie jest obiektem moich westchnień, dlatego wolę używkę (jak się przewrócę, nie będę go oglądał z każdej strony:), ale chcę zasuwać komfortowo (amortyzacja jest ważna, bo mam lekki syf z kręgosłupem w odcinku lędźwiowym) i bezpiecznie (hamulce skutecznie powstrzymujące słonia).

Będę wdzięczny za linki z kilkoma słowami komentarza, a nawet oferty na PW.

Sezon jest wg mnie otwarty, zależy mi na czasie, ale jako że czekałem na ten moment 25 lat, tydzień mnie nie zbawi:). Dziękuję z góry za pomoc.

za 1000zł będzie cięzko kupić rower który będzie miał dobry amortyzator który sie nie rozwali . Bo tanie rowery nie sa zbyt dobre.

Poszukaj roweru na amortyzatorze Rock shox : Tora , Dart, Judy (model judy TT odpada) do dobrej klasy amortyzatory nie rozwalą sie zbyt szybko

ten rower wygląda nawet solidnie do tego rama Cr-Mo

http://allegro.pl/sc...2212735427.html

Do tego zostanie 200zł na drobne wydatki lepsze klocki hamulcowe albo hamulce , do tego wygodne siodełko i można sie pokusić o zmianę opon i dętek :)