Skocz do zawartości

[2000zł] MTB

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich, jestem tutaj nowy i zwracam się do Was z prośbą. Problem polega na tym, że jestem kompletnym amatorem w sprawach rowerowych, a chciałbym zakupić sobie jakiś rower górski w cenie nieprzekraczającej 2000-2300 zł. Jestem chudy, ważę 62 kg i mam 1,75 m wzrostu. Takim rowerkiem chciałbym jeździć głównie po mieście, ewentualnie 5-10 kilometrowe przejażdżki za miasto, czasem wypad do lasu. W moim mieście (małe- Końskie) są aktualnie 2 sklepy z nowymi rowerami - Kross i Author. Z używanymi są 2 komisy z czego w 1 sprowadzane są rowery z Niemczech, ale tutaj nie mam pewności co do tego, bo jako że się nie znam chyba nie będę potrafił ocenić jakości roweru co do jego ceny. Przyznam się, że póki co interesowałem się rowerami ze sklepu Kross, sprawa wygląda tak, że można zamówić rower jaki się tylko zechce z gazetki krossa z internetu. Authora rowery pozostawiłem, bo z opinii użytkowników w internecie wyczytałem że nie warto, nie wiem na ile to prawda- skorygujecie. Więc z gazetki krossa póki co spodobały mi się Hexagon X9, level A3 i A4, bo te rowery 29" są chyba dla troszkę wyższych ludzi, no i do jazdy bardziej dystansowej niż takiej przejażdżek. I tutaj pada pytanie który z nich do moich kryteriów pasuje najbardziej, a może który z oferty krossa byłby lepszy? Może z authora? mogę się zorientować, a na pewno będę jeszcze odwiedzał te komisy z używanymi, jeśli coś fajnego znajdę to będę pytał. Z góry dziękuje, czekam na odpowiedzi :))

Napisano

Dla kolegi rama 17,5''-18'' Jeśli się nie znasz na rowerach, to lepiej nie szukaj na własną ręke używki, np. poproś o pomoc doświadczonego kolegę..

Wracająć do tematu, myślę że najtaniej jest rower zakupić przez internet, a przy okazji na miejscu masz serwis Kross'a.

Za tą kwotę, raczej nie znajdziesz lepszej oferty: