Skocz do zawartości

[Rower] Cube CURVE czy PRO LTD czym się różnią


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Jestem nowym forumowiczem i to miło, że znalazłem miejsce do zadania pytania osobom, które mają pojęcie o tym o czym ja dopiero się uczę..

 

Poszukuję roweru na szosę i do lasu na utwardzone ścieżki.

Zdecydowany jestem na Cube, ale nie wiem czym się różnią curve od ltd pro.

 

Nie wiem czy dobrze myśle, ale obydwa rodzaje są krosówkami?

Pogubiłem się trochę w nazwewnicytwie CUBE, czy jeszcze jakieś modele z gamy Cube mogę brac pod uwagę?

Cena do 4 tyś. max, ale wolałbym wydać mniej, uprawiam inny sport i rower w lato ma dać przyjemność i wzmocnić nogi..

 

Dzieki i pozdrawiam

Napisano

Cube curve to rower typu Cross na 28" kołach , a LTD pro to MTB czyli rower górski do wyboru 26" i 29" koła . Na curve będzie Ci się gorzej jeździć w lesie , ale wygoniej na szosie. Bynajmniej ja tak uważam, ale są tu lepsi specjaliści odemnie . Jeżeli nie jeździsz aż tak dużo to za 2500 pln mozesz zakupić http://sklep.sportprofit.pl/pl/p/Cube-ANALOG-DISC-blue-n-green-2012/1123. Moj kolega zakupił niedawno takie i jest zadowolony.

Napisano

Cube curve to rower typu Cross na 28" kołach , a LTD pro to MTB czyli rower górski do wyboru 26" i 29" koła . Na curve będzie Ci się gorzej jeździć w lesie , ale wygoniej na szosie. Bynajmniej ja tak uważam, ale są tu lepsi specjaliści odemnie . Jeżeli nie jeździsz aż tak dużo to za 2500 pln mozesz zakupić http://sklep.sportpr...reen-2012/1123. Moj kolega zakupił niedawno takie i jest zadowolony.

 

 

 

 

Dziękuję, rozumię z tego, że Cube typowo krosowy to CROSS i bardziej pasuje na asfalt i scieżki utwardzone.

 

Natomiast Analog i LTD to rowery bardziej w teren czyli MTB ?

Napisano

dokładnie tak, Curve to cross, nie mniej jednak w bardziej utwardzonym i mniej wymagającym terenie sobie poradzi. Wszystko zależy od tego jak tak naprawdę jeździsz

Napisano

Jeśli utwardzone ścieżki leśne to jak najbardziej 28" się nada. Będzie to odpowiedni kompromis moim zdaniem między szosą, a szutrami oraz leśnymi, polnymi ścieżkami. W trudniejszym terenie tez powinien dać radę ale już tutaj kwestia opon dochodzi.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...