Skocz do zawartości

[rower] Kross Street Scraper - jaki amortyzator i inny osprzęt?

Pyton

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Przymierzam się do kupna w tym tygodniu roweru Kross Street Scraper 16 , jednak z rowerami nie miałem do czynienia z 8 lat, wtedy jeździłem jakimś bezfirmowym rowerem. Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o marki i jakość osprzętu. Stąd moje pytania :

- jaki amortyzator przedni polecacie, powiedzmy do 300zł , żeby był podobnej długości , aby nie zmieniał geometrii roweru, najlepiej żeby był dostępny czarny

- chciałbym też założyć zębatkę mniejszą z tyłu, nie wiem jakie tam są śruby ani ile jest tam zębów, ani o ile mniej powinno być, jakie są wasze doświadczenia? oraz klucze potrzebne do wymiany?

- jak przyczepia się koszyk do bidonu?

- chcę również dokupić gripy z rogami, czy kierownice mają standardową średnicę czy są różne?

- w wersji 16 biegowej nie ma osłony łańcucha przy korbie, jaką polecacie, jaka pasuje do tego modelu?

- z tego co wyczytałem przyda się również zmiana siodełka, jakie polecacie? amortyzowane jakieś?

PROSZĘ TYLKO O SPRZĘT DOSTĘPNY NA ALLEGRO, LINKI ALLEGRO NAJMILEJ WIDZIANE :-)

rowerem będę głównie śmigał po trasach rowerowych jeśli ma to jakieś znaczenie

dzięki wielkie z góry za propozycje

Napisano

Możesz wyjaśnić, po co chcesz zakładać z tyłu mniejszą zębatkę, skoro jest tam piasta Alfine z wewnętrznymi biegami? Może zacznij jeździć na rowerze i zorientuj się najpierw, co Ci w nim nie pasuje i co chciałbyś zmienić...

Napisano

1. Żaden. Za 300zł nie dostaniesz dobrego widelca. Sztywny jest przynajmniej lżejszy.

2. Oczywiście wiesz, że tam jest piasta wielobiegowa, więc zmiana zębatki nie musi być konieczna?

3. Śrubami...

4. Standard.

5. Nie polecamy osłon na korby.

6. Skąd wiesz, że nie będzie Ci pasowało? Amortyzowane siodełko i amortyzator zrobi z fajnego roweru służącego do szybkiego przemieszczania się po mieście mieszczucha dla staruszka.

Napisano