Andriey87 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Witam Szanowne Grono ! Jestem amatorem jazdy na rowerze, jak zrobię 60 km dziennie to jestem spełniony Nie wiem dlaczego ale wybór padł na Scott. Czy jest sens wydawania 6k na Elite? Jeżdzę dużo w mieście, czasem troche po lasach Jaka to w zasadzie różnica dla mnie pomiędzy tymi modelami? Przerzutki będą zmieniać się szybciej o 0,1 sekunde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atvrider Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 jeżeli twoja jazda wygląda 80% po mieście 20% terenie to nie ma sensu kupować wysokiego modelu, i czy ogólnie jest sens inwestować w rower MTB, geometria jest niewygodna na miasto, ja odradzam. Mój starszy znajomy ma rower trekingowy kettler - coś mniej więcej takiego http://www.kettler.pl/index.php?tab=rowery&c=1_trekking&u=trekking&id=277 po lesie też jeździ a wygoda jest niesamowita, na miasto idealny Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelLUB Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 na miasto chyba lepszym będzie aspect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andriey87 Napisano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Jeżdżę dziś w ramach testu Author Instinct 29 tegoroczny. Różnica kolosalna względem mojego Arkusa na 26 calowych kółkach. Miejskie rowery odpadają. Wielbie tylko 'górale'. I dalej nie wiem jaka różnica pomiędzy Comp a Elite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...