majkimanek Napisano 24 Marca 2012 Napisano 24 Marca 2012 Witam, Jestem laikiem w tym temacie, a przeglądając forum widzie, że sporo dobrych decyzji z waszej strony dlatego proszę o pomoc. Poszukuję rowerów dla mnie i mojej narzeczonej do kwoty max 1800zł. Najczęściej podróżujemy po okolicznych lasach i obrzeżach miasta ale ostatnio kuszą też trasy w Beskidach. Mam 193cm wzrostu i 90kg wagi Narzeczona 175cm i 60 kg Z góry dzieki za pomoc
mklos1 Napisano 24 Marca 2012 Napisano 24 Marca 2012 Gdy większość trasy stanowią odcinki ubite: Kross Trans Alp 2011 (jeżeli jeszcze uda się kupić) lub 2012. 21" oraz 19". Gdy jednak jest przewaga lasu, a asfalt okazjonalnie: Level A2 2012 lub Level A4 2011. Jeżeli ma być koszernie, czyli dla kobiety damska rama, to Level F3.
marcusp Napisano 24 Marca 2012 Napisano 24 Marca 2012 Też jestem laikiem w temacie, ale właśnie kupiłem kilka dni temu rowery dla siebie i żony - Kross Trans Alp, dla mnie męski 21", dla żony damkę 19". Od dnia zakupu robię codziennie dwadzieścia - dwadzieścia kilka kilometrów, na tyle na ile mi czas pozwala i mogę powiedzieć, że jak dla mnie ten model jest bardzo wygodny. Przed zakupem próbowałem kilku różnych rowerów - Wheeler, Giant, inne Krossy, Meridę, Herculesa. Nie chciałem wydać więcej niż 2000 na rower i w tym zakresie cenowym ten model najbardziej mi i żonie pasował. Dałem po 1800.
mklos1 Napisano 24 Marca 2012 Napisano 24 Marca 2012 Wydaje mi się, że Kross ma bardzo dobry stosunek osprzęt/cena, więc to był dobry wybór. Trzeba tylko uważać, bo mają problem chyba problem z kontrolą jakości. W moim Levelu A4 był niedokręcony tylny zacisk, a w Trans Alpie wadliwe obręcze kół. Wada polega na nierównym łączeniu, które czuć podczas hamowania, zarówno na przodzie jak i tyle. Nie dyskwalifikuje to z jazdy, ale kwalifikuje się na gwarancję. W sumie detale. Póki co poważna awaria się nie zdarzyła. To co powinno działać poprawnie, działa.