Skocz do zawartości

[około 1600] Merida matts 20-V N2 vs. Giant Revel 3 2012 vs. Kellys Viper 4.0

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Poszukuje roweru w granicach około 1600 zł. Przeznaczenie jazda rekreacyjna po mieście oraz poza miastem (polne drogi, lasy itp.) Moja waga 75 kg wzrost 185 cm. Do tej pory upatrzyłem sobie 3 modele ale ,że nie znam się bardzo dobrze na sprzęcie rowerowym proszę o opinię i pomoc w porównaniu tego sprzętu:

Merida: Rowery Merida - rowery, części, osprzęt, akcesoria rowerowe - producent i dystrybutor rowerów

Giant: http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/revel.3/9167/49307/

Kellys: http://kellysbike.com/index.php?id=pl_product&product_id=28053&countries_id=170&countries_name=pl&cat_id=318&subcat_id=320

Bardzo proszę o opinię który rower wybrać oraz sugestie co jeszcze ciekawego mógłbym znaleźć w podobnym przedziale cenowym (mogą być rowery z zeszłych roczników).

Dzięki wielkie za pomoc

Pozdrawiam

Napisano

hej rockrider 5.3 wcale nie wygląda gorzej niż jakikolwiek z tych które podałeś a amortyzator ma lepszy:P osprzęt w giancie jest ciulowy przy tej kasie ja bym rozważył decathlonowy wariant.

Napisano

1 ważna zasada nie kupować gianta tańszego niż 3tys :/

2 rr co prawda to prawda w sumie lepszy wariant niż podane , ale ciężki , jak wszystkie rockridery i b'twiny

Napisano

ten Cube by mi odpowiadał, ale niestety niedostępny na tej stronce. Spróbuje poszukać gdzie indziej za podobną cenę. Author tez bardzo spoko ale niestety kolor odpada w moim przypadku :(

Najbardziej jestem przekonany do marek Kellys i Merida, znajomi użytkujący te rowery polecają, ale niestety w modelach zbytnio się nie orientują, może ktoś z was doradziłby jakiś model z tych marek, najlepiej poprzedni rocznik bo myślę ,że będzie atrakcyjniej cenowo w stosunku do bieżącego?

wielkie dzięki za dotychczasową pomoc, miałem brać tego Gianta ale rzeczywiście jego osprzęt słabo wypada na tle tego co pokazaliście.

Zarchiwizowany