sysak Napisano 4 Marca 2006 Udostępnij Napisano 4 Marca 2006 Witam. Chciałbym kupić porządne opony 1.95 ew. 2.1 w cenie ok 40zł/szt. Będę jeździł głównie po asfalcie, więc opona nie może się szybko ścierać i mieć dużych oporów. Ale musi też dobrze sprawdzać się w terenie, bo lubię też jeździć po górach i w lesie. Co mi polecicie? Nie mam jakichś ogromnych wymagań. ;-) Mam jeszcze jedno pytanie: Gdzie kupić? W którym sklepie internetowym jest najtaniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 4 Marca 2006 Udostępnij Napisano 4 Marca 2006 Ja kupiłem u Arnika conti explorer za 37zl sztuka i spisują się całkiem nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 4 Marca 2006 Udostępnij Napisano 4 Marca 2006 Nie ma czegos takiego jak dobra opona na szose i w teren Trzeba cos pośredniego - jakiegos semi-slicka albo opone MTB z jakimiś małymi klockami. Tak jak mówił przedmówca Explorery powinny się sprawdzić, bo są tanie i w tej cenie całkiem dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cwb2 Napisano 4 Marca 2006 Udostępnij Napisano 4 Marca 2006 w zeszłym roku planowałem, że moje bontragery zamienię na oponki panaracer, ale pojawiły się explorery (jest ich kilka rodzajów i w róźnych cenach, więc każdy znajdzie coś dla siebie - 580g "wersja" nie jest złym wynikiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 4 Marca 2006 Udostępnij Napisano 4 Marca 2006 Szczególnie, ze wersja Pro przy cenie ~55 zł waży ok 508-520 gram co jest dobrym wynikiem. Według testy Magazynu Rowerowego Explorer (tylko, ze wersja Supersonic) ma trakcje 5/5 a trzymanie w zakretach 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
acinpreis Napisano 5 Marca 2006 Udostępnij Napisano 5 Marca 2006 Tak tak Explorery są bardzo fajne.Dobrze sprawują sie w terenie i całkiem nieźle na szosie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cwb2 Napisano 5 Marca 2006 Udostępnij Napisano 5 Marca 2006 conti w tym roku dobrze zapunktował z tymi oponkami one nadają się do przysłowiowego tańca i różańca, każdy może sobie na nie pozwolić i wybrać to co lubi (rozpiętość cenowa od ok. 50 zł do 120 zł). jest w czym wybierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gość Napisano 6 Marca 2006 Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 Wlasnie o cos w stylu explorerow mi chodzi. Wielkie dzieki. To teraz jeszcze powiedzcie, gdzie kupic, zeby bylo najtaniej. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolumb Napisano 6 Marca 2006 Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 Tu masz explorery za 54zł za sztukę A na Continental Twister ktoś jeździ? Jak się sprawują? Wydaje mi się, że po asfalcie powinny lepiej toczyć się niż Explorery, ale jak radzą sobie w terenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 6 Marca 2006 Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 Brałbym teraz te zwijane, dobra cena. Ja kupiłem zwykłe, sztuka za 37zl bo nie miałem więcej kasy ale i tak jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 6 Marca 2006 Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 Twistery patrząc po bieżniku powinny sie duzo lepiej toczyc na asfalcie - mają większe klocki połozone blizej siebie. Na asfalcie powinny sie sprawdzic - ale juz np. w błocie mogą sie łatwo zapychac. IMO przeznaczenie mają = asfalt, ubite drogi, ścieżki, ścieżki leśne - na śniegu i błocie raczej będą pływać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekW Napisano 6 Marca 2006 Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 Ja na asfalt i w teren jezdze na MAxxisach Calibos i Kraken . Mi calkiem pasuja , nienajgorzej sie sprawują w terenie a na asfalcie jest troche gorzej . Ale chyba zadna opona terenowa nie bedzie dobra na asfalt Pewnie w ciagu sezonu zmienie , chociaz zobacze jak bedzie ze zuzyciem i kasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sysak Napisano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2006 Chyba kupię te explorery. Wezmę najtańszą wersję, bo nie zwracam uwagi na takie drobnostki, że pro są zwijane i pare gramów lżejsze. Chyba, że jest jeszcze jakaś różnica, o której nie wiem... Ponawiam pytanie: Gdzie mogę kupić zwykłe Explorery w najniższej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sysak Napisano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2006 Witam znów. Otóż sprawdziłem jakie są ceny w pobliskim "rowerowym" Conti Explorer (niestrty jakieś obleśne z czerwonym paskiem :/ ) 40zł Conti Explorer PRO 60zł IRC Notos 20zł I facet wygrzebał jeszcze jedną kierunkową IRC Mythos XC za 34zł. Chyba wezmę IRC, ale zastanawiam sie czy brać na przód tego Mythosa, czy nie... Słyszałem, że Mythos to dobra opona, a co z Notosem? Polecicie mi go? Myślę, że jak za tą cenę będzie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cwb2 Napisano 8 Marca 2006 Udostępnij Napisano 8 Marca 2006 a jak to jest z "łapaniem gumy" w super_sonic'ach ??? czy one za bardzo nie są odchudzone i interesuje mnie waga explorerów. czy zamieszczana na różnych serwisach odnosi się do wersji 1.9 czy 2.1??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 8 Marca 2006 Udostępnij Napisano 8 Marca 2006 Conti Explorer Supersonic 2.1 waży 464g; przejechałem na niej +/- 4500km, przebiłem jakieś 2-3 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sysak Napisano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2006 Witam znów. Tym razem chciałem się pochwalić. Wyrwałem na allegro dwie Conti Explorer PRO 2.1 515G za 45zł/szt. Wielkie dzięki za naprowadzenie mnie na tą oponę. :* Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raffi Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 Mam pytanko. Czy na Conti Explorer Pro można przejechać caly sezon w maratonach? Chodzi mi oczywiście o podloże. Wiem, że nie ma oponki uniwersalnej na teren suchy i na tern blotnisty. Ale jeżeli przyjąć pewien kompromis czy wlaśnie Conti Exp Pro można śmialo zastosować na cały cykl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sysak Napisano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 Chyba tak. Mam założone w rowerze te opony, choć nie zrobiły one jeszcze ani jednego metra (nie mam suportu). ;-) Jednak z tego co czytałem te opony są odporne na ścieranie Nie mam pojęcia ile km jeżdżą ludzie na maratonach, ale strzelam, że komplet powinien starczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bostom Napisano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2006 Czy wiecie jaka jest roznica miedzy wersja continental twister i twister pro chodzi mi o wesje za 41zl: http://arnik.freshsite.pl/product_info.php...roducts_id=1483 oraz ta za 59zl: http://arnik.freshsite.pl/product_info.php...roducts_id=1483 Zastanawiam sie czy warto doplacac praiwe 20zl do sztuki? czy jest duza rozncia w wytrzymalosci miedzy tymi modelami ? Jezdze glownie po asfalcie, lesie i polnych sciezkach, gdy pada nie wyjedzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sysak Napisano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2006 Wersja pro jest lżejsza od nie pro o 80g (to całkiem sporo, a masa koła jest szczególnie ważna.) i zamiast drutu w środku ma oplot kevlarowy. Oponę można zwinąć i np. wziąć jako zapasową na maraton, albo schować w plecaku podczas wyjazdu na wycieczkę. Pozdrowienia dla continentalowców. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bostom Napisano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2006 Zastanawia mnie jednak wesja twister pro ale za 41zl. U Arnika mozna wybrac taka opcje: http://arnik.freshsite.pl/product_info.php...roducts_id=1483 taki jest jej opis: drutówka, waga 540g, CO0122243 TPI (ilość warstw/splotów na cal): 2/228 Zwijana natomaist kosztuje 122zl i faktycznie ma 460g natomiast przy wersji twister CO0122241 za 59zl znajduje sie opis: > Drutówka. > TPI (ilość warstw/splotów na cal): 3/84. > Waga: realna 548g Zatem jedyna roznica jaka widze miedzy tymi modelami (poza cena ) to ilosc warst oraz ilosc splotow. Czy warto doplacac 18zl do wersji z 3 warstwami? Zastanawiam sie ktore zamowic. Myslalem o tanszej wersji bo to jest jednak 36zl na parze. Chyba ze te drozsze sa znacznie wytrzymalsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2006 .. arnik cos ma chyba schrzanione w opisach. Powinien miec tanio wersje z drutami drozej wersje pro [kelwar] i najdrozej wersje supersonic.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolumb Napisano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2006 Kiedyś na pl.rec.rowery czytałem czyjąś wypowiedź, że ta drutowa wersja pro zużyła się prawie 2 razy szybciej niż standardowa drutówka, ale była to tylko pojedyncza opinia, więcej narzekań nie słyszałem. Może koleś jakiś lipny egzemplarz akurat trafił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bostom Napisano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2006 Znalazlem jakis cenni z oznaczeniami aktalogowymi: http://www.rp-pawlak.pl/continental/spec_pdf/conti_spec.pdf i faktycznei wersja pro drutowka jest w nim rowniez najtansza. Wiec chyba u Arnika bledu nie ma. Czy ktos uzywal moze tego najtanszego twistera pro? jak sie spisuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.