lenowy Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Witajcie, na hamulcach tarczowych jeżdżę od kilku dni (kupiłem nowy rower). Zauważyłem, że chyba tarcza z przodu jest krzywa i w jednym miejscu ociera o klocek. Pojechałem do serwisu i coś tam próbowali regulować, ale nie bardzo im to wyszło i ociera nadal. Przy większych prędkościach jest to denerwujące. Usłyszałem od serwismenów, że mam przejechać jeszcze trochę kilometrów i samo się powinno to poukładać, a jak nie to wtedy będą regulować. Na moje oko tarcza raczej do wymiany, a ich sugestia chyba jest grubymi nićmi szyta. Czy takie rzeczy ( w sensie tarcza) się zdarzają czy próbują mnie wkręcić? Pomóżcie bo z tym tematem nie mam doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 tarcze się prostuje, ale nowa tarcza powinna być prosta, jakie to hamulce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enkoder Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Miałem krzywą tarczę od początku i też mówili, że się "dotrze". Jeździłem tak z ocierającą tarczą około 1000km, nie bardzo mi to przeszkadzało, bo tarcie nie było aż tak denerwujące ale potem po prostu odsunąłem jeden klocek od tarczy na dwa kliki i jest spoko. To teraz nie wiem, jak chłopaki u Ciebie regulowali, że im nie wyszło, jakie masz hamulce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 1. Przykręć jeszcze raz (jeżeli mocowanie na 6 śrub). 2. Hamulce są nowe i muszą się "dopasować" klocki. 3. Tarcza jest na pająku, odległość między klockami jest bardzo mała. 4. ... mam dalej wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...