Skocz do zawartości

[hamulec]


kefas

Rekomendowane odpowiedzi

*555 jest sporo lżejszy od 525 (555 przód:340g i 168g tarcza)(525 przód:420g i 160g tarcza)

*555 ma lepsze trzymanie klocków(w 525 na zakretach klocki ocierają o tarcze)

*w 555 wymiana klocków npoprzez wykrecenie srubki-w 525 poprzez odgiecie luźnolatającej "zawleczki"

*mocowanie 555-ISO; a 525 POSTMOUNT(dochodzi adapter)

 

* Dla odmiany 525 ma fabryczną tarcze (rt-61;160g)lzejsza od tarczy z 555(rt-60;168g)

*555 bardziej się grzeje(przez tą tarcze z mniejszą ilością dziurek)

*Modulacja w obu modelach na 4+

*w przypadku stosowania 525 z tyłu występuję cholerne wibracje przy hamowaniu-niepolecam stanowczo modelu 525 na tył

 

PS:Uzywam 555 (2000km) ,natomiast mój brat ma 525(5000km)....Poza wymienionymi wyzej szczegółami oba sa w porzadku.

 

Pozdrawiam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...