Dworniok Napisano 17 Marca 2012 Napisano 17 Marca 2012 Witam! Mam pewien problem,a dokładnie mam blokade w swoim damperze, "Aktywuje" Dampera, daję dźwignie blokady do góry, a po chwili dźwignia sama spada na dół. Co może być tego przyczyną, żle wyregulowany?
lyndowss Napisano 18 Marca 2012 Napisano 18 Marca 2012 Sprawdź czy jak nie jedziesz to nie zahaczasz jej i nie ściągasz jej z powrotem w dół.
Dworniok Napisano 18 Marca 2012 Autor Napisano 18 Marca 2012 na pewno nie zachaczam zahaczam. Nie wiem czy przyczyną tego nie jest źle wyregulowany Damper.
Mod Team durnykot Napisano 18 Marca 2012 Mod Team Napisano 18 Marca 2012 Pytanie nr 1: Czy po zmianie pozycji dźwigni zmenia się praca tłumika ( otwarty-zamknięty)? Pytanie nr 2: Czy po "opadnięciu" dźwigni po włączeniu blokady tłumik się odblokowuje ( i vice versa)? Może masz nie skręconą dźwignię? W dźwigni po przeciwnej stronie "uchwytu" jest malutki imbus ( chyba 2mm)- sprawdź pro forma. Coś mi się nie chce wierzyć w zależność między rozregulowaniem tłumika i opadaniem dźwigni.
Dworniok Napisano 18 Marca 2012 Autor Napisano 18 Marca 2012 Tak, jak dam dźwignie do góry to tłumik się "aktywuje". Chwile popracuje, głębsza dziura i dźwignia spada na dół. Dziś zauważyłem, że linka jest za luźna.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.