sfx500 Napisano 16 Marca 2012 Napisano 16 Marca 2012 Witam. Jestem juz na forum jakis czas, to pomyslalem sobie ze i ja pokaze czym smigam, nie jest to moj jakis szczyt marzen, ale na uczniowska kieszen nie jest zly , KROSS SFX500, kupilem go w 2009r za wlasna kaske , smigam dzien w dzien do szkoly, po miescie, lasach czasami,ogolnie jak dla mnie nie jest zle... Teraz troche suchych informacji:. kolor: garfitowy metalik rama: Alu 6061 rozmiary ramy: 21'' widelec: Suntour XCR 100 mm stery: VP-A71 suport: VP-BC73 korby: Cyclone CPI19-3477P przerzutka przód: Shimano Acera przerzutka tył: Shimano Altus manetki: Shimano ST-EF-35 ilość biegów: 24 kaseta: SRAM PG-830 11-32 łańcuch: KMC Z 72 hamulce: Alhonga HJ806AD piasty: Joy Tech obręcze: Alexrims X2100 opony: Kenda K091/092 26x1.95 amortyzator tył: Kind Shock 291 wspornik kierownicy: Zoom Alu kierownica: Zoom Alu sztyca: Zoom Alu siodło: VELO pedały: VP waga kg: 15.5 mysle ze nie źle aczkolwiek moglby byc lzejszy ;/ Foty Dzis takze zaczalem sezon, pozno bo pozno ale nie dalem rady wczesniej: wyczyszczone przerzutki, łańcuch, kasety, nasmarowane i proba, mam tez foty : pierwszy wyjazd ( a wlasciwie wyprowadzenie z garazu ): W trakcie czyszczenia: Z włascicielem, hehe: Po pierwszych jazdach: Tak, to tyle na ten sezon planuje wymiane tylnej oponki i tego, na co pozwola fundusze....
Froop Napisano 18 Marca 2012 Napisano 18 Marca 2012 ładny sprzęcik o nic się tak nie dba, jak o coś co się kupiło za własne pieniądze Ile już na nim przejechałeś ?
tobo Napisano 18 Marca 2012 Napisano 18 Marca 2012 Wg mnie najistotniejszą zmianą w tym krossie powinien być amortyzator z tyłu. Jeśli jest to ks 291 to gorąco polecam zmienić go na coś działającego, chyba że nie wyjeżdżasz poza asfalt i parkowe ścieżki. Przez rok tego krossa używała moja żona i tenże damper bardzo upośledzał przyjemność z jazdy w trenie. Rower ma bardzo fajny stosunek cena - jakość.
sfx500 Napisano 18 Marca 2012 Autor Napisano 18 Marca 2012 Froop ja nim przejechalem hoho i jeszcze troche no przez 3 lata moze +/- 30tys. tobo wiesz zastanawiam sie, ale na razie nie jest zle, jak pojawi mi sie jakis $$ to pewnie pomysle na razie musze zmienic oponke z tylu na nowa, bo juz sie konczy, Crossmar maxxis juz idzie do mnie
crashbash1 Napisano 18 Marca 2012 Napisano 18 Marca 2012 Gratulacje jak na takim sprzęcie robisz 10kkm rocznie i to nie jeżdżąc podczas zimy.
sfx500 Napisano 18 Marca 2012 Autor Napisano 18 Marca 2012 no mowie +/- nie licze, mam zwykly licznik kupiony w rowerowym za cale 25zl, wiec nie mam pojecia, ale jezdze naprawde duzo....
rybciasum Napisano 20 Marca 2012 Napisano 20 Marca 2012 A ile razy w ciągu tych 30kkm wymieniałeś napęd ?
szliri Napisano 20 Marca 2012 Napisano 20 Marca 2012 Bo jak ani razu to chętnie kupię taki sam Co do zmian to warto pomyśleć nad amorem z przodu powietrznym i z tyłu jakimś lepszym
sfx500 Napisano 21 Marca 2012 Autor Napisano 21 Marca 2012 dobra no moze przesadzilem ale w sumie po 3latach bd miec nalatane 30kkm a napedu jeszcze nie wymienialem...
rybciasum Napisano 21 Marca 2012 Napisano 21 Marca 2012 Napęd po 10kkm nadaje się tylko do wyrzucenia, połowa biegów nie działa... coś ciemnote wciskasz kolego
rybciasum Napisano 22 Marca 2012 Napisano 22 Marca 2012 No to troche matematyki co by uświadomić 3 lata po 365 dni - 1095 dni 30 000 / 1095 = 27 km dziennie, patrząc że jeździsz przez cały rok, dzień w dzień, od święta, w sylwester, przy 20 stopniowym mrozie. dobra odejmijmy 4 miesiące tj pazdziernik listopad grudzien styczen, czyli odpada nam 123 dni w roku, przez 3 lata 369 dni 1095 - 369 = 726 30 000 / 726 = 41 km dziennie, średnia 20km/h, minimum dwie godziny dziennie na rowerze, tygodniowo 300km, 1230 km miesięcznie średnio. Twój rower ma max 5000-6000km przebiegu, a między 5k a 30k, to różnica, zamontuj normalny licznik i licz ile jeździsz rocznie, a nie ciemnoty wciskasz
schab Napisano 22 Marca 2012 Napisano 22 Marca 2012 Po co takie napinanie. Skoro kolega nie ma licznika i napisał +- (sam osobiście nie licze ile rower przejechał) a tym bardziej cięzko poznac po napędzie. Skoro jezdzi sie powoli, po mieście bez żadnych gleb i dba o sprzęt i trafi dobrą sztuke to moim zdaniem żywotność można potroić .
Froop Napisano 25 Marca 2012 Napisano 25 Marca 2012 zrób może jakieś lepsze fotki, w ładnym słonecznym dziennym świetle, bo te to jakieś takie zimne szare
tobo Napisano 25 Marca 2012 Napisano 25 Marca 2012 Kolega napisał plus minus i napisał też że ma "zwykły licznik", to nie rozumiem. Zwykły nie mierzy dystansu? 30 tysięcy to raczej limit całkowity życia dla tego roweru - piszę jako były posiadacz i użytkownik.
sfx500 Napisano 31 Marca 2012 Autor Napisano 31 Marca 2012 Dobra Panowie bez spinek, nie mierzylem jeszcze ile dokładnie przejechalem w czasie uzytkowania tego roweru, podalem to tylko szacunkowo, no oko koniec tematu dystansu A teraz tak, zmienilo sie troszke, zainwestowalem 150zl i kupiłem opony MAXXIS crossmark sztuk 2 Jest i fota na nowych oponkach, zrobiona w domciu ;)
Obes Napisano 31 Marca 2012 Napisano 31 Marca 2012 Niewątpliwie jest to bardzo bezpieczny rower, dobrze oznakowany odblaskami.
tobo Napisano 31 Marca 2012 Napisano 31 Marca 2012 Niewątpliwie jest to bardzo bezpieczny rower, dobrze oznakowany odblaskami. Wolna uwaga czy złośliwość?
Obes Napisano 31 Marca 2012 Napisano 31 Marca 2012 sfx500 napisał, że śmiga po lasach ? u mnie by te odblaski odpadły, ale zanim by się to stało zdjął bym je sam. na pewno przed objechaniem 30 000 km.
Froop Napisano 31 Marca 2012 Napisano 31 Marca 2012 Luudzie, co wy się tak tych pomarańczowych odblasków czepiacie? O gustach się nie dyskutuje, rower ma się podobać właścicielowi a nie komuś kto tylko ogląda zdjęcia !
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.