office Napisano 16 Marca 2012 Napisano 16 Marca 2012 Jestem kompletnym laikiem w sprawach rowerowych, posiadam zwykły rower "górski" na którym często od wiosny do jesieni jeżdżę. Do tej pory używałem zwykłych kół aluminiowych za 30-40 zł, jednak niestety ciągle ulegają deformacji, dwa razy pękła mi już piasta czy coś koło niej i tak w kółko... Waże około 85 kg i jeżdżę średnio przynajmniej trzy razy na tydzień przez 1-4 godz.(a latem to nawet codziennie) szukam więc jakiś w miarę dobrych kół, których cena (za komplet) nie przekraczałaby 200, no może 300 złotych i sprostała takim wymaganiom. Koła pod hamulce v-brake. Wolałbym jakiś gotowy złożon zestaw, czy ktoś mógłby podać jakieś propozycje w tym przedziale cenowym? Mogą być linki do różnych sklepów internetowych gdzie są gotowe zestawy. Znalazłem coś takiego (w dodatku w mojej okolicy jest ten sklep): Koła MTB 26 piasty Alivio M430 srebrne V-brake (2183393079) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. co sądzicie?
rzezniol Napisano 16 Marca 2012 Napisano 16 Marca 2012 Ja sie tam nie znam ... Ale obrecze wydają mi się jakies "egzotyczne" nigdy o nich nie słysząłem ... I jest ciezko ... Ja bym dołożył 20 zeta i kupił koła na łożyskach maszynowych i na obręczach o ktorych coś wiadomo Mach 1 Exe( przynajmniej o nich słysząłem) np takie ... http://allegro.pl/kola-26-lozyska-maszynowe-novatec-mach1-wawa-i2188058841.html Maszyny są łatwiejsze w serwisie ... wymianiasz całe łozyska i masznową piaste ... piasty na "wiankach" moim zdaniem są trudniejsze w serwisie a jak posypie sie kołnus/miska trudniej zrobić z nich "nową piaste" . Jak bedziesz obserwował alleokazje może uda ci sie wyrwać (mi się udało) w podobnej cenie koła, które zamiast obręczy EXE miały MX (MX`y mają kapslowane twory). No i taki zestaw jest lżejszy o około 200g ( wyliczone na podstawie dostępnych danych na allegro ) Pozdro