Gość kikzz Napisano 2 Marca 2006 Napisano 2 Marca 2006 Chce sobie zakupic korbe ale nie wiem jaka :/ na allegro zczailem cos takiego: 1. http://allegro.pl/item88632888_korba_truva...ussefelt_1.html Korba rowerowa firmy TRUVATIV HUSSEFELT-1 Przeznaczenie: DH, DUAL,DIRT Korba z aluminium AL-6061-T6, koronka stalowa, 44z Mocowanie osi ISIS , korba w pełni rozbieralna. Śruby mocujące w komplecie. Korba posiada tuleje zapobiegającą zniszczenie gwintu 2. http://allegro.pl/item88659921_korba_truva...ussefelt_2.html Korba rowerowa firmy TRUVATIV HUSSEFELT-2 Przeznaczenie:DH, DUAL, DIRT, 4X Korba z aluminium AL-6061-T6, koronka aluminiowa,42z Mocowanie osi ISIS , tuleja zapobiegająca zniszczeniu gwintów Śruby mocujące w komplecie. w pełni rozbieralna. no wiec roznica jest miedzy nimi w koronce i teraz pytanie ktora bedzie lepsza, dluzej posluzy i nie pokrzywi sie i bedzie poporstu lepsza ???? prosze o jak najwiecej rad i o jak najszybsza pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam
Kywak Napisano 2 Marca 2006 Napisano 2 Marca 2006 Roznica jest tylko w koronce i to dosyc istotna. Aluminiowa koronka pochodzi z wyzszego modelu holzfellera, czyli jest dosyc sztywna twarda i na pewno lekka . Jednym slowem doplacasz za blat . Zobacz w moim podpisie, akurat mam do sprzedania zestaw korba (Hussefelt) + suport, moze Cie to zainteresuje .
Gość kikzz Napisano 4 Marca 2006 Napisano 4 Marca 2006 czyli wiem juz jaka wziasc tylko 2 pytanie czy bedzie odczuwalna roznica w korbie z ramieniem 170 a 165 mm ?? bo nie wiem jaka wziasc bo sa w tej samej cenie wiec nie wiem a 165 maja wlasnie taka jak ja potrzebuje 38 z
kos Napisano 4 Marca 2006 Napisano 4 Marca 2006 wg mnie, to bierz z ramieniem 170. będzie ci latwiej balansowac i zachować równowagę. a czy róznica będzie odczuwalna, tego ci niesetty nie powiem :<
Gość kikzz Napisano 4 Marca 2006 Napisano 4 Marca 2006 wg mnie, to bierz z ramieniem 170. będzie ci latwiej balansowac i zachować równowagę. a czy róznica będzie odczuwalna, tego ci niesetty nie powiem :< a przez te 5 mm bede gorze jabalansowal ?? :>
Ogór Napisano 5 Marca 2006 Napisano 5 Marca 2006 tez mam taki sam problem nie wiem czy wziasc 170 czy 165 doradzcie plz
Kywak Napisano 5 Marca 2006 Napisano 5 Marca 2006 jak bedziesz mial kola 24" to zdecydowanie wez 165 mm, bo mozesz drzec korbami o ziemi przy zakretach (to jeszcze zalezy od wysokosci na jakiej masz suport w ramie). A jesli masz krotki przod i 26" kolo, to tez 165 mm, bo mozesz haczyc nogami przy barspinach . W kazdym innym wypadku wystarczy Ci 170 mm .
Ogór Napisano 5 Marca 2006 Napisano 5 Marca 2006 jak bedziesz mial kola 24" to zdecydowanie wez 165 mm, bo mozesz drzec korbami o ziemi przy zakretach (to jeszcze zalezy od wysokosci na jakiej masz suport w ramie). A jesli masz krotki przod i 26" kolo, to tez 165 mm, bo mozesz haczyc nogami przy barspinach . W kazdym innym wypadku wystarczy Ci 170 mm . kolo 24" ale nie jestem jescze pewny :/ czy sie oplaca :| a meridzie jak mialem to darlem pedalami przy zakretach ale sie przyzwyczilem i juz pozniej nie darlem a suport w ramie nie wiem na jakiej wysokosci ( drag 2006 ) z przodu mam 26" kolo + nokian nbx 2,5 i sie zastanawiam czy np. dajac 24" x 2,6 / 2,7 / 2,8 nie bedzie zbyt nisko doradzcie troche
Kywak Napisano 6 Marca 2006 Napisano 6 Marca 2006 przy tak duzych oponach, to raczej nie bedzie. Co do samego ukladu kol, to ja bym dal na Twoim miejscu 26 z przodu i 24 z tylu, bo to by ciutke moglo poprawic geo draga, ktora wiadomo troche lipna jest.
Ogór Napisano 6 Marca 2006 Napisano 6 Marca 2006 przy tak duzych oponach, to raczej nie bedzie. Co do samego ukladu kol, to ja bym dal na Twoim miejscu 26 z przodu i 24 z tylu, bo to by ciutke moglo poprawic geo draga, ktora wiadomo troche lipna jest. z przodu mam 26" :] + dj3 2004 i poprostu chcialem sie dowiedziec jakie kolo lepiej tam dac no ale jak z ta korba 165 czy 170 w takim wypadku ??
Kywak Napisano 6 Marca 2006 Napisano 6 Marca 2006 dalbym 24" do tylu a co do korby, to juz wedlug uznania, drag ma dlugi przod, wiec przy barspinach i xupie nie bedzie problemow, wiec dalbym 170 mm, przynajmniej bedziesz mial lepsze przelozenie sily przy pedalowaniu.
MarcinN Napisano 7 Marca 2006 Napisano 7 Marca 2006 Korba rowerowa firmy TRUVATIV HUSSEFELT-1 Korba z aluminium AL-6061-T6, koronka stalowa, 44z Korba rowerowa firmy TRUVATIV HUSSEFELT-2 Korba z aluminium AL-6061-T6, koronka aluminiowa,42z :lol: bez jaj przecież obie te koronki są z alu(nawet nazwa wskazuje) więc skąd niby tam stal się wzięła? W ogóle jakaś dziwna ta zębatka, mam na myśli stop sam mam hussefelt'a i mam al 7075, gość wciska gorsze zębatki. Różnica 5mm jest niewyczuwalna, ja bym się nie zastanwiał nad długością tylko nad zębatką, też mam 38T i jest świetna. Pozdrawiam.
Ogór Napisano 7 Marca 2006 Napisano 7 Marca 2006 Korba rowerowa firmy TRUVATIV HUSSEFELT-1 Korba z aluminium AL-6061-T6, koronka stalowa, 44z Korba rowerowa firmy TRUVATIV HUSSEFELT-2 Korba z aluminium AL-6061-T6, koronka aluminiowa,42z :lol: bez jaj przecież obie te koronki są z alu(nawet nazwa wskazuje) więc skąd niby tam stal się wzięła? W ogóle jakaś dziwna ta zębatka, mam na myśli stop sam mam hussefelt'a i mam al 7075, gość wciska gorsze zębatki. Różnica 5mm jest niewyczuwalna, ja bym się nie zastanwiał nad długością tylko nad zębatką, też mam 38T i jest świetna. Pozdrawiam. tam pisze duzymi KORONKA STALOWA !!! - 1 i pisze ten ALUMINIOWA w wersji 2 a korba jest alumioniowa tu i tu a mi chodzi o zebatke czytaj koronke
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.