makW Napisano 14 Marca 2012 Napisano 14 Marca 2012 Witam ! Nie dawno zacząłem zabawę z DownHill. Jako iż jestem zielony chciałbym zapytać się czy mój rower się do tego nadaje . Nie wiem zbyt dużo, i chciałbym aby ktoś mi przybliżył troszkę informacji. Mam ramę Specialized FSR Aluminium dość starą, 4zawiasową. Na nich zamieszczony Fox Float R pneumatyk. Roku produkcji nie znam, ale myślę żę jest to coś około 2005. Z przodu jest RockShox, hydrauliczny. Nie znam dokładnego modelu, gdyż rower dostałem po tacie, a widelec jest pomalowany na czarno. Przerzutki Deore XT, kierownica chyba Specialized. Hamulce V-brake AVID przód, oraz tył. Tak więc chciałbym spytać czy to się nadaje do down hillu. Z góry dzięki
CzikO Napisano 14 Marca 2012 Napisano 14 Marca 2012 Rama i przerzutki na pewno się będą nadawały do początków DH. Nie napisałeś co masz za koła i na jakich piastach bo to jeden z ważniejszych elementów. Druga rzecz to hamulce które niestety nie dadzą sobie rady przy zjazdach ( muszą to być tarczówki i to dobre). Fajnie by było jak byś zrobił jakąś fotke i nam przedstawił.
Obes Napisano 14 Marca 2012 Napisano 14 Marca 2012 Nie nadaje się, to rower do XC, a po drodze do DH jest jeszcze : trail, enduro i freeride
makW Napisano 15 Marca 2012 Autor Napisano 15 Marca 2012 http://my.imageshack.us/v_images.php a oto zdjecia ;]
makW Napisano 15 Marca 2012 Autor Napisano 15 Marca 2012 http://imageshack.us/photo/my-images/689/pict0025b.jpg/
CzikO Napisano 15 Marca 2012 Napisano 15 Marca 2012 No na tym chłopie to ty w Dh nie zaszalejesz Rama nie bardzo, myślałem że to jakiś lepszy model. Hamulce, sztyca, piasty, koła, amortyzator i wiele innych nie nadają się nawet trochę do DH. Podaruj sobie ten sport albo zacznij już zbierać na porządny rower. Pozdrawiam.
Gość voytec Napisano 15 Marca 2012 Napisano 15 Marca 2012 Jak na DH to w rym rowerze kąty główki i podsiodłówki są do d...y. Zjeżdżając zwyczajnie złamiesz sobie kark.