Wrotek Napisano 13 Marca 2012 Napisano 13 Marca 2012 Jestem laikiem i szukam roweru crossowego. Będąc w dwóch sklepach polecono mi: - Unibike Viper z zeszłego roku, w sklepie podkreślili, że to już ostatnie - Kross Evado 2.0 - Kross Evado 3.0 No i me pytanie, czym te rowery się różnią, czym się różnią w praktyce, no i który wybrać i dlaczego. Ewentualnie co innego w tym przedziale cenowym do 2 tys, warto kupić ..
bod10 Napisano 13 Marca 2012 Napisano 13 Marca 2012 Jeżeli byłeś w sklepach i jesteś zdecydowany na crossa to najlepiej byłoby gdybyś przejechał się na każdym z tych rowerów. Wtedy będziesz widział różnicę. Co do wyposażenia tych rowerów to chyba unibike viper ma najlepsze. Zależy jeszcze jaka jest cena tych rowerów.
Wrotek Napisano 13 Marca 2012 Autor Napisano 13 Marca 2012 Jeżeli byłeś w sklepach i jesteś zdecydowany na crossa to najlepiej byłoby gdybyś przejechał się na każdym z tych rowerów. Z braku doświadczenia raczej nie będę zauważyć na którym się lepiej jeździ, zresztą chyba często co wygodniejsze dostrzega się po dłuższych jazdach... No i głównie mi chodzi o jakość i który najdłużej będzie służyć bez nazbyt częstych napraw, regulacji.. Wtedy będziesz widział różnicę. Co do wyposażenia tych rowerów to chyba unibike viper ma najlepsze. Zależy jeszcze jaka jest cena tych rowerów. Evado 2 - 1600 Evado 3 - 2000 Viper - 1700
Muchien Napisano 15 Marca 2012 Napisano 15 Marca 2012 Brałeś pod uwagę rowery Cube? Do 2000 można kupić Cube Ltd CLS (1799 zl), wersja PRO trochę droższa bo 2199 ale myślę, że to opcja warta rozważenia. Naprawdę dobry osprzęt, długa gwarancje, oraz dobry wygląd.
Tomek21001 Napisano 15 Marca 2012 Napisano 15 Marca 2012 Jesli nowy rower to w tym budzecie trudno pobić Vipera.