Kes Napisano 13 Marca 2012 Napisano 13 Marca 2012 Witam, Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem roweru, do dyspozycji mam tylko 1000zł. Póki co jeżdże na starym rowerze MTB. Jestem amatorem, jeżdżę raczej na równej powierzchi, sporadycznie leśne scieżki, las. Dlatego też zdecydowałem się na crossa. Mam na oku ten rower http://www.mudserwis.com/kross-2011-evado-11-p-1429.html . Konkretnie, chciałbym się poradzić przed kupnem, bo się po prostu na tym nie znam. Mógłby ktoś rzucić okiem na ten egzemplarz. Na co powinienem zwrócić uwagę? Z lektury forum dowiedziałem się, że rower na największej zębatce powinien mieć najlepiej 48 zębów. Niedużo mi to mówi, nie wiem czy ww. Kross posiada taką zębatkę. Moje paramentry: Wzrost 187cm Waga okolo 80kg Rower wykorzystuję głównie po ulicach, ścieżkach Proszę o jakies sugestie, nie ukrywam, że rower chciciałbym kupić w najbliższym okresie, póki jeszcze są przeceny. Pozdrawiam
szych Napisano 13 Marca 2012 Napisano 13 Marca 2012 Do spokojnej jazdy się nada. Jak będziesz o niego dbać, to pojeździ dłużej. Jak zaczniesz więcej kręcić, to za jakiś czas sam wymienisz większość podzespołów.
Kes Napisano 13 Marca 2012 Autor Napisano 13 Marca 2012 Dzięki za odpowiedź. Rower nie będzie raczej mocno eksploatowany, myślę że około 30km, dwa, trzy razy w tygodniu. Może ktoś się wypowiedzieć a propos tych zębatek. Czy duza różnica w prędkości będzie porównując zębatki 42. i 48. zębowe?
szych Napisano 13 Marca 2012 Napisano 13 Marca 2012 3-4K km rocznie to mało nie jest. Nawet jeśli to lekkie przejżdzki po ubitych ściekach i mieście. Jak będziesz dbać, to się nie rozleci, ale jak się rozjeździsz, sam zaczniesz się roglądać za lżejszym i lepszym sprzętem. Co do zębatek, prawdopodobnie maja 48, wersji 42 do crossów raczej na pewno się nie wstawia.