Gość Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 to ty chyba z bogatej szlacheckiej rodziny jesteś i śpisz na kasie - haha, to ty zamawiasz co miesiąc po 1 śrubce (koszt koło 50 groszy) i kazda taka przesyłka w sumie kosztuje cie koło 10 zł nieźle rozumujesz. Super że czytasz w moich myślach i wywnioskowałeś jakie śruby potrzebuje Śruby z aluminium nie kosztują 50 gr, więc radzę się zagłębić w temat... Jak ja nie lubię tego polskie smęcenia: to co piszesz to ogólne gadanie bez konkretów - ciekawych produktów tzn jakich ? wódki i kiełbasy z kawiorem? Nie pasuje Ci to idziesz gdzie indziej albo możesz zasugerować im, żeby coś dodali bo to jest ciekawe. A jak miałbym prowadzić sklep który byłby powiedzmy moim głównym źródłem dochodu to samo sprzedawanie ciekawych towarów, które się dobrze nie sprzedają zakończyło by się zwinięciem interesu. Gadasz tak od rzeczy że szkoda słów. Wejdź sobie np na rowerowy.com, jakoś są w stanie mieć większość podstawowych towarów + śruby do tarcz, śruby do korb, Top Capy itd, w Centrum tego nie ma. A jak już coś jest to z dostępnością 10 dni. Nie mam zamiaru niczego im sugerować bo to ich głowa w tym żeby się rozwijać. Oczywiście to jest tylko moje zdanie i być może oprócz mnie wszyscy są zadowoleni, nie wiem. Natomiast kitu że realizują wszystko idealnie mi nie wciśniesz, nie mnie jednego spotkały jakieś niespodzianki. Zresztą bronisz tego sklepu jakbyś miał w tym jakiś interes... dziwna sprawa ziom, nie wzruszasz mnie zupełnie, obsikiwaniem obsikiwaczy zajmuję się na tyle długo, że spływa to po mnie jak maile i telefony od klientów po BS To idź do lekarza, to się nazywa chyba częstomocz i to się leczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drezyna Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Naprawdę dziwne że sklepom zależy na nasyłaniu swoich pracowników żeby "robili opinie" na forach. Musi być kiepsko skoro uznają to za sensowne.A taka strategia bardzo blado (przynajmniej tu) się sprawdza. Nie wydaje mi się żeby CR, które ma tu konto, miało jakikolwiek interes w takiej "promocji". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firefoks Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 CR nie może z oficjalnego konta opluwać konkurencji, co innego z nieoficjalnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
provid Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Hahaha ale mam ubaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gocu Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 każdy musi sam rozstrzygnąć, czy woli dobre ceny czy dobrą obsługę... Zakładanie że jedno wyklucza drugie jest śmieszne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grobo Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Ocena: negatywna Drugi raz sobie w c... tną. Zamówienie złożone 22 listopada 2016 r. - wszystkie produkty dostępne. Czekam. Mijają dni, ale nikt nie raczy poinformować, że czegoś jednak nie mają. Po paru dniach zadaję pytanie przez formularz kontaktowy, ale nikt nie raczy odpowiedzieć. Na ich fp też c..nia.29 listopada przypominają mi o wpłacie (nie płacę dopóki zamówienie nie jest kompletne, już raz się u nich naciąłem, wtedy zrezygnowałem ostatecznie z zamówienia).Tego samego dnia zadaję pytanie: - Czy zamówienie zostało skompletowane? - "Części są dostępne w sprzedaży, czekamy na przelew." Wpłacam pieniądze - przelew mają tego samego dnia około 16. Czekam, 30 listopada przysyłają mi fakturę i informują, że info o wysyłce będzie w następnej wiadomości. Czekam, czekam już q... 10 dni. Dzwonię, miła Pani (to nie ona powinna słuchać niezadowolonego klienta - pozdrawiam) ostatecznie poinformowała mnie, że zamówienie jednak jeszcze jest niekompletne i zostanie wysłane dopiero w poniedziałek, czyli 5 grudnia, czyli po 13 dniach od złożenia zamówienia - oczywiście, jak wyślą hehehe.Pytam więc, po co te kłamstwa i gdzie ten możliwy najszybszy czas dostawy? Robienie z klienta idioty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Dlaczego wybrałeś płatność przelewem?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dure Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 (edytowane) Dlaczego wybrałeś ten sklep?... Napisz co kupiłeś a podam Ci linka z niższą/równą ceną i lepszą obsługą. I nie mówię tu o CR bo to jak wybierać mniejsze zło. Edytowane 2 Grudnia 2016 przez dure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grobo Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Dlaczego wybrałeś płatność przelewem?... Przeważnie płacę od razu, bo tak mi wygodniej. Poza tym, akurat im (doświadczenie) zapłaciłem dopiero wtedy, gdy ich pracownik potwierdził kompletność zamówienia. Szanuję swoich kontrahentów i tegoż samego oczekuję od nich, ale jak widać w BS, gość zrobił ze mnie idiotę. Dlaczego wybrałeś ten sklep?... Napisz co kupiłeś a podam Ci linka z niższą/równą ceną i lepszą obsługą. I nie mówię tu o CR bo to jak wybierać mniejsze zło. Hehehe dure, wybrałem tylko dla tego, że mieli m.in. te opony Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.25 Evo TL-Ready za 109 zł, a to jedna z 5 części, zam. na 560 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Dla wszystkich co tak chwalą Centrum, zamieszczam swój wpis z tematu o ocenach sklepów... "Sklep: Centrumrowerowe.pl Ocena: Neutralna Zamówiłem przerzutkę RD-M592 SGS, dzisiaj odebrałem paczkę, i co? Psikus, przerzutka nie jest w oryginalnym opakowaniu tylko w jakiejś folii z naklejonym symbolem i ceną. Skąd wiem że tak nie powinno być? Bo rok temu zamawiałem identyczną i była w normalnym pudełku z książeczkami itd. Dodatkowo przerzutka jest cała upaćkana w smarze, dosłownie cała. Kit z samym pudełkiem bo i tak by poleciało do śmietnika, tylko dlaczego na stronie nie było informacji że towar nie jest oryginalnie zapakowany? Skąd ja mam wiedzieć że jest fabrycznie nowa? @Centrumrowerowe : zapraszam do wypowiedzi Jestem zażenowany, różnie to bywało z Centrum, ale ostatnio miarka się przebiera. Oczywiście leci mail do BOK." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 A skąd wiesz jak teraz wygląda "oryginalne" opakowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 A skąd wiesz jak teraz wygląda "oryginalne" opakowanie? O ile się orientuję wszystko od Deore w górę jest w kartonach, a jeżeli nie jest w kartonie to w torebce foliowej z niebieskim kartonikiem. Ja natomiast dostałem przerzutkę zawiniętą w torebkę zszytą zszywką z naklejką z małej drukarki która ewidentnie jest zrobiona na potrzeby CR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fotofx Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 W sklepie internetowym bikestacja.pl wielokrotnie robiłem zakupy zaoszczędzając łącznie kilkaset złotych w stosunku do konkurencyjnych sklepów internetowych np. 2 x błotniki błotniki SKS Bluemels Primus 28" za 180 zł , a nie jak np. w centrumrowerowe.pl 217.80 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal310 Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Ja ostatnio kupowałem RapidRob-a i muszę pwiedzieć że albo mają taki bałagan albo tyle zamówień. Po 3 dniach zadzwoniłem co jest to mi powiedzieli że nie ma na stanie(na alegroszu były) i że opona będzie za 3-4 dni bo muszą zamówić ( skoczyć z bolesławca do niemiec po zamówione towary) domyślam się kurier w 24h dowiózł oponkę do paczkomatu suma sumarum jestem zadowolony, bałem sie że krzywą dostane bo BlackJack z innego sklepu był krzywy i nie da się na tym jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Uważam, że bikestacja jest dobrym sklepem. Nie miałem z nimi problemów, albo problemów większych niż z innymi (nie rozpamiętuje takich rzeczy). Przez ten wątek gdzie każdy wylewa na nich pomyje i wypisuje jakie to CR i inne sklepy są wspaniałe, szukacie byle czego by się do nich dopieprzyć i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dure Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Tak bo uwielbiamy czekać po dwa tygodnie na swój towar. Bo lubimy słyszeć "jutro zostanie wysłane" a oczywiście nie zostaje. Bo mają niby wszystko na stanie a tak naprawdę to nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 No ja nie wiem, czy bazując wyłącznie na takim podejściu staliby się największym sklepem w Polsce. Czytając wiele wypowiedzi na tym forum potraficie siać panikę i wyolbrzymiać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dure Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 Największym w jakim sensie? W sensie ilości wystawionych wirtualnych produktów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 Czytając wiele wypowiedzi na tym forum potraficie siać panikę i wyolbrzymiać Wejdź sobie na allegro i zobacz ile mają komentarzy neutralnych i negatywnych. Nie ważne ile mają pozytywnych, ważne że znalazło się 500 osób które mają jakieś zastrzeżenia do zamówienia i sporo ponad 400 które jest niezadowolone z zakupów tam. Ja jak wchodzę na allegro i widzę więcej niż 10 negatywów to zapala mi się lampka że coś jest nie tak i rezygnuję. Tysiąc klientów którzy byli średnio zadowoleni lub niezadowoleni ( a podobno w statystyce nie ma tych przy których poszli na ugodę) to jest znak że coś jest ostro nie tak. Mamy 2016 rok, to już nie to co 15 lat temu że zamawiałeś coś i z wypiekami na twarzy czekałeś 2 tygodnie na paczkę. Jeżeli ktoś nie jest w stanie monitorować ilości swoich towarów albo celowo wystawia towary których nie ma to znaczy że chyba ma średnie pojęcie o tym co robi. Jest napisane że towar będzie wysłany za 24h, to ma być wysłany za 24h, nie interesuje mnie że Pan Zenek zgubił towar w magazynie albo dystrybutor miał przywieźć a nie przywiózł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 Moja opinia jest taka, że najpierw trzeba wymagać od siebie, potem od innych. Skoro na tym forum jest tylu "idealistów teoretyków" to dlaczego w tym kraju nic nie funkcjonuje tak jak powinno funkcjonować? Dlaczego pociągi się spóźniają, dlaczego programy telewizyjne nie zaczynają sie o przewidzianym czasie, dlaczego na drogach zdarząją sie wypadki, dlaczego na nowo wybudowanych autostradach powstają dziury, dlaczego aplikacje na komórki i tablety się wieszają, dlaczego w sądach byle jaka sprawa trwa kilka lat, dlaczego są kolejki do lekarzy, a Ci nie leczą tak byśmy sobie tego życzyli. Można mnożyć takie przykłady. Czyżby w tym kraju żyli sami nieudacznicy? Sklep sklepem, a życie życiem. Kupiłem tam kilka rzeczy, kupowałem też w CR. Nie było problemów z żadnym zamówieniem. Uważam, że braki są, były i będą...jestem w stanie to przeżyć pod warunkiem, że nie ma zwodzenia i przedłużanie w nieskończoność. Trzeba JASNO powiedzieć, NIE MAMY TERAZ TEGO TOWARU...a dostawa może przyjść nawet za 2-3 tygodnie. Jeśli klient chce czekać to nie ma problemu. Jeśli rezygnuje to zwrot kasy następuje tego samego dnia...i tyle. Wygląda na to, że polski rynek szpeju rowerowego jest otwarty i czeka na solidnego biznesmena, który wejdzie ze sprawną ekipą, nowoczesnym oprogramowaniem i dokona jakościowej rewolucji. Przecież to znów nie są takie wielkie pieniądze, sklep internetowy to nie jest fabryka samochodów. Wystarczy kilka milionów i startujemy..i odnosimy sukces bo przecież z taką obsługą CR i Bikestacja nie podskoczą Nikogo nie chcę tu bronić, zwracam tylko uwagę, że żyjemy w Polsce ( jestem patriotą) i zmagamy się z realiami tego życia. Należy dążyć do doskonałości, czy właściciele tych sklepów tak robią tego już nie wiem więc nie chcę oceniać. Na pewno bulwersuje mnie przetrzymywanie pieniędzy klientów, którzy dokonali zakupów, a towar jest niedostępny. TO JEST PONIŻEJ krytyki, tak nie powinno być i nie trzeba wielkich nakładów pracy aby załatwić taką sprawę. To nawet w byle garażu można zainstalować komputer z dostępem do internetu i za jego pomocą dokonywać przelewów zwrotnych. Sprzedaję trochę na allegro i wypłat z konta PayU dokonuję tylko wtedy gdy wszystkie paczki zostały wysłane. Przykładowo - we wtorek weszło mi 15 zamówień, dwóch nie byłem w stanie skompletować. Telefon do klienta, jeden decyduje się na zamianę, inny rezygnuje z zamówienia. Zwrot środków z Payu to automatyczna operacja. Kilka kliknięć i przelew zwrotny idzie, klient i ja dostajemy email, że kasa została zwrócona. Teraz z czystym sumieniem mogę wcisnąć klawisz - Wypłać Środki. Kasa trafia na moje konto. Tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 lewocz, z pierwszym akapitem to odleciałeś Może po prostu nikt nie jest nieomylny? Zauważ jednak, że Bikestacja nie uczy się na błędach. To recydywa i świadome działanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 Nie poleciałem tylko napisałem jak jest. Sam twierdzisz, że nikt nie jest nieomylny. Do tego właśnie zmierzam - oczekujemy nieomylności od innych, a sami jej nie gwarantujemy. Gdyby tak nie było to wszystko funkcjonowało by inaczej, sprawnie..a błędy, pomyłki zdarzały by się sporadycznie. Przyznaję Ci rację, że BS nie korzysta z własnych doświadczeń bo gdyby tak było to jednak ewoulowali by we właściwym kierunku. Zważ jednak na to, że o sklepie świadczą nie tylko właściciele, ale również klienci, którzy dokonują tam zakupów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 że o sklepie świadczą nie tylko właściciele, ale również klienci, którzy dokonują tam zakupów. Aha, czyli ludzie tam kupują i przez to obsługa jest do kitu? Ciekawy tok rozumowania. Do tego właśnie zmierzam - oczekujemy nieomylności od innych, a sami jej nie gwarantujemy. A co ma piernik do wiatraka? Walisz takie ideologiczne teksty że głowa mała, a mówimy o tym że sklep nie jest w stanie realizować zamówień które na siebie bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macko_mtb Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 A skąd wiesz jak teraz wygląda "oryginalne" opakowanie? Ja bym się nie napinał na oryginalne opakowanie - wazniejsze jest to co jest w środku - jak zamawiam przez paczkomaty to zdarza mi się że przy wiekszym objętościowo zamówieniu dostaję przepakowane cześci do jednego pudełka i to mnie nie boli póki: dostaje to co chcę w środku, o jakości takiej jak chce, wszystko jest czyste (jezeli miało nie mieć smaru). Poprostu przepakowują aby upchnąć ci to do 1 paczki abyś nie musiał np płacić za 2 miejsca w paczkomacie. Nie do końca rozumiem takiej napinki że każda część która do nas przychodzi musi mieć kokardkę i poperfumowana aby klient poczuł się dopieszczony przecież i tak za chwilę to utaplam w błocie Jak kupujesz oprogramowanie np windowsa to nawet nie masz pudełka do tego dostajesz tylko klucz a soft możesz sobie pobrać skąd chcesz. I co też do BOKa piszesz odrazu "gdzie moje pudło tekturowe na paseczek z kodem"? Aha, czyli ludzie tam kupują i przez to obsługa jest do kitu? Ciekawy tok rozumowania. Myślę, ze coś w tym jest. Bo jeśli znajdzie się bardzo wymagający klient tzn taki który szuka jednak dziury w całym albo inaczej nie wie czego dokładnie oczekuje po towarze i po obsłudze (w świecie IT jest to standard) to może nawet po zrealizowaniu zamówienia wg naszych standardów i tak wylać pomyje po 1 takiej tranzakcji. Zwyczajnie idea złotego środka jest jak najbardziej namiejscu - nie przeginać bagiety w żadną stronę + trochę empatii nawet przy postawie rozczeniowej "płacę to wymagam (niektórzy cudów)" Uważam, że bikestacja jest dobrym sklepem. Nie miałem z nimi problemów, albo problemów większych niż z innymi (nie rozpamiętuje takich rzeczy). Inaczej bym to podsumował: spełniła twoje wymagania przy realizacji tranzakcji - a tak nawiasem ile tranzakcji dla ciebie zrealizowali? U mnie poprostu tak się złożyło, że przy pierwszej dostałem szału - mój bullsh*tometr już po tygodniu pokazywał maxa na skali więc no yyyy nie mogę im przyznać medalu za sprzedawcę roku. Niestety ludzie przeważnie wyrabiają sobie po pierwszym wrazeniu - poprostu baredzo trudno jest zrobić dobre pierwsze wrażenie drugi raz Może miałeś szczęście, może trafiłeś na taką kombinację towaru która była na stanie, może nie obsługiwała cię czarna owca trudno powiedzieć ale po takiej fali hejtu jaką się tu wylewa coś musi być na rzeczy, to juz nie zbieg okoliczności ... Super że czytasz w moich myślach i wywnioskowałeś jakie śruby potrzebuje Śruby z aluminium nie kosztują 50 gr, więc radzę się zagłębić w temat... juz nie musze czytać twoich myśli wystarczy jak się popisujesz matematyką tutaj na forum przelicz sobie, przygotuje ci zadanie nawet: skom25 kupuje co miesiąc po jednej śrubce aluminiowej wartej 10 zł, każda śrubka jest pakowana do osobnej paczki i wysyłana do paczkomatu, wysyłka pojedynczej paczki kosztuje 10 zł. skom25 zamówił przez 6 miesięcy w sumie 6 śrubek (każda w osobnej paczce). Ile zapłaci skom25 za te 6 śrubek zamówionych w ten sposób? Ile zapłaci gdy ruszy główką i weźmie 6 śrubeczek w 1 paczce? CR nie może z oficjalnego konta opluwać konkurencji, co innego z nieoficjalnego A może to Twoje konto jest kontem z BS Hejtować każdy może ale trzeba mieć do tego podkładkę. No ja nie wiem, czy bazując wyłącznie na takim podejściu staliby się największym sklepem w Polsce. Czytając wiele wypowiedzi na tym forum potraficie siać panikę i wyolbrzymiać . Hmm, to może napisz czy urządza cię oczekiwanie na towar 2 tygodnie gdy na stronie jest napisane 2-3 dni, brak kontaktu, brak szacunku i balansowanie na granicy dobrego smaku - niektórzy robią przedpłatę w wysokości 100% wartości zamówienia? niektórzy chcieli tam kupić coś bo zależało im głównie na czasie obsługi. Za dużo tych złych opinii krąży żeby to był jednak przypadek, to już statystyka Nie twierdzę, że CR jest najlepszym sklepem na świecie jak niektórzy mi tu imputują, tyle że mam porównanie po prostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 Jeśli klient wchodzi na stronę sklepu i widzi na niej produkt opakowany fabrycznie to ma prawo oczekiwać go dostarczonego w takiej postaci. Jeśli towar pochodzi z innego źródła to albo się o tym informuje w opisie oferty albo wykonuje realne zdjęcia towaru. Jeśli opcją dostawy jest paczkomat a wsadzenie do niego przesyłki wymaga zmniejszenia jej gabarytów to można albo poinformować o tym klienta albo fabryczne opakowania rozłożyć i włożyć do paczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.