macko_mtb Napisano 17 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2016 Cześć, to dorzucę tonę gnojówy od siebie na BS - złożyłem zamówienie koło 3.11.2016 i niestety na moje nieszczęście opłaciłem z góry (przyzwyczajony nienaganną obsługą w centrum rowerowym). I to był mój błąd Generalnie problemy pojawiły się po jakichś 3-4 dniach gdy dostałem maila, że jednego z elementów zamówienia nie ma na stanie (mimo, że strona BS pokazywała na dostępny od ręki). No tutaj mówię trudno, obejdę się bez lejka shimano nie jest on mi niezbędny akurat teraz, ale ogólnie odczucie dziwne. Potem mijają kolejne dni i cisza, na stronie brak aktualizacji statusu zamówienia. To wysyłam maila, jednego drugiego cisza. Dzwonię i nie mogę się dodzwonić - generalnie jakby się zapadli pod ziemię z moją kasą. Potem mail do wszystkich których udało mi się wydłubać ze strony w którym napisałem że jeśli paka nie wyjdzie niedługo to poproszę o anulowanie zlecenia + zwrot kasy. Dostałem mailowo odpowiedź jakoś na początku tego tygodnia że paczka będzie wysłana wczoraj. Sprawdzam skrzynkę na bieżąco i nie ma info że cokolwiek się ruszyło w temacie. To znowu mail, brak odpowiedzi to dzwonię i pani mi mówi przez telefon że już na pewno paczka wyjdzie dzisiaj - w co też nie wierzę do końca. Dobra to podsumowanie: - BS to jakaś banda która nie rozumie o co wogóle chodzi w sprzedaży czegokolwiek - podejście zupełnie nie pro klienckie, robienie uników, zbywanie, brak kontaktu, totalny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta - omijać szerokim łukiem ten sklep!!!! no chyba że ktoś chce podnieść sobie ciśnienie. - nauczka dla mnie żeby zanim się kupuje w nieznanym wcześniej sklepie mocno go prześwietlić - ja się skusiłem tylko ze względu na promocje. Wracam do centrum rowerowego gdzie zakupy to prawdziwa przyjemność w każdym calu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiPoLiNiO Napisano 28 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2016 Haha, trochę słabe, rejestracja, 1 post, silny nacisk na reklamę centrum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firefoks Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Centrum rowerowe też nie jest takie fajne: kupiłem towar dostępny za 2-5 dni, zapłaciłem z góry i czekam. Po kilku dniach dostaję info,że towaru brak Rezygnuję z tej pozycji, więc zrealizowali pozostałą część zamówienia. Czekam na zwrot kasy dzień,drugi, trzeci i cisza. Kasę zwrócili dopiero po moim zapytaniu. Także burdel bałagan jest wszędzie. A zasady kupowania na Bikestacji są proste: - kupować przez allegro za pobraniem - nie kupować towaru potrzebnego na teraz ale raczej na przyszłość - nie bać się wystawiać negatywów, jeśli czas oczekiwania znacznie się przedłuży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Cześć, to dorzucę tonę gnojówy od siebie na BS - złożyłem zamówienie koło 3.11.2016 i niestety na moje nieszczęście opłaciłem z góry (przyzwyczajony nienaganną obsługą w centrum rowerowym). I to był mój błąd Generalnie problemy pojawiły się po jakichś 3-4 dniach gdy dostałem maila, że jednego z elementów zamówienia nie ma na stanie (mimo, że strona BS pokazywała na dostępny od ręki). No tutaj mówię trudno, obejdę się bez lejka shimano nie jest on mi niezbędny akurat teraz, ale ogólnie odczucie dziwne. Potem mijają kolejne dni i cisza, na stronie brak aktualizacji statusu zamówienia. To wysyłam maila, jednego drugiego cisza. Dzwonię i nie mogę się dodzwonić - generalnie jakby się zapadli pod ziemię z moją kasą. Potem mail do wszystkich których udało mi się wydłubać ze strony w którym napisałem że jeśli paka nie wyjdzie niedługo to poproszę o anulowanie zlecenia + zwrot kasy. Dostałem mailowo odpowiedź jakoś na początku tego tygodnia że paczka będzie wysłana wczoraj. Sprawdzam skrzynkę na bieżąco i nie ma info że cokolwiek się ruszyło w temacie. To znowu mail, brak odpowiedzi to dzwonię i pani mi mówi przez telefon że już na pewno paczka wyjdzie dzisiaj - w co też nie wierzę do końca. Dobra to podsumowanie: - BS to jakaś banda która nie rozumie o co wogóle chodzi w sprzedaży czegokolwiek - podejście zupełnie nie pro klienckie, robienie uników, zbywanie, brak kontaktu, totalny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta - omijać szerokim łukiem ten sklep!!!! no chyba że ktoś chce podnieść sobie ciśnienie. - nauczka dla mnie żeby zanim się kupuje w nieznanym wcześniej sklepie mocno go prześwietlić - ja się skusiłem tylko ze względu na promocje. Wracam do centrum rowerowego gdzie zakupy to prawdziwa przyjemność w każdym calu. Czy żerowanie na czyjejś niekompetencji jest nowym modelem działania innych firm z branży? Zlitujcie się, pracownicy Centrum Rowerowego,... Jak chcecie być wiadrygodni to spłodźcie trochę sensownych postów na forum, podzielcie się rowerowymi doświadczeniami, wtedy (być może) wypadniecie bardziej wiarygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Jeżeli już padł temat Centrum rowerowego to dorzucę swoje kilka groszy. Mają dobre ceny to prawda, ale brakuje im "nietypowych" dodatków, typu kolorowe śruby, aluminiowe końcówki pancerzy itp., ogólnie mówiąc "świecidełek" Może to tylko moja opinia, ale dość problematyczne staje się gdy zamawiam dużo z centrum a jakieś drobnostki typu gumki, śrubki itp. muszę zamawiać z innego sklepu gdzie czasami przesyłka jest równowartością towaru. No i pojawiają się także "zgrzyty" jeżeli chodzi o dostępność towarów- coś jest a tak naprawdę tego nie ma lub czas realizacji znacznie się przedłuża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Centrum Rowerowe jak tak dalej pójdzie za max pół roku osiągnie poziom obsługi klienta i zamówień znany z BS Już teraz terminowość stoi pod wielkim znakiem zapytania. Miałem kilka sytuacji gdzie byłem zmuszony czekać kilka dni dłużej niż to wynikało z info w zamówieniu. Dodatkowo nagminnie zdarza się, że towar ma status gotowe do wysyłki, dostaję fakturę a towar wysyłają dopiero następnego dnia. Miałem kilka razy prob z rozszerzeniem zamówienia. Plusy to w miarę szeroki asortyment (głównie mięso armatnie bo np. mostków eastona są chyba 4 a ritcheya 2 w całym sklepie od niepamiętnych czasów) i to że pieniądze nie giną (w BS w sumie też nie). Minusy to relatywnie mało konkurencyjne ceny i oczekiwanie na dostawy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fotofx Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Wielokrotnie kupowałem w sklepie internetowym Bike Stacja i zawsze było Ok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sapero Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Zamawialem w CR juz kilkanascie razy i zawsze zadowolony. Zanim w innych sklepach potwiedza zamowienie to z CR kurier juz puka. Pewnie zaraz sie dowiem ze tam pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Nie, bo moje dwa poprzednie zamówienia poszły ekspresowo. Na jakiś 10 zamówień chyba z dwoma były problemy. CR jest dobre jak chce się kupić coś typowego, ale próżno szukać jakiś "ciekawszych" komponentów Ale to temat o BS, nie ma co spamować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 (edytowane) dobry... na wstępie zaznaczam że nie mam parcia na jak najszybszą dostawę wczoraj wieczorem złożyłem zamówienie - zakup poprzez allegro z płatnością payu - Zestaw adapterów DT Swiss 135x10 thru bolt do piast tylnych - (taniej nie znalazłem) - kwota niewielka więc szkoda gadać dziś otrzymałem potwierdzenie nadania wraz z nr przesyłki zobaczymy jak to będzie wyglądało z biegiem czasu. Edytowane 30 Listopada 2016 przez schwinn0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikiChomik Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 (edytowane) Do tej pory 5 zrealizowanych zamówień i wszystkie wysłane max 1 dzień po zaksięgowaniu wpłaty. Obecnie w toku kolejne, tym razem nieco większe zamówienie, przelew księgowany w poniedziałek - poczekamy, zobaczymy kiedy paczka wyjdzie. Jak na razie żadnych powodów do narzekań. Jedno zamówienie zdarzyło mi się anulować, bo okazało się, że Dartmoor Stream Pro nie były już dostępne. Proponowano zmianę zamówienia lub zwrot siana. Wybrałem zwrot - 2 dni później miałem kasę na koncie, a pedałów i tak nie kupiłem, bo w 2 kolejnych sklepach też okazało się po złożeniu zamówienia, że już są niedostępne. Nabyłem przez allegro u przypadkowego Janusza. @ up - a miesiąc temu nabyłem te adaptery w najniższej dostępnej wtedy cenie - 120 zeta... Edytowane 30 Listopada 2016 przez DzikiChomik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 Cd... łoł Przesyłka już w drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 towar już u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firefoks Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Przez allegro się nie liczy Zamów normalnie przez sklep - czas oczekiwania co najmniej tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregory34 Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Aż tak kolorowo przez Allegro też nie jest .3 tygodnie czas oczekiwania na przesyłkę -wcześniejszy tel. do BS i sprzedawca potwierdził że będzie trochę poślizgu.Nie miałem strasznego ciśnienia więc i jedno co mnie interesowało,to czy są w stanie zrealizować moje zamówienie.Tak więc nie ma reguły czy to Allegro czy też przez sklep. Edytowane 1 Grudnia 2016 przez Gregory34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikiChomik Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Przez allegro się nie liczy Zamów normalnie przez sklep - czas oczekiwania co najmniej tydzień. Bzdura. Zamówienie dość zaawansowane - sporo wykwintnych smarów i olejów do amora + różny badziew do hamułków i trochę drobnicy - zamówione w niedzielę; w poniedziałek po południu zaksięgowana wpłata; paczka jutro będzie u mnie. Póki co się na tym sklepie nie zawiodłem. Przestraszony tym tematem wysłałem wczoraj zapytanie kiedy mogę liczyć na wysyłkę zamówienia i dzisiaj z samego rana otrzymałem odpowiedź...że dzisiaj. Polecam sklep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macko_mtb Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Haha, trochę słabe, rejestracja, 1 post, silny nacisk na reklamę centrum... Haha, nic nie poradzę, że po pierwszym kontakcie z BS muszę wylać na nich pomyje a na centrum nie mogę mimo, że zrealizowałem u nich wiele tranzakcji. Taki mamy klimat Centrum rowerowe też nie jest takie fajne: kupiłem towar dostępny za 2-5 dni, zapłaciłem z góry i czekam. Po kilku dniach dostaję info,że towaru brak Rezygnuję z tej pozycji, więc zrealizowali pozostałą część zamówienia. Czekam na zwrot kasy dzień,drugi, trzeci i cisza. Kasę zwrócili dopiero po moim zapytaniu. Także burdel bałagan jest wszędzie. A zasady kupowania na Bikestacji są proste: - kupować przez allegro za pobraniem - nie kupować towaru potrzebnego na teraz ale raczej na przyszłość - nie bać się wystawiać negatywów, jeśli czas oczekiwania znacznie się przedłuży. Pierwsze primo: nie zdarzyło mi się coś takiego w centrum a naliczyłem coś koło 16 tranzakcji - statystyka mówi sama za siebie 100% zadowolenia przynajmniej mojego, musiałeś trafić na jakąś czarną owcę w stadzie centrum. odniosę się do zasad kupowania na BikeStacji: - kupować przez allegro za pobraniem - moja propozycja nie kupować od nich niczego, nie powinno być różnicy czy kupujesz na allegro czy w sklepie (to i to sprzedaż internetowa), nie widzę argumentu aby obniżać swoje wymagania co do obsługi skoro na rynku jest tak wiele sprzedawców sprzętu rowerowego - nie kupować towaru potrzebnego na teraz ale raczej na przyszłość - hmm, czas to pojęcie względne oczywiście, tylko dobrze by było aby obie strony mierzyły czas w ten sam sposób i tych samych jednostkach, bo na razie to BS traktuje czas jak plastelinę albo gumę od majtek. Jeżeli jawnie dużymi literami napiszą na stronie że "sory gregory ale z powodu naszej niekompetencji termin realizacji zamówienia które powinno trwać koło 2 dni wynosi u nas 2 tygodnie" to jest dla mnie to OK. Jestem pewien że jakbyś miał 3 dni do zawodów a 2 dnia dowiedział się że jeszcze musisz na część potrzebną do startu musiał czekać dodatkowo 10 dni to nie byłbyś szczęśliwy - nie bać się wystawiać negatywów jeśli czas oczekiwania znacznie się przedłuży - yups, dokładnie, nie bać się wylewania pomyj na niekompetentnych, balansujących na granicy złodziejstwa sprzedawców, to nie średniowiecze gdzie w wiosce był 1 kowal, dobrych sklepów jest więcej i im dajmy zarobić Czy żerowanie na czyjejś niekompetencji jest nowym modelem działania innych firm z branży? Zlitujcie się, pracownicy Centrum Rowerowego,... Jak chcecie być wiadrygodni to spłodźcie trochę sensownych postów na forum, podzielcie się rowerowymi doświadczeniami, wtedy (być może) wypadniecie bardziej wiarygodnie. Ziomek, nie jestem pracownikiem Centrum czy innego BSa, sresa, srama. Po prostu wylewam pomyje w dobrej wierze, żeby kolejne osoby się nie nacięły, nie wpadły po pas do obornika. Przewiń sobie tego posta trochę do początku i zdejmij różowe okulary kupione chyba w BSie na raty - nie tylko ja pluję kwasem na nich Jeżeli już padł temat Centrum rowerowego to dorzucę swoje kilka groszy. Mają dobre ceny to prawda, ale brakuje im "nietypowych" dodatków, typu kolorowe śruby, aluminiowe końcówki pancerzy itp., ogólnie mówiąc "świecidełek" Może to tylko moja opinia, ale dość problematyczne staje się gdy zamawiam dużo z centrum a jakieś drobnostki typu gumki, śrubki itp. muszę zamawiać z innego sklepu gdzie czasami przesyłka jest równowartością towaru. No i pojawiają się także "zgrzyty" jeżeli chodzi o dostępność towarów- coś jest a tak naprawdę tego nie ma lub czas realizacji znacznie się przedłuża. no dobra to poleć sklep co ma wszystko dla każdego w najlepszych cenach i zawsze dostępne - yyyyy... nie ma ? no właśnie, bo jakby było to na rynku byłaby tylko BS albo np. centrum albo inny pan zdzisiek bike-corpo - konkurencja byłaby wykoszona. Może trzeba sklepowi czasem zasugerować co przydałoby się w ich asortymencie. To co mnie urzekło to np. wchodzę sobie na allegro patrzę na jakiś towar i widzę że kosztuje 100 zł ok cena jest spox dla mnie, wbijam do sklepu i patrzę że cena jest np. 125 zł to otwieram sobie okienko gdzie wpisuję, że u Pana Heńka mam właśnie tą moją stówkę (wklejam link do towaru żeby nie było że wyssałem to z palca) i na drugi dzień mam odpowiedź - spox ziom sprzedamy Ci to za tą stówę - realna sytuacja. Jeśli chodzi o zamawianie pierdół i dupereli to czasem po prostu szukam sklepu gdzie jest ta duperela na stanie i skoro mam zapłacić 9 zł za paczkomat to poprostu dobijam tymi pierdołami do kwoty przynajmniej 50 zł żeby się opłacało to wysyłać. Dostępność towarów z tego co widziałem podobnie działa w większości sklepów. To o czym piszesz to eden, sytuacja nierealna, chyba dla 99% sklepów mogę powiedzieć, że nigdy nie ma wszystkiego na stanie - normalne jest że bestsellery schodzą częściej z półki. Do tego pamiętajmy, że sklep to strona webowa i że jak klikasz dodaj do koszyka towar który jest oznaczony "o F**k man, ostatnie sztuki" to po złożeniu zamówienia równolegle przez ileś tam ziomów napalonych na ten sam towar może okazać się że taki przypadek zaistnieje. Brzegowy przypadek ale jednak możliwy i nie wynikający koniecznie ze złej woli obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Ziomek, nie jestem pracownikiem Centrum czy innego BSa, sresa, srama. Po prostu wylewam pomyje w dobrej wierze, żeby kolejne osoby się nie nacięły, nie wpadły po pas do obornika. Przewiń sobie tego posta trochę do początku i zdejmij różowe okulary kupione chyba w BSie na raty - nie tylko ja pluję kwasem na nich Misiu, na wiarygodność się pracuje. Nie zaczynając swojej aktywności na forum od obsikiwania konkurencji. Nie jesteś tu taki pierwszy i zapewne nie ostatni. Naprawdę dziwne że sklepom zależy na nasyłaniu swoich pracowników żeby "robili opinie" na forach. Musi być kiepsko skoro uznają to za sensowne.A taka strategia bardzo blado (przynajmniej tu) się sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macko_mtb Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Misiu, na wiarygodność się pracuje. Nie zaczynając swojej aktywności na forum od obsikiwania konkurencji. Nie jesteś tu taki pierwszy i zapewne nie ostatni. Naprawdę dziwne że sklepom zależy na nasyłaniu swoich pracowników żeby "robili opinie" na forach. Musi być kiepsko skoro uznają to za sensowne.A taka strategia bardzo blado (przynajmniej tu) się sprawdza. Moja wiarygodność jest taka sama jak reszty ludzi którzy tu obsikują sklep, który ich obsikuje (to sprawiedliwe jest moim zdaniem). A obsikiwać zamierzam każdy sklep, który próbuje mnie obsikiwać, łącznie z ludźmi którzy zabraniają mi obsikiwać w dobrej wierze Poza tym spakuj tornister i kanapki bo Ci przydadzą się na stażu w BS jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Do tego pamiętajmy, że sklep to strona webowa i że jak klikasz dodaj do koszyka towar który jest oznaczony "o f**k man, ostatnie sztuki" to po złożeniu zamówienia równolegle przez ileś tam ziomów napalonych na ten sam towar może okazać się że taki przypadek zaistnieje. Mało realne to raz a dwa że dane są zapisywane do bazy w ułamku sekundy więc nie ma możliwości żeby coś takiego zaistniało, tym bardziej że dostępność jest pokazywana zarówno na stronie produktu jak i przy składaniu zamówienia. Pisałem o tym kiedyś, jest tam babol. Dwa że mają ( macie?) błąd który pokazuje inną datę realizacji na stronie użytkownika a inną w mailu z potwierdzeniem. no dobra to poleć sklep co ma wszystko dla każdego w najlepszych cenach i zawsze dostępne - yyyyy... nie ma ? Wiesz jak to się mówi: kto stoi w miejscu ten się cofa. Zdechnie Ci przerzutka- jasne, kupisz tam nową, ale na próżno szukać jakiś ciekawszych produktów, jak to ktoś ładnie ujął, mają samo "mięso armatnie" to poprostu dobijam tymi pierdołami do kwoty przynajmniej 50 zł żeby się opłacało to wysyłać. Chyb sobie żartujesz, potrzebuje coś za 5 zł a mam dorzucać na siłę za 45 zł? Nie mówię że Centrum jest złe, bo jest bardzo dobre, ale nie oferuje nic poza standardowym asortymentem. Poza tym spakuj tornister i kanapki bo Ci przydadzą się na stażu w BS jutro. Prawdę mówiąc po słownictwie które użyłeś w poprzednim poście to Ty chyba powinieneś pakować tornister i kanapki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macko_mtb Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Mało realne to raz a dwa że dane są zapisywane do bazy w ułamku sekundy więc nie ma możliwości żeby coś takiego zaistniało, tym bardziej że dostępność jest pokazywana zarówno na stronie produktu jak i przy składaniu zamówienia. Pisałem o tym kiedyś, jest tam babol. Dwa że mają ( macie?) błąd który pokazuje inną datę realizacji na stronie użytkownika a inną w mailu z potwierdzeniem. Mało realne - ale możliwe Wiesz jak to się mówi: kto stoi w miejscu ten się cofa. Zdechnie Ci przerzutka- jasne, kupisz tam nową, ale na próżno szukać jakiś ciekawszych produktów, jak to ktoś ładnie ujął, mają samo "mięso armatnie" Jak ja nie lubię tego polskie smęcenia: to co piszesz to ogólne gadanie bez konkretów - ciekawych produktów tzn jakich ? wódki i kiełbasy z kawiorem? Nie pasuje Ci to idziesz gdzie indziej albo możesz zasugerować im, żeby coś dodali bo to jest ciekawe. A jak miałbym prowadzić sklep który byłby powiedzmy moim głównym źródłem dochodu to samo sprzedawanie ciekawych towarów, które się dobrze nie sprzedają zakończyło by się zwinięciem interesu. Chyb sobie żartujesz, potrzebuje coś za 5 zł a mam dorzucać na siłę za 45 zł? Nie mówię że Centrum jest złe, bo jest bardzo dobre, ale nie oferuje nic poza standardowym asortymentem. to ty chyba z bogatej szlacheckiej rodziny jesteś i śpisz na kasie - haha, to ty zamawiasz co miesiąc po 1 śrubce (koszt koło 50 groszy) i kazda taka przesyłka w sumie kosztuje cie koło 10 zł nieźle rozumujesz. Prawdę mówiąc po słownictwie które użyłeś w poprzednim poście to Ty chyba powinieneś pakować tornister i kanapki ziom, nie wzruszasz mnie zupełnie, obsikiwaniem obsikiwaczy zajmuję się na tyle długo, że spływa to po mnie jak maile i telefony od klientów po BS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikiChomik Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 (edytowane) Moja wiarygodność jest taka sama jak reszty ludzi którzy tu obsikują sklep, który ich obsikuje (to sprawiedliwe jest moim zdaniem). A obsikiwać zamierzam każdy sklep, który próbuje mnie obsikiwać, łącznie z ludźmi którzy zabraniają mi obsikiwać w dobrej wierze Poza tym spakuj tornister i kanapki bo Ci przydadzą się na stażu w BS jutro. Strasznie dużo sikania jak na jeden wieczór. Rodzice powinni zabrać cię z tym do lekarza. Czy o tej porze, w tym wieku, nie winieneś już spać? Edytowane 2 Grudnia 2016 przez DzikiChomik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firefoks Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Pierwsze primo: nie zdarzyło mi się coś takiego w centrum a naliczyłem coś koło 16 tranzakcji - statystyka mówi sama za siebie 100% zadowolenia przynajmniej mojego, musiałeś trafić na jakąś czarną owcę w stadzie centrum. To tylko pogratulować, mi zdarzyło się już kilka opóźnień i jeden raz gdy zamówionego towaru nie było w ogóle. Mówię tu o CR. Ty jako pracownik CR jesteś w lepszej sytuacji Statystyka nie bazuje na tak niskiej liczbie zdarzeń (16), potrzeba ich z 1000 żeby badanie statystyczne miało sens. - kupować przez allegro za pobraniem - moja propozycja nie kupować od nich niczego, nie powinno być różnicy czy kupujesz na allegro czy w sklepie (to i to sprzedaż internetowa), nie widzę argumentu aby obniżać swoje wymagania co do obsługi skoro na rynku jest tak wiele sprzedawców sprzętu rowerowego - nie kupować towaru potrzebnego na teraz ale raczej na przyszłość - hmm, czas to pojęcie względne oczywiście, tylko dobrze by było aby obie strony mierzyły czas w ten sam sposób i tych samych jednostkach, bo na razie to BS traktuje czas jak plastelinę albo gumę od majtek. Jeżeli jawnie dużymi literami napiszą na stronie że "sory gregory ale z powodu naszej niekompetencji termin realizacji zamówienia które powinno trwać koło 2 dni wynosi u nas 2 tygodnie" to jest dla mnie to OK. Jestem pewien że jakbyś miał 3 dni do zawodów a 2 dnia dowiedział się że jeszcze musisz na część potrzebną do startu musiał czekać dodatkowo 10 dni to nie byłbyś szczęśliwy No właśnie miałem taki przypadek i dlatego nie lubię BS. - nie bać się wystawiać negatywów jeśli czas oczekiwania znacznie się przedłuży - yups, dokładnie, nie bać się wylewania pomyj na niekompetentnych, balansujących na granicy złodziejstwa sprzedawców, to nie średniowiecze gdzie w wiosce był 1 kowal, dobrych sklepów jest więcej i im dajmy zarobić Tak daleko bym się nie posuwał ale każdy musi sam rozstrzygnąć, czy woli dobre ceny czy dobrą obsługę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 Strasznie dużo sikania jak na jeden wieczór. Rodzice powinni zabrać cię z tym do lekarza. Czy o tej porze, w tym wieku, nie winieneś już spać? O tej porze, niestety - Centrumrowerowe wymaga od pracowników roboty po godzinach Wydaje mi się że w okresie jesienno-zimowym aż tyle pracy w rowerówce nie ma, może się mylę. A może jest tyle roboty z obrabianiem tyłka konkurencji że nie wystarcza go w pracy. To tylko pogratulować, Wydaje mi się że swoim pracownikom firma powinna szczególnie pomagać w każdej transakcji, więc nic dziwnego że wszystkie 16 zostało zrealizowanych jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 HAHAHA "poradnik jak kupować w bikestacji" haha kolego marco rozbawiłeś mnie z rana Może napiszesz "poradnik jak dać się opluć i być zadowolonym". Żałosne....ale zabawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.