Gość Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 To jest zaraźliwe - teraz "centrum rowerowe" zaczyna sprzedawać towary, których fizycznie nie posiada. Jakaś plaga Ta, 2 razy miałem taką sytuację a dużo nie zamawiam Np. strona takiej wychwalanej tu Activii niewiele ma wspólnego z rzeczywistym asortymentem. W ciągu kilu lat kilka razy pytałem o różne rowery i _zawsze_ słyszałem "Tego akurat nie ma, ale możemy sprowadzić albo proponujemy inny". Tylko nie myl Activii od amorów ze sklepem, bo ktoś już kiedyś pomieszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morti Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Przy tak rozbudowanym asortymencie jaki teraz posiadają sklepy internetowe, nie tylko w branży rowerowej, trzymanie nie stanie absolutnie każdego produktu w kilku/kilkunastu egzemplarzach wymagałoby zamrożenia dziesiątków milionów złotych i posiadania hektarów magazynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firefoks Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Nikt nie wymaga żeby trzymali towar na magazynie. Po to jest oznaczenie statusu towaru. Można dać: - dostępne od ręki - dostępne do 3 dni - dostępne do 7 dni - dostępne za ruski miesiąc itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 A że tak powiem ... co mnie to interesuje ? Naciskając przycisk "kup" na karcie przedmiotu oczekuję jego dostawy. Jeżeli sprzedawca deklaruje że towar posiada to go ma posiadać na stanie. Mnie nie interesuje powierzchnia jego magazynów czy ilość kasy zamrożona w towarze. Skoro ja kupuje z obowiązkiem zapłaty to sprzedawca sprzedaje z obowiązkiem dostawy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firefoks Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Posty Mortiego z Bikestacji radzę traktować z przymrużeniem oka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morti Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Dlaczego z przymrużeniem oka? Nie użyłem nigdzie żadnych nierozsadnych argumentów. "Z przymrużeniem" bo mam inne zdanie na niektóre tematy? Chyba lepsza jest zdrowa dyskusja bez obrażenia żadnej strony niż "olać go bo nie dołączył do chóru"? Akurat spekulacje czy jestem czy nie jestem z Bikestacji nie mają tu zbyt wiele do rzeczy, a samo to podnosicie do rangi koronnego argumentu w dyskusji. Nikt nie wymaga żeby trzymali towar na magazynie. Po to jest oznaczenie statusu towaru. Można dać: - dostępne od ręki - dostępne do 3 dni - dostępne do 7 dni - dostępne za ruski miesiąc itd. To tak jeszcze na spokojnie rozważ taką sytuację, masz towaru X 10 sztuk, na miejscu. Na jaki termin ustawiasz wysyłkę? No oczywiście na 1 dzień. W jednym dniu sprzedajesz 5 sztuk przez sklep internetowy, 3 sztuki na miejscu i 3 na allegro. Brakuje 1, dostawa trwa np. 6 dni i tu zaczynają się schody. Sytuacja chyba dość łatwa do wyobrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Nie lepiej zapłacić informatykowi za odpowiednie "zlinkowanie" bazy danych ? W każdym przypadku ilość jest policzalna ... Jest 10 szt towaru ... co za problem na w czasie rzeczywistym minusować stan i jak się wyczerpie blokować możliwość jego zakupu ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firefoks Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Może się nie znam ale w dobie wszechobecnych komputerów każda sprzedaż powinna się teoretycznie wiązać ze zdjęciem towaru ze stanu magazynowego. Jeśli coś jest sprzedane przez internet to jest sprzedane i tego nie ma, nawet jak jest jeszcze nie wysłane i leży na półce, a nie może być tak,że przyjdzie klient do sklepu i kupi a dla tego co kupił przez internet już nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 (edytowane) Dlaczego Wy tak bronicie tej bikestacji? Jakieś pomysły jak rozwiązać ich problemy z dostępnością produktów. Nie macie innych sklepów czy liczycie ne etat? Robią na FB jakieś durne konkursy a nie mają czasu aktualizować statusów dostępności? hahaha śmiech na sali. Kiedy Polacy zaczną się szanować? A nie dymać..... Edytowane 12 Października 2016 przez mtbikeer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morti Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Nie lepiej zapłacić informatykowi za odpowiednie "zlinkowanie" bazy danych ? W każdym przypadku ilość jest policzalna ... Jest 10 szt towaru ... co za problem na w czasie rzeczywistym minusować stan i jak się wyczerpie blokować możliwość jego zakupu ? Pozdro Ale rozchodzi się o termin dostępności, nie o dostępność samą w sobie. Na tej zasadzie na produkt dostępny "od ręki" nagle trzeba czekać. Dlaczego Wy tak bronicie tej bikestacji? Jakieś pomysły jak rozwiązać ich problemy z dostępnością produktów. Nie macie innych sklepów czy liczycie ne etat? Robią na FB jakieś durne konkursy a nie mają czasu aktualizować statusów dostępności? hahaha śmiech na sali. Kiedy Polacy zaczną się szanować? A nie dymać..... Jasne, lepiej się nabzdyczyć niż podyskutować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Rozchodzi się o poważne podejście do 1. klientów. 2. Swojego biznesu. 3. Siebie samego. Podoba mi się że jak na pracownika tejże firmy masz odmienne podejście do tłumaczenia pewnych rzeczy niż wcześniej ( mniej na fochu) jednak problem od lat jest -jak widać - ten sam. A niezmienność w jego postrzeganiu świadczy niezmiennie o 1. Zlewatorskim podejściu do klienta. 2. Głupocie nabywców. Te dwa czynniki nie wpływają pozytywnie na motywację do zmian. Jest masa rozwiszan, bardzo skutecznych tylko trzeba widzieć uzasadnienie by je wprowadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 (edytowane) Właśnie doszły do mnie koła zamówione w BS w poniedziałek. Koła proste, szprychy na ucho dobrze naciągnięte, dobrze zapakowane. Zgodne ze specyfikacją zamówienia. Tak więc POZYTYW. Edytowane 13 Października 2016 przez vdcmike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Ale rozchodzi się o termin dostępności, nie o dostępność samą w sobie. Na tej zasadzie na produkt dostępny "od ręki" nagle trzeba czekać. Jasne, lepiej się nabzdyczyć niż podyskutować A o czym Ty chcesz tu dyskutować? Sklep obniża ceny do totalnego minimum - kosztem obsługi klienta, terminowości wysyłki, minimalnym stanem magazynowym, ogólnie słabą jakością świadczonych usług. Dlaczego? Bo wiedzą, że Polak i tak kupi tam gdzie jest najtaniej, nawet o 50groszy. Tak prowadzi się biznes w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morti Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Czyli jednak się nabzdyczamy zamiast dyskutować. Stosując twoją retorykę - Tak się prowadzi dyskusje w Polsce Rozchodzi się o poważne podejście do 1. klientów. 2. Swojego biznesu. 3. Siebie samego.Podoba mi się że jak na pracownika tejże firmy masz odmienne podejście do tłumaczenia pewnych rzeczy niż wcześniej ( mniej na fochu) jednak problem od lat jest -jak widać - ten sam. A niezmienność w jego postrzeganiu świadczy niezmiennie o 1. Zlewatorskim podejściu do klienta. 2. Głupocie nabywców. Te dwa czynniki nie wpływają pozytywnie na motywację do zmian. Jest masa rozwiszan, bardzo skutecznych tylko trzeba widzieć uzasadnienie by je wprowadzić. W firmie wprowadzany jest szereg nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie satysfakcji klienta, jedne dają efekty natychmiast inne zaowocują po czasie. Brzmi to jak tandetny slogan, zdaję sobie z tego sprawę, ale odzwierciedla to co się dzieje w firmie. Zdajemy sobie jednak sprawę, że nawet jeśli osobiście dostarczalibyśmy produkty na aksamitnych poduszkach to zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony. Jednak cały czas staramy się, żeby takich przypadków było jak najmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Po co dyskusja? Kto to niby jest ta BS? Zbawca świata? Nie radzą sobie z zamówieniami to konkurencja to wykorzysta. Nie mają monopolu na sprzedaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Hmm, czy to nie kolega @Morti który stronę wcześniej się wypierał tego że jest z BS? Gratuluję, zaczyna się to robić naprawdę żałosne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morti Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Ale gdzie się wypierałem? Napisałem tylko że ma to najmniejsze znaczenie w tej dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Na początku nie chciałeś aby cie wrzucano do "tego samego wora" ... Różnisz się od pozostałych tylko merytorycznym podejściem do sprawy ... ale tak jak pozostali siedzisz w tym samym worku czyli BS . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morti Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Dotyczyło to wrzucenia do worka z użytkownikami którzy napisali jeden post nie mylmy worków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Jakość Waszych usług jest legendarna. Nie wypierasz się powiązań z BS ale też (chyba, żem ślepy) nigdzie nie napisałeś co Cię tu sprowadza. Jeśli to ma być wprowadzenie nowych rozwiązań to wg mnie pierwszym i zalecanym byłoby podanie kim się jest. A tak już na starcie kopiesz swoją wiarygodność. Mam alergię na takie podejście w handlu, od paru lat jako osoba pracująca w tej branży. Wielu forumowiczów a do tego Waszych klientów nie trawi takiej mentalności jaką prezentujecie. Chcesz dyskutować? O czym? Tu nie ma o czym. Sprowadźcie ilość zamówień, w których realizacji daliście dupy, do zera. Reagujcie na wszystkie maile i telefony od klientów. Sprzedawajcie swój towar a nie ściemę, szczególnie w najbardziej podstawowym asortymencie. Wtedy kolejne posty tu na forum będą pozytywnymi opiniami i do niczego nie będziecie musieli się ustosunkowywać. Jak nie ogarniacie prowadzenia interesu - przeszkolcie się. Dla mnie żadne wytłumaczenie takiej sytuacji jak do tej pory nie jest dobre. Jestem kapryśny? Nie. Byłem (prawie) Waszym klientem a współpracę z Wami przetestowałem na sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Mnie tylko zastanawia jedna rzecz: Skoro @Morti pojawił się tutaj żeby jakoś wyjaśnić sytuację, to dlaczego nie nazwał się Bikestacja ( tak jak to zrobiło Centrum Rowerowe) i nie zajął oficjalnego stanowiska. Naprawdę wygląda to bardzo profesjonalnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Może nie był na pierwszych zajęciach kursu "ABC wiarygodności firm". Ja się dziwię że w ogóle się przyznał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morti Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Nie jestem oficjalnym przedstawicielem Bikestacji, jest to moje prywatne konto na tym forum. Poglądy tez są prywatne i nie stanowią oficjalnego stanowiska firmy, stąd jak wcześniej pisałem w tej dyskusji nie ma to zbytniego znaczenia czy jestem związany z Bikestacją czy nie. Jeśli jednak będę mógł pomóc w jakiś kwestiach związanych z BS to zapraszam do kontaktu. Chociaż widzę w temacie, że jakiekolwiek pozytywne lub nawet neutralne wpisy nie znajdują "uznania" niektórych użytkowników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firefoks Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Nie przesadzaj, moja ostatnia opinia jest pozytywna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Czyli jednak się nabzdyczamy zamiast dyskutować. Stosując twoją retorykę - Tak się prowadzi dyskusje w Polsce W firmie wprowadzany jest szereg nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie satysfakcji klienta, jedne dają efekty natychmiast inne zaowocują po czasie. Brzmi to jak tandetny slogan, zdaję sobie z tego sprawę, ale odzwierciedla to co się dzieje w firmie. Zdajemy sobie jednak sprawę, że nawet jeśli osobiście dostarczalibyśmy produkty na aksamitnych poduszkach to zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony. Jednak cały czas staramy się, żeby takich przypadków było jak najmniej. "ZdajeMY sobie sprawę..." Zastanów się co piszesz jeśli wiarygodność ma dla Ciebie/Was jakieś znaczenie. Jakie "my"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.