BratDalton Napisano 23 Września 2016 Napisano 23 Września 2016 W tej chwili BikeStacja ma 4000 ofert na Allegro a ogółem sprzedali ich 33 000 przez 7 lat, to 4000 ofert rocznie, więc muszą mieć duży obrót. Wypowiedzi w tym wątku jest 600, ile osób mogło to przeczytać i się zniechęcić? Cytuj
Gość Napisano 23 Września 2016 Napisano 23 Września 2016 Jeżeli ktoś ma trochę oleju w głowie, to zanim cokolwiek zamówi to wpisze w google: SklepXYZ opinie Cytuj
firefoks Napisano 23 Września 2016 Napisano 23 Września 2016 Gdyby nie wydłużony czas realizacji to byłby to bardzo dobry sklep. Jak komuś się nie spieszy, to można go polecić.A jak komuś zależy na szybkiej realizacji to omijać z daleka. A teraz kupiłem jakąś pierdołkę bo mieli o połowę taniej. PS. Muszę uczciwie przyznać,że raz mi przysłali szybko - 2,3 dni aż byłem w szoku Cytuj
siimon Napisano 23 Września 2016 Napisano 23 Września 2016 Ja też kompletnie nie rozumiem negatywnych opinii. Przecież normalne, że mają opóźnienia w wysyłkach i zlewają klienta. Tyle czasu poświęcają na ośmieszanie się po iternetach, dlatego trzeba ich zrozumieć i czekać cierpliwie na przesyłki. Cytuj
firefoks Napisano 23 Września 2016 Napisano 23 Września 2016 Ocena - pozytywna nie rozumiem negatywnych opinii.Ja jestem bardzo zadowolona,miły kontakt,promocje. wedlug mnie warto! Licznik bije, zamiast podszywać się pod małolaty, wysyłajcie mój towar bo będzie negatyw! O, nawet się zrymowało Cytuj
mtbikeer Napisano 25 Września 2016 Napisano 25 Września 2016 Gdyby nie wydłużony czas realizacji to byłby to bardzo dobry sklep. hahahaha Zdanie roku Taki sklep na zachodzie nie utrzymałaby się nawet miesiąca, ale na "polskie złotówy" utrzymuje się już kilka lat Cytuj
firefoks Napisano 25 Września 2016 Napisano 25 Września 2016 Wczoraj szukałem pewnych opon szosowych i oczywiście gdzie najtaniejsze? Na szczęście na alledrogo znalazłem tylko nieznacznie droższe więc tym razem Bikestacja nie zarobi... Cytuj
MD11 Napisano 25 Września 2016 Napisano 25 Września 2016 Ocena - pozytywna nie rozumiem negatywnych opinii.Ja jestem bardzo zadowolona,miły kontakt,promocje. wedlug mnie warto! No nie wierzę. Może to konkurencja pisze te komentarze, żeby ośmieszyć bikestację? Przecież nic pozytywnego z tej działalności chyba dla nich nie wynika... Cytuj
llancer Napisano 27 Września 2016 Napisano 27 Września 2016 Nigdy nie miałem problemu z BikeStacją. W niedziele koło 23 zamówiłem Kilka drobnych częsci(korek do ht2 i klucz) + linka przerzutki. Płatność payu. Wczoraj w poniedziałek przyszedł paragon na maila. ok xD Dziś wtorek pisze: 12:46 No spoko mam paragon, a gdzie paczka bo dziś nie doszła 13:15 Dostaje wiadomość ,że wysłana bedzie dziś lub jutro. 13:16 odpisuje: Aha , ostatni mój zakup u was. 13:26 Dostaje informacje ,ze moje zamówienie zostało skompletowane i numer przesyłki etc. 13:27 Dostaje maila z informacją: Czy jesteś zadowolony z zakupów u nas. Nie ogarniam, czy oni są tacy leniwy czasami ,że trzeba ich ponaglać.... Liczyłem ,ze paczka bedzie dziś. Wg bikestacji kupienie w niedziele to dostarczenie w piątek. Dobrze ,że jestem chory, to i tak jeździc nie moge.... Raz jest wszystko perfekcyjnie a czasami zapominają o paczkach. Cytuj
HESHER Napisano 6 Października 2016 Napisano 6 Października 2016 Ludzie y na temat bikestacji piszecie, u mnie krótka pilka, zamówiłem odbiór osobisty płatność przy odbiorze, pani mi maila piszę że nie ma takiego towaru, zamówione były jeszcze 4 inne graty, odmówilem zakupu, na sklepie części są, a ostatecznie okazuje się że ich nie ma u nich i u dystrybutora, Ocena negatywna. Cytuj
Morti Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 Nigdy nie miałem problemu z BikeStacją. W niedziele koło 23 zamówiłem Kilka drobnych częsci(korek do ht2 i klucz) + linka przerzutki. Płatność payu. Wczoraj w poniedziałek przyszedł paragon na maila. ok xD Dziś wtorek pisze: 12:46 No spoko mam paragon, a gdzie paczka bo dziś nie doszła 13:15 Dostaje wiadomość ,że wysłana bedzie dziś lub jutro. 13:16 odpisuje: Aha , ostatni mój zakup u was. 13:26 Dostaje informacje ,ze moje zamówienie zostało skompletowane i numer przesyłki etc. 13:27 Dostaje maila z informacją: Czy jesteś zadowolony z zakupów u nas. Tego akurat nie rozumiem, akceptujesz regulamin przy zakupie w którym jest mowa, że wysyłka do 5 dni roboczych, a potem po 2 dniach "strzelasz focha" że nie masz paczki... Cytuj
firefoks Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 Tego akurat nie rozumiem, akceptujesz regulamin przy zakupie w którym jest mowa, że wysyłka do 5 dni roboczych, a potem po 2 dniach "strzelasz focha" że nie masz paczki... Założyłeś konto specjalnie żeby napisać to jedno zdanie? Szacun Powinno być: Morti Świeżak 1 postów Płeć:Mężczyzna Skąd: Bikestacja Ale wracając do Bikestacji jako sklepu to jednak daje im jeszcze szansę, może się jeszcze chłopaki wyrobią (byle nie jak przysłowiowe gacie w kroku): kupowałem ostatnio i przesyłka była nadspodziewanie szybko, rzekłbym nawet ,że zmieścili się w terminie i to bez poganiania mailami. Tylko tym razem kupowałem przez allegro i pewnie tu jest rozwiązanie tej zagwozdki Ocena: pozytywnie zaskoczony ale nadal nieufny Cytuj
Morti Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 Ale skąd pomysł, że konto założone w celu napisania jednego zdania ? Poza tym chyba każde konto rozpoczyna się od 1 posta, no chyba, ktoś wpada w szale entuzjazmu na forum i natychmiast ma coś do powiedzenia w każdym temacie który napotka Cytuj
vdcmike Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 Podstawowym problemem BS jest to, że nie dają rady ogarnąć stanów magazynowych swoich i swoich dostawców. Wiele razy rozmawiałem z pracownikami BS odnośnie swoich zamówień (których było całkiem sporo, niestety o ile pamiętam każde wymagało zmian ze względu na fałszywą dostępność) i moim zdaniem oferowanie towaru, którego nie mają i mieć nie mogą nie wynika ze złych intencji tylko totalnej rozpierduchy i braku integracji systemu informatycznego ze światem otaczającym. To połączone z żółwim tempem realizacji różnych faz danego zamówienia daje w efekcie bardzo negatywny obraz całości w oczach klientów, którzy są przyzwyczajeni przez inne sklepy do "nieco" innej kultury i jakości obsługi. Cytuj
firefoks Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 Ale skąd pomysł, że konto założone w celu napisania jednego zdania ? Poza tym chyba każde konto rozpoczyna się od 1 posta, no chyba, ktoś wpada w szale entuzjazmu na forum i natychmiast ma coś do powiedzenia w każdym temacie który napotka Pierwszy post jest zazwyczaj przywitaniem a nie obroną Bikestacji "w szale entuzjazmu", bo właśnie tak to wyglądało Cytuj
rzezniol Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 (edytowane) @, Jak dobrze wiesz, a nie wierzę że nie wiesz, w tym temacie było już chyba kilkunastu podobnych tobie. Jedyne co cię odróżnia od innych to fakt "niestandardowego" (choć w tym przypadku słusznego) podejścia do budowania "dobrego imienia" BS. Pozdrawiam Edytowane 11 Października 2016 przez rzezniol Cytuj
Morti Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 Trochę pochopnie zostałem wyrzucony do jednego wora z innymi niemniej nadal uważam, że mój argument był rzeczowy. Trochę nie fair jest godzić się na pewne warunki, a dopiero później mieć pretensje (publiczne) że są takie, a nie inne Cytuj
PeGie Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 Swoją drogą trochę dziwne że kiedy bym nie patrzył na twój profil (dzisiaj) to przeglądasz tylko ten jeden temat chyba nie w takim celu wchodzi się na największe w Polsce forum o tematyce rowerowej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj
Abermon Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 BS zatrudniła go na pełen etat. Będzie tu kwitł 8 godzin dziennie, z ustawową przerwą na siku i papu [emoji12] Cytuj
firefoks Napisano 11 Października 2016 Napisano 11 Października 2016 Jak znam życie to dodatkowy obowiązek nałożony przez szefa,pewnie w dodatku bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 11 Października 2016 Mod Team Napisano 11 Października 2016 dobra pany i panny zejdźcie z chłopaka i przestańcie zajedno spamować. Cytuj
gocu Napisano 12 Października 2016 Napisano 12 Października 2016 Jest z BS czy nie jest - tym razem ma rację. Skoro w regulaminie jest "wysyłka do 5 dni roboczych" to plucie się że nie wysłali drugiego dnia jest głupie. Ja tam w BS dość często kupuję ale _nigdy_ czegoś co mi jest szybko potrzebne i _nigdy_ nie płacę z góry. A te ich maile "wystaw nam ocenę" zanim jeszcze towar dojedzie to są żałosne i dowodzą tylko jaki burdel tam mają. Nawet takiej drobnostki nie potrafią ogarnąć. Cytuj
vdcmike Napisano 12 Października 2016 Napisano 12 Października 2016 W sumie tyle razy padały tu moim zdaniem cenne uwagi dla tego przedsiębiorcy. Przynajmniej część z nich jest realozowalna praktycznie bezkosztowo. Mają swoich "ambasadorów" w tym wątku. Zmian jak nie było tak nie ma. Cytuj
firefoks Napisano 12 Października 2016 Napisano 12 Października 2016 To jest zaraźliwe - teraz "centrum rowerowe" zaczyna sprzedawać towary, których fizycznie nie posiada. Jakaś plaga Cytuj
gocu Napisano 12 Października 2016 Napisano 12 Października 2016 No bez jaj, pobudka, przecież to częste, nie tylko branży rowerowej Np. strona takiej wychwalanej tu Activii niewiele ma wspólnego z rzeczywistym asortymentem. W ciągu kilu lat kilka razy pytałem o różne rowery i _zawsze_ słyszałem "Tego akurat nie ma, ale możemy sprowadzić albo proponujemy inny". Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.