Alkir Napisano 3 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Tylko zupełnie nie rozumiem, czemu tę frustrację/irytację wyładowujesz na innych? Skąd to uogólnienie o Polaku-Żydzie itd.? W moim przypadku towar jakiego szukałem znalazłem tylko w tym jednym sklepie więc zaryzykowałem. Gdzie tu masz głupotę, chęć zaoszczędzenia złotówki (swoją droga, to też nieeleganckie zaglądać innym do portfela)? Poza tym, przesada z tymi 99%, co oczywiście nie zmienia faktu, że sklep ma jakieś problemy z logistyką. Proponuję jednak na uspokojenie skołatanych nerwów spacer i może odpoczynek od tego jakże frustrującego Cię tematu. pzdr Alkir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 3 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 JANUSZE BIZNESU / ZAKUPÓW :D :D hahaha :D :D 27 stron... 524 posty... 99% to same negatywne opinie o tym sklepie! Czy naprawdę tak ciężko zrozumieć Wam, że ten sklep to dno? Jednak Polak, to największy żyd na świecie i nie potrafi się nauczyć na czyiś błędach Aż tak bardzo 1 zł taniej robi Wam tak wielką różnicę? Czytając co jakiś czas posty tutaj, to płakać mi się chce... z głupoty naszego narodu! Ludzie... ogarnijcie się! Mój poziom irytacji osiągnął chyba poziom maksimum i musiałem ulać trochę chociaż tutaj Kilka minut temu miałem napisać coś podobnego, ale się powstrzymałem. Zgadzam się! To tak jakby kupować towar od kogoś na Allegro, gdzie 90/100 komentarzy jest negatywnych, kupilibyście coś od tego sprzedawcy? Dlaczego więc dalej wierzycie, że wam się uda i wszystko tym razem będzie OK? Osobiście u nich nie kupowałem, ale tylko dlatego, że widziałem ten temat już jakiś czas temu i wolę nie ryzykować a 5 zł w tą czy tą nie robi mi różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
provid Napisano 3 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Jeżeli nadal nie potrafisz zrozumieć problemu tego sklepu, to ja się powstrzymuję od tłumaczenia go Tobie. Polecam jednak naukę czytania ze zrozumieniem oraz kurs przyswajania czytanego tekstu. No offence Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alkir Napisano 3 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 (edytowane) Czytanie ze zrozumieniem mam dość dobrze opanowane, być może problem tkwi z Twoją umiejętnością przekazania własnych myśli w formie pisanej? Przeczytaj na spokojnie jeszcze raz to co napisałeś i wytłumacz mi, co źle odebrałem. Bo chyba nie to uogólnienie o Żydach czy przemożnej chęci zaoszczędzenia złotówki za wszelką cenę? Edytowane 3 Lutego 2016 przez Alkir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 3 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Wy tutaj oszczędzacie kupując u nich 1zł taniej, a oni wożą się wypasionymi furami po 200k: Jak widać da się zarobić na polskiej pazerności. A może jest taka moda na "zakupy w bikestacji" ? Nie ważne, że trzeba czekać, że pomylą towar, ale fajnie jest kupić coś u nich bo inni kupują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablosss Napisano 3 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Z Bikestacją problem jest taki że czas wysyłki jest z grubsza nieznany aczkolwiek ostatnio ponieważ nie spieszyło mi się zamówiłem części i po 3 dniach miałem w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alkir Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Abstrahując od przepychanek słownych kto jest największym Żydem na forum po dzisiejszej rozmowie i wymianie maili sprawa wygląda tak: Pani ze sklepu bardzo grzecznie przeprosiła za zamieszanie i zaproponowała dwa rozwiązania: zwrot pieniędzy i odbiór pomylonego towaru przez sklep na jego koszt lub przesłanie kurierem dobrego towaru (niestety tu dojdzie 7 dni bo go po prostu nie mają na stanie sklepowym) i odebranie przez tego kuriera pomylonego towaru. Więc przynajmniej teoretycznie sposób rozpatrzenia reklamacji bardzo ok. Jak będzie pokaże życie bo zamierzam kontynuować eksperyment i poczekać na ten dobry towar pzdr Alkir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przmor Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Nie bronie sklepu ale ilosc negatywnych opinii wynika zapewne z faktu, ze kupujacych sa tysiace a wiec i ilosc pomylek wieksza niz w sklepie majacym setki klientow. Ciekawe jak wyglada odsetek pomylek w ujeciu procentowym. Inna sprawa, ze osoby ktore otrzymaly wlasciwy towar w ciagu regulaminowych pieciu dni nie pisza tu na forum o tym bo o czym tu pisac. Ja zamowiona przerzutke dostalem taka jaka zamowilem w regulaminowym czasie. Nie zmienia to faktu, ze od jakiegos czasu zaopatruje sie w lokalnym sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 (edytowane) Nie bronie sklepu ale ilosc negatywnych opinii wynika zapewne z faktu, ze kupujacych sa tysiace a wiec i ilosc pomylek wieksza niz w sklepie majacym setki klientow. Sorry ale bredzisz ... Odpalam allegro i wchodzę na konto Bikestacji widzę : 26384 komentarze z czego 337 neutralnych i 254 negatywne ... Odpalam to samo allegro wchodzę na konto sklepu internetowego szwagra ... widzę : 46604 komentarze z czego 29 neutralnych 2 negatywne ... Oba sklepy mają wystawione około 4100 aukcji ... To jak zinterpretujesz te wyniki ? Bo dla mnie ponad 2 % niezadowolonych całkowicie lub częściowo klientów to gigantyczna ilość. Pomijam fakt że na opinie allegro nie mają wpływu i istnieje prawdopodobieństwo że te transakcje są obsługiwane lepiej niż te "e-sklepowe". Kupowałem u nich 2 razy ... raz przez allegro i było ok ... drugi raz przez e-sklep i nie dość że rozwalili mi totalnie wyjazd to jeszcze bez towaru i kasy bujałem się ponad 4 tygodnie ... a jak u wielu dzwoniłem pytałem "tak mamy wszystko tylko zapakujemy i wysyłamy" ... niestety Pozdro Edytowane 4 Lutego 2016 przez rzezniol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przmor Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 254 z 26384 to mniej niz 1%. Do tego wiele osob zadowolonych nie wystawia pozytywa, niezadowolenie wystawiaja negatyw zawsze wiec moze sie okazac, ze odsetek niezadowolonych to duzo mniej niz 1% a wiec szansa, ze zamowiony towar dotrze na miejsce jest wieksza niz 99%. Jak napisalem wczesniej, nie bronie sklepu. A jak z cenami w sklepie szwagra? Duzo wyzsze? Dodam jeszcze, ze kupilem przez Allegro w jakims sklepie z dobrymi opiniami suport Ultegra BSA a przyslali ITA. Najpierw chcieli aby odeslac i jak do nich dotrze to wysla wlasciwy co oznaczalo kolejny tydzien oczekiwania. W koncu zgodzili sie wyslac wlasciwy nastepnego dnia. Wyslali wieczorem przez paczka48 wiec mialem go po trzech dniach. Na maile odpowiadali z opoznieniem bo jak to napisali "mamy co robic w sklepie". A opinie na Allegro dobre mieli i co z tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Na całe szczęście konkurencja nie śpi i jest sporo sklepów lepszych cenowo, jakościowo. Podejście bikestacji zweryfikuje rynek. Mnie nawet nie denerwuje sama bikestacja, tylko ludzie, którzy czytają opinie o nich, a później i tak kupują bo zaoszczędzą 2,50zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dure Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Ten sklep dzięki temu tematowi na forum ma ogromną reklamę, w Google AdWords musieliby zapłacić krocie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mishaf Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Osobiście nie polecam. Termin dostawy to loteria. Moje zamówienia miałobyć zrealizowane w 24h, a zostało wysłane po tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przmor Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 @mtbiker, mozesz podac te tansze i lepsze sklepy? Przyda sie niejednemu z nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Może jeśli musicie tam kupować to róbcie zamówienia przez ebay? Tam mają 100% pozytywów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berlo Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Ja też odradzam - ZDECYDOWANIE! Zamówiłem towar 18.01, dostałem 11.02. Pierwszy raz robiłem tam zakupy... i oczywiście ostatni! Mój błąd nie przeczytałem wcześniej opinii. Szukałem towaru na już i tylko w tym sklepie była informacja, że jest dostępny na magazynie. Czyli spodziewałem się, że przyjdzie za 2 dni... Jak się później okazało oni towaru nie mieli tylko zamawiali. W regulaminie jest napisane, że czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. Po tygodniu zadzwoniłem i powiedzieli, że wyślą jutro. Po dwóch dniach zadzwoniłem i znów powiedzieli że wyślą jutro... i tak kilka razy, aż łaskawie wysłali po 24 dniach od daty zakupu! Przypominam towar był oznaczony zieloną lampką, czyli dostępny na już... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alkir Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Kończąc mój wątek w tym temacie: dzisiaj kurier przywiózł właściwy towar i odebrał wysłany poprzednio - na koszt sklepu. Tak więc koniec końców zakup zakończył się pomyślnie. Tym niemniej sklep zaliczył jeszcze jedną mała pomyłkę (wysłał kuriera na adres domowy nie adres podany do wysyłki). Reasumując: nie posądzam sklepu o jakąkolwiek nieuczciwość, reklamacje potrafią załatwić zgodnie z oczekiwaniami klienta i na swój koszt, ale mają ten problem z logistyką i tu muszą coś poprawić. Nie polecam i nie zniechęcam do zakupów, pozostaję neutralny w ocenie. pzdr Alkir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 17 Lutego 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Wy tutaj oszczędzacie kupując u nich 1zł taniej, a oni wożą się wypasionymi furami po 200k: Zazdrość to bardzo zła cecha kolego. Narzeczona kupiła mi buty i pedały w bikestacji na święta. W szale grudniowych zakupów towar przyszedł sprawnie i bez niespodzianek. Najlepsze jest to, że kupuje u nich już któryś raz i na żadną z takich akcji nigdy nie natrafiłem Zobaczę jak podejdą teraz do reklamacji Sigmy w której nie działa podświetlenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartZ Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 To nie jest reguła. Niektórzy tutaj także wybierali płatność przy odbiorze i tygodniami czekali na towar lub o niego upominali. Chociaż, w ostatnim czasie nie pojawiały się negatywne opinie, więc może sklep wyszedł już na prostą. Nie sądzę - bardziej bym uważał za zasadne "mądrość" forumowiczów :-) Nawet niższe ceny nie skuszą gdy obsługa fatalna. Ja osobiście, gdy widzę napis BIKESTACJA świadomie nie penetruje tematu głębiej. Wole zapłacić troszkę więcej za towar istniejący i za porządną obsługę. Jak to mówią "NIGDY WIĘCEJ" - za dużo niepotrzebnych nerwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 10 Marca 2016 Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 Ja zamówiłem we wtorek smar DT do ratcheta na stronie www bez logowania (wysyłka paczkomatem). W środę wysłano i dzisiaj odebrałem. Także wystawiłbym pozytywa. Ale nie wiem, może mi się udało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carrion Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 Mam nadzieję, że ja również się nie natnę... Wczoraj zamówiłem u nich bidon, który z powodzeniem mógłbym nabyć np. na allegro. Ale pchnęło mnie jakoś w ich stronę. Cóż, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 Ja kilka razy zamawiałem w BS różne rzeczy, od opon po łańcuchy, kasety itp i nigdy nie zostało zamówienie zrealizowane później niż się spodziewałem. Gdybym nie przeczytał ostatnich postów to dalej bym ram zamawiał, bo się nigdy nie zawiodłem. A teraz się waham... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carrion Napisano 25 Marca 2016 Udostępnij Napisano 25 Marca 2016 Tym razem się udało. Towar dotarł po pięciu dniach (w tym weekend). Więc grubiaństwem byłoby lżenie bikestacji. Ale dzięki Waszym postom czerwona lampka w głowie mi się zaświeciła i raczej odpuszczę poważniejsze zakupy u nich. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mancini Napisano 26 Marca 2016 Udostępnij Napisano 26 Marca 2016 Zamawiałem u nich kilka rzeczy i za każdym razem przesyłka na czas. Ostatni sztyce RS, brak w ofercie, przez maile ustaliłem jaka ma być i jaka cena ( bardzo konkurencyjna ), jak powiedzieli, że czas oczekiwania to około 5 dni, tak było. Ja polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 29 Marca 2016 Udostępnij Napisano 29 Marca 2016 Ja ostatnio kupowałem klocki. Przyszły dzień później, ale ze względu na paczkomaty, i płatnosć w trakcie przesyłki Bikestacja wysłąła następnego dnia po kupnie. I tak było z każdymi zakupami u nich., Może to przez kupno zawsze przez allegro ? W każdym razie, jak macie możliwosc kupujcie u nich przez allegro, może wtedy to szybciej ogarniają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.