Mod Team adamos Napisano 13 Sierpnia 2015 Mod Team Napisano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Tyle negatywnych opinii, a Wy ciągle tam kupujecie? Rozumiem pojedyncze wpisy sfrustrowanych, nowo zarejestrowanych którzy weszli się poskarżyć, bo oni zapewne nie wiedzieli. Ale stali użytkownicy forum? Niezrozumiałe... Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez adamos Cytuj
mtbikeer Napisano 13 Sierpnia 2015 Napisano 13 Sierpnia 2015 Cena, polak jest chytry nawet na 1zł. Co widać po ich sprzedaży. Cytuj
BartZ Napisano 14 Sierpnia 2015 Napisano 14 Sierpnia 2015 Cena, polak jest chytry nawet na 1zł. Co widać po ich sprzedaży.To prawda :-( Nigdy więcej !!! Cytuj
grzegorzg Napisano 17 Sierpnia 2015 Napisano 17 Sierpnia 2015 Tyle negatywnych opinii, a Wy ciągle tam kupujecie? Rozumiem pojedyncze wpisy sfrustrowanych, nowo zarejestrowanych którzy weszli się poskarżyć, bo oni zapewne nie wiedzieli. Ale stali użytkownicy forum? Niezrozumiałe... Robiłem kilka razy zakupy pare lat temu i nie miałem uwag ale hamskie odpowiedzi na info o braku rzeczy to jest nie ten tego Cytuj
cyfrowyduch Napisano 4 Listopada 2015 Napisano 4 Listopada 2015 (edytowane) Czytając Wasze opinie odruchowo spojrzałem na fakturę - czy aby na pewno kupowałem w tym samym sklepie Chyba miałem po prostu szczęście. Zamówiłem (za pobraniem) komplet kół w dniu 02.11.2015 r., a dziś (04.11.2015 r.) cieszę się już nowym nabytkiem. Przed złożeniem zamówienia rozmawiałem z magikiem od kół z tego sklepu - rozmowa miła i rzeczowa. W międzyczasie rozmawiałem też z jakąś Panią od obsługi zamówiń - też miło Jak dla mnie pozytywnie, czyżby jednak był to tylko wyjątek potwierdzający regułę ? Edytowane 4 Listopada 2015 przez cyfrowyduch Cytuj
MichalMMM Napisano 4 Listopada 2015 Napisano 4 Listopada 2015 Pewnie mieli gotowe koła na stanie więc wysłali. Ja po kilku grubszych zamówieniach mam średnie zdanie. Przy pierwszym zamówieniu i natychmiastowym wysłaniu przelewu przez 3 dni nie dostałem informacji, że zamówienie jest przetwarzane. Zadzwonilem więc i usłyszałem, że oni żadnego przelewu nie mają (!). Musiałem dzwonić do banku i dowiadywać się czy przelew przeszedł, a przeszedł bez problemu. Ponowny telefon do bikestacji i usłyszałem, że księgowa nie zauważyła przez 3 dni przelewu na niemałą kwotę... Następne zamówienie, przelew wysłany od razu i przez 5 dni nie dostałem informacji, że zamawianego towaru jednak nie mają. Znowu zadzwoniłem i dowiedziałem się, że towar przyjedzie za 3 dni (8 dni od złożenia zamówienia, na stronie zielona kropeczka). Przy kilku innych zamówieniach na szczęście nie było problemów. Zdarzało się, że zamówienie złożone o 10 miałem na drugi dzień już u siebie. Cytuj
Alkir Napisano 28 Stycznia 2016 Napisano 28 Stycznia 2016 Witam. Zakupiłem dzisiaj (aczkolwiek z pewną dozą nieśmiałości po lekturze wątku) jakiś drobiazg na stronie internetowej sklepu. Sprawdzimy czy coś się poprawiło od listopada - daty ostatniego wpisu. pzdr Alkir Cytuj
grande1970 Napisano 28 Stycznia 2016 Napisano 28 Stycznia 2016 ja zrobiłem już zakupy w sumie na jakieś 1200 zł i za każdym razem (3 razy) otrzymywałem towar w max 3 dni i to ten który chciałem, może to efekt tego że zawsze płace za zakupy przy odbiorze Cytuj
Mod Team adamos Napisano 28 Stycznia 2016 Mod Team Napisano 28 Stycznia 2016 może to efekt tego że zawsze płace za zakupy przy odbiorze To nie jest reguła. Niektórzy tutaj także wybierali płatność przy odbiorze i tygodniami czekali na towar lub o niego upominali. Chociaż, w ostatnim czasie nie pojawiały się negatywne opinie, więc może sklep wyszedł już na prostą. Cytuj
drezyna Napisano 28 Stycznia 2016 Napisano 28 Stycznia 2016 adamos, poczekajmy aż się sezon zacznie.. Cytuj
grande1970 Napisano 28 Stycznia 2016 Napisano 28 Stycznia 2016 zobaczymy, planuję na wiosne jeszcze jakieś małe zakupy Cytuj
dure Napisano 28 Stycznia 2016 Napisano 28 Stycznia 2016 No ja niestety skuszony ceną (3zł taniej niż konkurencja...) czekam od poniedziałku na manetki XT. Chyba jest to dość popularny produkt, nie wymaga sprowadzania go na specjalne zamówienie :/ Nie chcę myśleć nawet co przeżywają ludzie, którzy kupują całe grupy osprzętu. Cytuj
Mod Team adamos Napisano 28 Stycznia 2016 Mod Team Napisano 28 Stycznia 2016 czekam od poniedziałku na manetki XT. Z regulaminu sklepu: 3. Czas realizacji zamówienia tj. wysyłki towaru do kupującego wynosi do 5 dni roboczych. Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela, święta), to czas realizacji zamówienia ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych od pracy. Jeżeli zamówienia dokonano po godzinie 12.00, czas wysyłki ulega wydłużeniu o 12 godzin. Cytuj
Diablo_94 Napisano 29 Stycznia 2016 Napisano 29 Stycznia 2016 Jako wieczny ryzykant również zaryzykowałem i dokonałem 2 dni temu zakupu na ich stronie pewnego produktu a dzis otrzymałem taką wiadomość:Witamy, Informujemy, że realizacja Pana/Pani zamówienia przedłuży się o 1-7 dni robocze. Za opóźnienia przepraszamy. Jeżeli ma Pan/Pani jakieś pytania, prosimy odpowiedzieć na tego maila. --Z wyrazami szacunku,Zespół Bikestacja Najważniejsze, aby dotarło Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 29 Stycznia 2016 Mod Team Napisano 29 Stycznia 2016 No ja niestety skuszony ceną (3zł taniej niż konkurencja...) Faktycznie, kuszące..... Nawet gdyby mieli taniej 30 pln to bym nie zaryzykował.....już nie. Cytuj
Roballinho Napisano 29 Stycznia 2016 Napisano 29 Stycznia 2016 To i ja się dołączę do powyższych opinii, bo już mnie krew zalewa. 3 tygodnie temu kupiłem zestaw do złożenia hampli - dwie manetki zee, przewody, dwa zaciski slx. Patrząc na moje poprzednie zamówienia z przymróżeniem oka przyjąłem termin realizacji, który w opisach aukcji wynosił 2 dni. Minął jednak tydzień, a paczki nie widać. Po kolejnych dwóch dniach postanowiłem napisać maila, z pytaniem co się dzieje z zamówieniem. Dostałem odpowiedź, że w piątek albo poniedziałek zostanie wysłane. Nadszedł poniedziałek, a o wysyłce cicho sza. Piszę maila. W miarę szybko dostaję odpowiedź, że przesyłka nadana zostanie jutro. To akurat okazało się prawdą. Zamówiłem do paczkomatu z opcją płatności przy odbiorze. Odebrałem przesyłkę, otwieram w domu, a tu zonk... Brakuje jednego zacisku. Napisałem maila - odpowiedzi już nie dostałem! Miałem dość. Wytoczyłem na Allegro spór transakcyjny. Opisałem sytuację, następnego dnia dostałem odpowiedź od pracownika, że przeglądają wideo z pakowania z monitoringu i kolejnego dnia dostanę odpowiedź. Kolejny dzień właśnie mija i już raczej nie liczę na odpowiedź. Zobaczymy po weekendzie, będę informował o postępach. R. Cytuj
Alkir Napisano 29 Stycznia 2016 Napisano 29 Stycznia 2016 A mi dzisiaj (raptem 1 dzień po zamówieniu i zapłaceniu) przesłali mailem paragon. Więc kto wie, kto wie... Cytuj
przmor Napisano 29 Stycznia 2016 Napisano 29 Stycznia 2016 Ja tez dostalem paragon nastepnego dnia a towar zostal wyslany po regulaminowych 5 dniach wiec nie ciesz sie przedwczesnie. Cytuj
Alkir Napisano 2 Lutego 2016 Napisano 2 Lutego 2016 Nie jest źle, dzisiaj przekazali do paczkomatu, czyli w trzecim dniu roboczym po złożeniu zamówienia. Cytuj
rzezniol Napisano 2 Lutego 2016 Napisano 2 Lutego 2016 Jeszcze nie wiesz co masz w paczce a już zęby suszysz Cytuj
Rafu Napisano 2 Lutego 2016 Napisano 2 Lutego 2016 Robiłem w tym sklepie zakupy 3 razy i niestety przyłożę swoją cegiełkę to negatywnych opinii na temat czasu realizacji zamówień. Mam wrażenie że sklep ten nie dysponuje własnym magazynem (albo jest on bardzo ograniczony) i określenie "Produkt dostępny" odnosi się do dostępności u dostawcy. Ceny są atrakcyjne i to przyciąga klientów - ostatniego zakupu dokonałem z pełną świadomością konsekwencji tego czynu ale nie zależało mi zbytnio na czasie więc poślizg był do zaakceptowania Aaa... Poprzednim razem zamawiałem zaciski kół a dostałem kasetę więc nie należy się cieszyć przed otwarciem paczki Problem został rozwiązany ale znów czas oczekiwania się wydłużył. Cytuj
przmor Napisano 2 Lutego 2016 Napisano 2 Lutego 2016 (edytowane) Dlatego ostatnie zakupy robilem w stacjonarnym sklepie. Ceny niewiele wyzsze niz w internetowych a po doliczeniu przesylek nawet nizsze. Edytowane 2 Lutego 2016 przez przmor Cytuj
Alkir Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 To wykrakaliście Przyszedł towar tylko nie ten co zamówiłem... Teraz czeka mnie zabawa z reklamacją, zwrotem itd. Reasumując: nie polecam sklepu zatem. pzdr Alkir Cytuj
provid Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 JANUSZE BIZNESU / ZAKUPÓW :D :D hahaha :D :D 27 stron... 524 posty... 99% to same negatywne opinie o tym sklepie! Czy naprawdę tak ciężko zrozumieć Wam, że ten sklep to dno? Jednak Polak, to największy żyd na świecie i nie potrafi się nauczyć na czyiś błędach Aż tak bardzo 1 zł taniej robi Wam tak wielką różnicę? Czytając co jakiś czas posty tutaj, to płakać mi się chce... z głupoty naszego narodu! Ludzie... ogarnijcie się! Mój poziom irytacji osiągnął chyba poziom maksimum i musiałem ulać trochę chociaż tutaj Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.