Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zamawiałem w sumie trzykrotnie z bikestacja.pl, za każdym razem skuszony cenami i dużym asortymentem. 

Na pierwsze duże zamówienie, z napędem i rożnymi innymi pierdołami czekałem na wysyłkę ponad tydzień, pomimo, że wszystko teoretycznie dostępne i to póki co jedyny minus, bo poza tym wszystko zupełnie w porządku - paczka zabezpieczona dobrze, całość zgodna z tym co zamawiałem.

Na plus niezły kontakt mailowy, wielokrotnie pytałem o różnego rodzaju asortyment, i zawsze w ciągu max 1 dnia dostawałem odpowiedzi. 

Dwa kolejne zamówienia szły już w miarę sprawnie, góra dzień opóźnienia. 

 

Dla mnie ocena mimo delikatnej obsuwy za pierwszym razem: pozytywna

 

 

Napisano

Ja chcę ocenić bikestacje negatywnie!

Dlaczego? W tydzień czasu, jaki przyszło mi czekać na towar teoretycznie dostępny w sklepie, mógłbym dojechać nad morze (jestem z dolnego śląska) i to rowerem i tam kupić osobiście to co nieszczęśliwie zamówiłem i zapłaciłem w bikestacji.

 

Z całą świadomością napisać mogę, iż jest to mój ostatni zakup w tym sklepie.

Napisano (edytowane)

Negatyw.

Kiedyś chciałem kupić koła, ale okazało się że części podanych jako dostępne nie ma. Zwrot kasy dopiero po przedsądowym wezwaniu do zapłaty. Trwało to kilka tygodni.

Niedawno znowu zrobiłem błąd i zamówiłem w tym sklepie. Wysyłka towaru dostępnego w sklepie dopiero 9 dni roboczych po złożeniu zamówienia.

Nigdy więcej. Zdecydowanie nie polecam.

Edytowane przez grabek
Napisano

Zamówiłem tam opony Rocket Ron przez Allegro. Żadnego kontaktu, opon nie ma, telefonów nikt nie odbiera, a na dodatek właśnie sobie uświadomiłem, że opis opon na Allegro raczej nie pokrywa się z rzeczywistością (bo Schwalbe nie ma takiego modelu). Nie dość, że zmarnowałem swój czas, to nie mam opon i nie mam pieniędzy. 

 

UWAŻAJCIE NA NICH!!! OGROMNY NEGATYW!!!

Napisano

Mój pierwszy zakup w tym sklepie i :

 

12 - tego zamówione.

 

18- tego wieczorem u mnie w domu.

 

5fg56u.jpg

 

Czyli norma - jak dla mnie to dałbym ocenę neutralną.

Zrobili to co powinni i tyle, a cena faktycznie trochę niższa.

 

Pozdrawiam.

Jka

 

 

 

Napisano

W regulaminie mają zapis, że wysyłka towaru trwa do 5 dni roboczych więc zmieścili się w czasie. Jednak żeby ich tak nie chwalić to czytając ten wątek zastanawiam się jak mimo tylu negatywnych opinii ludzie zamawiają u nich towar.

Napisano

Dzieje się tak dlatego, że np ja nie miałem z nimi żadnych problemów, a jeżeli mają konkurencyjną cenę lub mają coś czego inny sklep nie ma, to nie widzę przeciwwskazań.

Napisano

 

 

Jednak żeby ich tak nie chwalić to czytając ten wątek zastanawiam się jak mimo tylu negatywnych opinii ludzie zamawiają u nich towar.
 

 

Cóż ja przeczytałem wcześniej ten temat, może nie cały i nie dokładnie ot wyrywkowo, negatyw, negatyw itd. ktoś dał inną opinię ktoś inny napisał ze w razie czego można wysłać maila do szefów i tak dalej.

 

Czy coś ryzykowałem, nie bo mnie się specjalnie z tym nie spieszyło.

 

 

 

Bo jest tani
 

Z tym tez jest różnie, fakt ten towar był tańszy o całe 50 zł.

U nich za te klamki zapłaciłem 173 zł - wraz z przesyłką.

W innym sklepie znalazłem je za 212 zł + przesyłka +/- 15 zł 

 

Wyrobili się w terminie :) a ja mam 50 zł w kieszeni.

 

Kto wie może można gdzieś i jeszcze taniej kupić.

Ja nie znalazłem ale też i za wiele nie szukałem.

 

Pozdrawiam.

Jka

 

 

 

Napisano

Negatyw! To są kpiny z klienta. Nie wiadomo kiedy ci wyślą towar, ustalone przez siebie w regulaminie terminy mają gdzieś, jak dzwonisz to odpowiedź jest zawsze ta sama - " za chwilę oddzwonię" i tutaj kontakt się kończy. Najniższe ceny to jednak nie wszystko. Zdecydowanie nie polecam, nigdy więcej zakupów w tym sklepie.

Napisano

Może w przypadku niektórych sprzedawców warto byłoby przykleić info jaka strategię zakupów przyjmować.

 

W przypadku BS konieczne jest:

 

- telefoniczne upewnienie się czy towar dostępny jest faktycznie dostępny

- kupowanie za pobraniem - jeśli cena jest atrakcyjna to ewentualne koszty pobrania nie zniweczą atrakcyjności oferty

- w rozmowie z pracownikami sklepu poinformować że podany czas dostawy uznaje się za zobowiązujący dla nabywcy w ten sposób, że towar otrzymany po ustalonym czasie nie będzie odebrany - sprawdzić reakcję na taką sugestię; jeśli zaczną się rzucać - podziękować i zrezygnować.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Też dodam opinię, oczywiście negatywną.

 

Przyznam się że nie czytałem tego wątku, a sklep wybrałem ze względu na niską cenę. Regulaminowe 5 dni mi pasowało, nie spieszyło mi się, a i tak często te wartości są podawane nad wyrost. Tak więc zamówienie złożone 18.03. Do 25.03 zero info, popołudniu poszedł mail i próbowałem się dodzwonić. Bez skutku. 26.03 (czwartek) jeszcze raz, bez odzewu. Tak więc poszedł post na FB, dość szybka odpowiedź i obietnica interwencji. Faktycznie, krótko po tym dostałem info na maila że wysyłka nastąpi w piątek lub poniedziałek. Na FB dodatkowo wyjaśnienie że jedna opona okazała się uszkodzona. No nic, trudno, mam czas, luzik. W sobotę jednak kolejny mail ze sklepu że system źle pokazał stan magazynowy :D Nie przeczę że tak się stało, sam prowadzę sklep internetowy i niestety czasami tak się zdarza. Zaproponowano mi inne opony, o innej charakterystyce, oczywiście tańsze, lol. Tak więc podziękowałem za współpracę i zażądałem zwrotu pieniędzy. Ten na szczęście nastąpił bardzo szybko, coś koło godziny i pieniądze były na koncie. Tak więc negatyw za oszukiwanie klienta, co osoba to inna wersja oraz fatalną komunikację z klientem.

Nigdy do tego sklepu już nie wrócę, a nawet jeśli, to zrobię tak jak tobo napisał powyżej.

Napisano

ja daje nagatywa

nie będe się tutaj rozpisywał ale straciłem dużo czasu czekając na info o dostępności towaru, później czekanie na wysyłkę, dopłata do towaru lepszego bo jednak nie było, dalsze oczekiwanie na przesyłkę i na konieć zwrot piasty (niekompletna) i oczekiwanie na pieniądze...

 

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Nie wiedzą iż Klient to ich pracodawca. ZENADA a nie obsługa sprzedają towar którego nie mają na stanie i nie są w stanie zapewnić jego dostawy. Reklamacje towaru załatwiana ponad miesiąc żadnego kontaktu z ich strony totalna zlewka klienta. Cena nie idzie w parze z jakością którą w stanie przedszkolaki są zapewnić większą!!!!!

 

NEGATYW!!!!!!!!!

 

 

 

 

  • 3 tygodnie później...
Napisano

W bikestacji zamawiałem do tej pory 3 razy. Dwa razy byłem mega zadowolony, paczka szybko doszła. Dziś paczka doszła równie szybko bo w 24h lecz bez jednej części (łańcucha). Czy ktoś z forumowiczów miał taka sytuacje? Jak wygląda ich podejście do takiej sprawy?

Napisano (edytowane)

a na fakturze masz?

 

Mam na paragonie. Od rana będę do nich dzwonił, no chyba że na maila odpiszą. Zobaczymy jak sytuacja się potoczy :)

Edytowane przez dzemi15
Napisano

Trzeba chyba unboxing z kamerą robić w ich przypadku. Jak się wypną to będzie szczyt, do opieszałości i ignorowania klienta dojdzie złodziejstwo.

 

Pisz jak się sprawa rozwinie.

Napisano

Do tej pory zakupy u nich oceniam pozytywnie, nawet by mi przez myśl nie przeszło żeby robić unboxing z kamerą. Mam nadzieje że doślą mi ten łańcuch i jeszcze jutro go będę miał albo zwrócą mi pieniądze, w co wątpię ponieważ łańcuch był kupowany razem w zestawie z kasetą. W sobotę startuje w zawodach, byłem pewien że wszystko dojdzie na czas a jednak się zawiodłem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...