grzegorz1988wroc Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Ja próbuje się dodzwonić od czterech dni roboczych i nic... Na maila też zero odpowiedzi. Edytowane 9 Stycznia 2015 przez grzegorz1988wroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
realkrzysiek Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Kupiłem, właściwie w tamtym roku kupiłem zimowe buty na rower i za cenę w skali od 1 do 10 dam dziesięć, ale z szybkość działania niech będzie 3. Buty Shimano i jak wiadomo z rozmiarami tej marki są problemy, a właściwie jest taki, że czasem trzeba kupić nr większe, a innym razem dwa numery większe. Przy zakupie liczyłem się z tym, że mogę zaliczyć wpadkę. Musiałem zwrócić i poprosić o rozmiar większe. Ogólnie wszystko zamknęło się w miesiącu, ale ofertę, znaczy cenę mieli doskonałą, przebijającą wszystko inne nawet w zagranicznych promocjach. PS. Jeszcze dodam, iż nie miałem problemów z komunikacją, bo mogłem bez problemu dodzwonić się do sklepu, odpowiadali na maile. Edytowane 9 Stycznia 2015 przez realkrzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monmar87 Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 napisałem dwa maile 30grudnia i do dnia dzisiejszego 0 odpowiedzi, kupiłem części w kastor bike super kontakt i chyba najtaniej w sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1988wroc Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Dno i 2 metry mułu. Dostałem odpowiedź, że opony zamówione przed weekendem, które wg strony są na stanie dostane za tydzień -.-. Edytowane 12 Stycznia 2015 przez grzegorz1988wroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RideMyBike Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 Jakoś w październiku szukałem dla kolegi paru rzeczy i trafiłem na BikeStację. Najlepsze ceny i okazało się, że około 30km od mojego miasteczka Posłałem mu linki i złożył zamówienie i od razu przelał kasę. Opony, dętki, zestaw klej+łatki oraz kpl. łyżek do opon dostał jakoś niecałe dwie doby od złożenia zamówienia, które składał późnym wieczorem. W imieniu kolegi mogę powiedzieć, że pełny pozytyw!!! Ucieszyłem się, ze fajny sklep i to niedaleko... 15 grudnia żona chcąc mi zrobić prezencik na urodziny wybrała się przejazdem do sklepu po nowe oponki. Okazało się, że nie mają na stanie (na stronce były!), ale już zamawiają i przyślą pocztą. Niewiasta ufając swojemu mężulkowi, że dobry sklep - zapłaciła "na zaś" i czekała na przesyłkę. Jeszcze przed świętami dzwoniła, ale telefon milczał... Po Nowym Roku, znowu się przypomniała i nawet ktoś odebrał, ale okazało się, że jeszcze nie wysłali bo mają tylko jedną oponę i czekają na drugą. Niewiasta poprosiła, aby się sprężyli i żeby przesyłka doszła do 10 stycznia... "Tak, tak - już wysyłamy...". Dzisiaj 12 stycznia, a przesyłki ani widu ani słychu. Wybrała się dzisiaj znowu przejazdem do sklepu i okazało się, że przenieśli się gdzie indziej, ale już nie miała czasu szukać miejscówki... Ciągle czekamy na rezultat końcowy owych zakupów, dlatego oceny jeszcze nie wystawię - póki co "cieszę się" z wydruku opon, bo coś trzeba było w końcu mi wręczyć. Jednak ocena raczej nie będzie koloru zielonego, przy dobrym obrocie sprawy możliwe, że szary... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrSpock Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 Powtórzę swój post z innego temat: ocena: negatywna Zamówiłem pedały, po 2 dniach telefonowalem w sprawie wysyłki (2 dni to deklarowany czas realizacji zamówienia).Otrzymalem informacje, ze towar zostanie tego samego dnia wysłany (to był piątek). Zatelefonowałem w środę i dowiedziałem się, że towar jeszcze nie został wysłany. Mailowo anulowałem zamówienie, zwrot pieniędzy był dość szybko, jednak urwali sobie symboliczną kwotę przypuszczalnie na prowizję allegro. Wybrałem ich mimo, że nie była to najtańsza oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechu2410 Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Negatywna - 22/12 zamówiłem u nich amortyzator , status dostępny . Wiedząc jaką ten sklep ma opinie wybrałem dostawę za pobraniem z czego się bardzo ciesze , ponieważ już 5 /01 zadzwoniono do mnie iż amortyzatora nie maja na stanie , zaproponowano mi inny ale o 700 zł droższy wiedz podziękowałem . Dodam że ani na ich koncie allegro,ani na stronie nie napisano o urlopie świątecznym . Kolejna sytuacja chciałem kupić u nich cześć ale nie wiedziałem czy pasuje do mojego roweru , i kolejna odpowiedz , cytując - "nie wiemy " . Sprzedajesz coś i nie wiedz do czego to pasuje bo na stronie producenta nie ma takiej informacji ? . Ogólnie rzecz biorąc to polskie sklepy internetowe to kpina , nie piszę o wszystkich , ale większość gdy status jest dostępny to i tak towaru nie ma na stanie .Dodam jeszcze jedno , jakoś czas temu chciałem kupić coś w bikestacji i wysłałem maila czy produkt jest dostępny , dostałem odpowiedz że wszystkie produkty ze statusem dostępny maja na stanie . Panowie czy na pewno ? Edytowane 13 Stycznia 2015 przez grzechu2410 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosiarzp Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 Sklep Bikestacja Opinia: negatywna 7 stycznia 2015 roku zamówiłem amortyzator dt swiss poprzez serwis allegro w ten sam dzień dokonałe zapłaty mając nadzieję że amor dojdzie do mnie przed weekendem. W czwartek dostałem e-mail potwierdzający złożenie zamówienia oraz informujący że amortyzator już niebawem będzie gotowy do wysłania. W poniedziałek nie było informacji o wysyłce ( pomimo moich zapytań na e-mail oraz telefonów ktrócyh nikt nie odbierał) w końcu usłyszałem że amortyzatora nie ma i nie będzie. Kasa za amortyzator jeszcze do mnie nie wróciła co wstrzymuje mnie przed zakupem innego w innym sklepie. Ogólnie jestem mega niezadowolony i ich podejścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrOetker Napisano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2015 Opinia: NEGATYWNA 'Przyjemność' robienia zakupów w bikestacji miałem dwa razy. Jakiś miesiąc temu zamówiłem komplet Geaxów DHEA, bo skusiła mnie cena. Kurier miał być następnego dnia, był po 5 dniach i czterech mailach z interwencją (na szczęście mi się nie spieszyło). Drugi zakup był parę dni temu. Poszło zamówienie (2 x obręcz, korba i suport). Dwa dni cisza, trzeciego dnia piszę maila co się dzieje z moim zamówieniem - zero odpowiedzi. Czwartego dnia kolejny mail i nareszcie odpowiedź, że "komputer im się pomylił i nie mają tych obręczy na stanie i czy mogą być inne?" Grzecznie podziękowałem, poprosiłem o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Anulowali, pieniądze mam niedługo dostać. Ogólnie ceny czasami mają całkiem dobre, ale obsługa i szybkość wysyłki - TRAGEDIA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gromosmok Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 Długo czekałem ale się doczekałem. Hamulec i przerzutka dotarła, Mała ocena pozytywna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wedrowiec Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 No cóż sklep istnieje ale tylko w internecie. Zamówiłem towar [według informacji jest na magazynie], zapłaciłem i czekam juz prawie tydzień. I nic. Po dwóch dniach dzwonienia dodzwoniłem się i otrzymałem odpowieź, że mam czekac jeszcze tydzień. Tragedia. Nie polecam tego sklepu nikomu. Potwierdza to wcześniejsze opinie. Ale nie to najgorsze - na portalu opineo.pl są same pozytywne opinie o tym sklepie. Jak wpisałem negatywną to otrzymałem odpowiedź, że wymaga ona weryfikacji. A więc uwazajcie również na ten portal zawierający opinie o sklepach. Pozdrawiam W poniedziałek otrzymałem informację, ze zamówiony towar zostanie wysłany w środę. Tak przypadkowo złożylo się, ze w srode słuzbowo byłem w okolicy - powiedziałem, że odbiore osobiście. W środę stawiłem sie w sklepie. Towar odebrałem zgodnie z zamówieniem - luzem - nie w żadnym opakowaniu wysyłkowym. Też musiałem poczekac z 15 minut i upomniec sie, że jestem i czekam. Nikt nie powiedział slowa na dzień dobry, ani przepraszam. Nawet nie podpisywałem odbioru towaru. Dziwne to. No cóż moze mnie to dziwi ze względu na wiek - 60+. Dla młodszych moze jest to normalka. Jesli chodzi o sklep to jest w nowej siedzibie i nawet wyglada pozytywnie - widać, że przeprowadzka miała miejsce niedawno. Moze po przeprowadzce poprawi się terminowośc realizacji zamówień. Ze swej strony uważam, że sklep ma problemy z terminową realizacja zamówień z przeyczyn organizacyjnych - może w nowym magazynie będzie lepiej. Jaka opinia? Trudno powiedzieć. Na pewno nie kupie niczego jesli będzie zależało mi na terminie. Jak będę miał czas to zastanowię się. I jeszcze jdno już nie zapłacę za towar z góry. Pozdrawiam wedrowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudy1986 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 ocena: NEGATYWNA Wysyłka po 22 dniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzanas Napisano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 ocena: Pozytywna Towar zamówiony 26-go - dostawa 29go, dobrze zapakowane, wszystko na miejscu , dostawa za pobraniem , więc może dlatego tak szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nagast Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 Kurcze, przy ostatnich zakupach wypadli słabo: 1. Towar z oznaczeniem dostępny od ręki - a tu brak towaru. 2. Mimo braku zamówionego towaru, zero informacji o przyczynach zwłoki, zero informacji w ogóle. Po tygodniu zapytałem, co z zamówieniem, to odpisali, że za tydzień będzie wysłane. Można klienta poinformować od razu. Mi akurat na czasie nie zależało, ale... 3. Błędny opis opony. Dodają w opisach rzeczy ubarwiające rzeczywistość, więc radzę uważać. przy tych zakupach ocena: kiepska z plusem plus za szybką odpowiedź na maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plastyk Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 (edytowane) Ocena: negatywnaRobiłem dosć spore zamówienie, na cały rok (opony, elementy napędu, olej i drobnicę).Znałem opinie o Bikestacji ale postanowiłem sam spróbować.Po 3 dniach zaczęły się problemy: "System błędnie oznaczył jako dostępne. (...) Przepraszam za błąd systemowy". Dzień później poprosiłem o anulowanie tej części zamówienia jeśli nie jest możliwe szybkie sprowadzenie części. Następnego dnia e-mail ze zmienionym zamówieniem bez brakującego towaru.Po 4 dniach przy braku jakiejkolwiek informacji o stanie nowego zamówienia napisałem z pytaniem o stan zamówienia i termin wysyłki. Po 3 dniach (lecz formalnie następnego dnia roboczego) dostałem informację ze zamówienie zostanie tego dnia wysłane i rzeczywiście przesyłka dotarła następnego dnia (było to 13 dni po złożeniu zamówienia) Dotarła bez paragonu. Po upomnieniu się dostałem informację że dowód zakupu... otrzymałem (!) droga elektroniczną (wcale nie...) ale "dla potwierdzenia" przesłano mi go ponownie, oczywiście tym razem dotarł.Pomijam już taką drobnostkę jak olej w cieknącym opakowaniu, zawinięty w metr czarnej folii.Naprawdę jeszcze po sytuacji z "wirtualnym" towarem byłbym w stanie nawet dać pozytywną, ale czas oczekiwania na odpowiedzi i wysyłkę niepełnego zamówienia oraz brak dowodu zakupu nie pozostawił mi złudzeń. Pierwsze i ostatnie moje zakupy u nich, nie omieszkałem nawet im tego zaznaczyć. Edytowane 5 Lutego 2015 przez Plastyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemektyka Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 Ocena: POZYTYWNA Dość sceptycznie podszedłem do drugiego zakupu w bikestacji, jednak wszystko przebiegło prawidłowo. Zakupione rzeczy: tarcze przód+tył XTR. Sposób płatności: za pobraniem w Paczkomacie. Termin realizacji: wysłano 4.02, dostarczono do Paczkomatu 07.02. Zgodność z opisem: wszystko OK, tarcze kompletne, zapakowane fabrycznie w opakowania Shimano. Kontakt ze sklepem: maile automatyczne na każdym etapie zakupu, wysyłki zamówienia. Ogólnie 9/10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miros322awW243jcik Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 OPINIA NEGATYWNA Mega długi czas dostawy i jeżeli ktoś chce mieć towar na czas to niech zamówi z opcją płatności przy odbiorze dając sobie dwa tygodnie na dostawę (realizacja + czas dostawy). Będzie bez rozczarowań. Ekipa albo nie ma towaru na stanie albo nie ogarnia ilości zamówień. W regulaminie mają 5 dni roboczych co potwierdza powyższe. Równocześnie zamówiłem amora ze sklepu z UK, przyszedł szybciej niż części z BS Jedyny pozytyw dla bikestacji to ceny sprzętu. Tylko dla tego daję im zarobić od kliku lat narażając się na długi czas oczekiwania za każdym razem. p.s. Zamawiam od dwóch lat suple w jednym sklepie. Dzisiaj płacę a jutro jest wysyłka - zawsze ! pomimo ogromnej ilości zamówień - do tego kontakt z klientem wzorowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 Pozytywna Łańcuch zamówiony w niedzielę, w poniedziałek wyszedł, we wtorek był u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 Kurcze mnie to dziwi jedno, tyle opini jednoznacznie negatywnych, a temat ciągle się rozwija. To znaczy, że pomimo negatywów ludzie dalej tam walą drzwiami i oknami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mxdanish Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 cena cena... pewnie czasem lepiej jest przymknąć oko na 10-20 dni czekania żeby towar kupić 10% taniej, a później wyżalić się na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dure Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 Cena? A podajcie co tam jest taniej niż w innych sklepach? Kupowałem ostatnio Deore/SLX i znalazłem o wiele tańszą ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pantom Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 OPINIA NEGATYWNA Trzy razy skorzystalem z Bikestacji. Jedno proste zamowienie na klucz do nypli ok. Nie bylo co pomylic. Drugie zamiast pancerzy do przerzutek pancerze do hanulcow i inne opony niz chcialem. Ostatnio skusilem sie na szprychy chcialem dac im szanse rehabilitacji. Przyszly szybko fakt ale jedna czwarta to inne rozmiary i inne modele niz zamowilem. Niestety musialem pomeczyc sie suwmiarka. Jestem zmeczony tym sklepem i chyba nie bede wiecej korzystal z ich uslug Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Ja muszę wystawić kolejny pozytyw Tym razem zamówienie przez allegro, w sobotę zapłata po południu, wtorek rano towar u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niszczacyzboze Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Opinia - neutralna Kupowałem przerzutkę SLX, klocki i końcówki aluminiowe. Z końcówkami było tak, chciałem niebieskie wg strony nie było, wybrałem srebrne po czym dzwonią do mnie i pytają jaki mógłby być inny kolor, bo srebrne zostały śle oznaczone w systemie - czyli mam niebieskie. Wysyłka po ponad tygodniu od wpłaty i po wcześniejszym upomnieniu się. Przerzutka, źle zapakowana rozwalone górne kółko od przerzutki. Musiałem zapłacić za odesłanie do nich przerzutki, ale przysłali nową. Kupowałem przez ich stronę, może dlatego olewają sobie bardziej niż osoby kupujące przez allegro, bo tam można im bardziej zaszkodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lobson Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Ja również mam opinię negatywną ALE: Wystarczy jeden mail do jednego z właścicieli sklepu i Wasza sprawa jest rozwiązywana błyskawicznie, nagle zamówienie się odnajduje, towar się pojawia, zaczynają traktować Cię poważnie. Prawda jest taka, że zatrudnieni tam ludzie pracują jak za karę i nic im się nie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.