plan Napisano 4 Maja 2012 Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 ocena : pozytywna Ja mam same dobre doświadczenia: kupowałem graty kilka razy na allegro i było zawsze ok! Ostatnio kupiłem koła i był spoko kontakt z magikiem od składania a potem od kolegi innego z ekipy odbiór w nocy w moim mieście... Koła gites na razie: cresty 29 na dt przetrwały rychleby na pełnej ku&$#ie. Pozdro dla bikestacja z Wro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
me.wa Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 Ocena : kiedyś pozytywna, teraz negatywna W BS robiłem zakupy od jakiś 6... 7 lat? Do tej pory nie było większych problemów... No właśnie, do tej pory . Złożyłem zamówienie 5 marca, kasa poszła na konto od razu, wszystkie produkty były "dostępne" więc miałem nadzieje na szybką realizację zamówienia, o ja naiwny Najpierw zabrakło piast (13 marca), miały być za 2-3 dni. Na moje dalsze dopominania (20 marca) dowiedziałem się, że wszystko będzie gotowe do wysyłki do czwartku (22 marca). Moja cierpliwość skończyła się 5 kwietnia, gdy nie było ani paczki, ani żadnej informacji. Wystosowałem maila, że po takim czasie to ja już tego zamówienia nie chce i oczekuje zwrotu kasy na konto... Mój mail pozostał bez odpowiedzi (nic nowego) ale następnego dnia dostałem informację, że paczka została wysłana... Koniec? Skądże. Paczka dotarła, wszystko wrzucone luzem, zero jakiegokolwiek wypełniacza, w efekcie koło dotarło lekko zwichrowane, a obręcz porysowana jakbym ją nieźle w górach doświadczył... Już kończę? Nie! Brakło opon i jakiś innych pierdół! Miały zostać dosłane w ciągu 7 dni. Ok... niech już będzie. Paczka z brakującym szpejem wysłana została 17 kwietnia... ta dotarła już w miarę zapakowana, lecz wciąż "nie do końca" wszystko było ok. Zamówiłem 2x saguaro 2.2 ust, a dostałem 2x saguaro 2.2 ale w wersji tnt i w dodatku wstrętnej wersji z białym paskiem. Brzydkie nieziemsko, nijak do roweru mi nie pasujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 "Niedociągnięcie" to chyba bardzo ładne a przy tym chyba jednak też mało trafione określelnie dla takiego sposobu przeprowadzenia transakcji. Nic wg mnie nie tłumaczy sposobu w jaki została potraktowana zawartość twojej przesyłki, wyraźnie świadczy o wybitnym lekceważeniu klienta. Udzielający się tu członek ekipy sklepu chciał sprawić wrażenie kuuulerskiego wyluzowanego gościa, który próbuje ostudzić sytuację swoimi lekko strawnymi dla odbiorcy komentarzami, do mnie to średnio trafia. Najśmieszniejszy jest opis "własnych traumatycznych przeżyć" Gdy czytam powyższy post z opisem sytuacji to guzik mnie ta trauma obchodzi. Byłoby jakieś wytłumaczenie? Ciężka miesiączka upierdliwej żony? Niestrawność? Inne czynniki obniżające troskę o jakość wykonania usługi? Ja - ale może ja się nie nadaję do prowadzenia takiego interesu - jedyne co bym napisał to słowo przepraszam. Wg mnie wytłumaczenia i tak nikt nie kupi, tak jak ja obecnie nie kupuję tych wytłumaczeń. Pamiętam BS na maratonach, ulotki roznoszone i wkładane za wycieraczki samochodów, pamiętam początki na allegro. Może niektórych skala przedsięwzięcia i konieczna w tym przypadku odpowiednio wysoka jakość usług zwyczajnie przerasta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konr4d Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 ocena : pozytywna Kupiłem(za pobraniem) w BS właśnie amortyzator, dzisiaj jest niedziela czy powinien do mnie dotrzeć we wtorek, max środę. To moje pierwsze zakupy w tym sklepie, mam nadzieję że nie ostatnie Edit 14.05 Dzisiaj około godziny 16 dostałem informację że paczka już wyszła, nieźle Edit 15.05 zamówiony w niedzielę amortyzator dotarł do mnie bez problemu, kurier dzwonił już przed 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 14 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Ocena : pozostawiam czytelnikowi Kupuję od czasu do czasu w bikstacji prawie od początku ich funkcjonowania jako sklep. W prawdzie towar zawsze był ok, nigdy nie miałem większych problemów poza jednym przypadkiem tygodniowego poślizgu ale zauważyłem że standard obsługi klienta bardzo spadł, wręcz poleciał na łeb na szyję. kiedyś paczki były wysyłane natychmiast. Zamówiło się korbę w poniedziałek o 14... we wtorek o 10 przywitał mnie kurier poczty. Uważałem ten sklep za wzór, jednak to się zmieniło. Teraz to loteria. Oferowanie artykułów których nie mają jest normą. Kiedyś naprawdę był to jeden z najtańszych sklepów, obecnie trudno na to liczyć, czasem trafią się okazje ale w 90% przypadków można trafić to samo dużo taniej. Kolejna rzecz, jak rozmawia się telefonicznie z nimi to odnosi się wrażenie ze jest się traktowanym "o boże czego ten człowiek ode mnie znowu chce niech da mi już spokój, kupuj albo spadaj". To samo miałem jak próbowałem dowiedzieć się o szczegóły zaplatanych przez nich kół...nie dość ze nie moglem od nikogo uzyskać informacji, przełączanie po stu tysiącach działów na koniec dowiaduję się ze chłopaki zaplatają je "na oko" a podobno mają normę iso..( to jakiś żart?) ale po chamsku odpowiedzieli że jeśli mi się to nie podoba i mam wątpliwości to żebym kupił gdzie indziej oni robią dobrze a jak mi się szprycha urwie to znaczy że źle ich używałem albo skakałem ... . Rzecz jasna kupiłem u kogo innego. Bo skoro klient który chce zostawić 3tysiące jest tak traktowany to sorki ale coś jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wazaa Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Ocena : pozytywna Czytam ten wątek od początku i dziwię się bardzo, bo parę tygodni temu, właśnie w BS kupiłem osprzęt XT: klamkomanetki, przerzutkę przednią i hamulce v-brake. Zaskoczyła mnie cena (niecałe 900zł), dużo niższa niż w innych sklepach i to zdecydowało, że wybrałem BS. Żałowałem nawet, że wcześniej nie natknąłem się na tę ofertę, bo bym wziął cały komplet od nich. Niektóre rzeczy kupowałem w innym sklepie, miesiąc wcześniej, ze względu na finanse. Jednorazowy wydatek za całość, to duży koszt. Były wątpliwości wynikające z niejasności mojego zamówienia i ichni pracownik zadzwonił do mnie, żeby wyjaśnić szczegóły i zdecydować, co mi wysłać. To też mnie nastawiło do nich pozytywnie. Wszystko przyszło, chyba po 3 dniach i nie miałem najmniejszego problemu ani ze zgodnością zamówienia, ani z jakością. Zapłaciłem przy odbiorze kurierowi i nie mam zastrzeżeń do całej transakcji. Są tu jednakże opinie osób zadowolonych z pierwszego zakupu u nich, ale jak piszą, już następne nie były tak dobre. Może miałem farta i dobrze, że nie miałem potrzeby ponownego kontaktu z nimi? Póki co, wystawiłbym im dobrą opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariiss Napisano 15 Maja 2012 Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 ocena : neutralna Pomimo niezbyt przychylnych opinii, postanowiłam zaryzykować, wziąć pod uwagę te dobre opinie i złożyć pierwsze zamówienie w bikestacja.pl. Zamówienie złożone 7.05., należność znalazła się od razu na ich koncie a ja wciąż czekam. Niby jeszcze wszystko regulaminowo, ale zamawiając liczyłam na szybszą obsługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 15 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 Ocena : pozytywna a ja na allegro wylicytowałem śrubki (wyszło taniej niż połowa ceny sklepowej), zapłaciłem w niedzielę, dziś (tj. we wtorek) śrubki mam w domu, jak dla mnie wszystko ok, przynajmniej z drobnymi zamówieniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 ocena : neutralna/negatywna Zamówiłem opony Racing Ralph EVO, TL-Ready, Double Defense. W komentarzu do zamówienia wpisałem "proszę zapakować właściwą wersję (...) DOUBLE DEFENSE" a ci kombinatorzy przysłali mi rzecz jasna wersję bez double defense. Mowę odbiera... ale zadzwoniłem, wysłałem reklamację mailem, naprzeklinałem się na nich i czekam teraz czy faktycznie przyślą do mnie kuriera z właściwą wersją opon, z tym że to musi być wykonane do piątku z racji wyjazdu na maraton. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagitt77 Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 ocena : pozytywna/neutralna Hamulce zamówione 8 maja dotarły do mnie 14 maja. Skrócone jak prosiłem w opisie zamówienia, więc jednak czytają choć nie zawsze . Nie doszła jednak manetka zamówiona kilka dni wcześniej. Ale za to dostałem tarczę lepszą niż zamawiałem. W zeszłym roku zamawiałem u nich koła, ale miałem taki kaprys, że zamówiłem pod v i tarcze. Dostałem wersje tylko po tarcze. Zadzwoniłem i powiedziałem co nie gra. Właściwe koła dostałem następnego dnia, choć dopiero co odesłałem im koła niewłaściwe. Tak więc podsumowując: mają dobry towar, dobre ceny, dobre chęci ale w natłoku zamówień czasem się gubią... Powinni usprawnić organizację pracy ale ogólnie to dobry sklep i nadal będę tam kupować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BIKESTACJA Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 W odopowiedzi na posty; - od początku marca notujemy niespotykany wzrost sprzedaży co za tym idzie czas wysyłki wydłuża się. - staramy sie aby każdy był zadowolony - słuchamy was i udoskonalamy procedury - roszczenia niektórych klientów sięgają zenitu - mimo to z każdym rozmawiamy - drobne hurtownie w Polsce opózniaja dostawy Osobiście prosze o polinkowanie sklepów które przy zachowaniu cen i asort. na naszym poziomie działają lepiej. Osoby które nie zostały poprawnie obsłużone jeszcze raz Przepraszam Iwan Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamill Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 ocena : pozytywna Ostatnio robiłem małe zakupy w Bikestacji i nie miałem żadnych problemów. Zamówiłem 9-tego a 15-tego przesyłka była u mnie. "Opóźnienie" wynikało zapewne z braku odpowiedniej długości mostka na stanie. Ale za tak korzystną cenę mogłem czekać i dłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 Ocena : pozytywna zasadniczo jak pisałem wcześniej również jestem zadowolony, ale sposób pakowania paczek z powodów marketingowych bym poprawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamill Napisano 17 Maja 2012 Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 ocena : pozytywna Ja dostałem mostek zapakowany tak, że nie miało prawa nic się z nim stać. Był włożony do dużej koperty z folią bąbelkową, zwinięty, włożony do sztywnej koperty DHL i do tego jeszcze opakowany folią DHL. Być może jakość zapakowania zależy od osoby, która akurat danego dnia się tym zajmuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BIKESTACJA Napisano 17 Maja 2012 Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 Bicycles | Bikes | Mountain Bikes | Road Bikes | MTB Bikes | Bike Parts | Bike Frames | Road Frames | MTB Frames A to komplement. Proszę tylko nie zapomnieć, że odrobina skromności nie zawadzi... I posadźcie w końcu kogoś kto umie składać koła, a nie skręcić szprychy z piastami i obręczą Albo podać fair, że sprzedajemy komponenty do kół a nie pisać, że fachowo to robicie bo tak nie jest. P.S. i tak szacun za podjęcie wyzwania i pojawienie się na forum, mnie jako właścicielowi firmy z zupełnie innej branży dawno się to znudziło Witam W odpowiedzi na Pana post dot. tzw skręcania! Prosze napisać co było nie tak ? Oczernia nas Pan w sposob jednoznaczny . Gdzie wyczytał Pan jak prawidłowo zapleść koło w gazecie? Prosze mi wierzyć , koła składane są przez tego samego pracownika od kilku lat i są składane zgodnie ze sztuką, % reklamacji na koła jest bliski zeru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 17 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 (edytowane) Gdzie wyczytał Pan jak prawidłowo zapleść koło w gazecie? To jest to o czym mówię! Najpierw klienta obrazić a potem stwierdzić że oni robią wszystko dobrze. Nie mają pojęcia z kim akurat rozmawiają przez telefon albo do kogo piszą ale się pysznią jakby mieli monopol na wiedzę, do tego odrobina bezczelnego marketingu i wciskania kitu że wszystko jest ok, reklamacji niema. Tak tak.. a świstak siedzi i zawija. Na oko to se można zaplatać.. w rowerach komunijnych. Edytowane 17 Maja 2012 przez Maniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 17 Maja 2012 Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 (edytowane) ocena : pozytywna ja w tym sklepie wydałem chyba w sumie z 1,5 tys. zł, nieraz były jakieś problemy z opóźnieniem wysyłki (bo sobie zapomnieli), ale ogólnie jestem bardzo zadowolony: - ceny super - jak czegoś nie mają na stanie to zawsze mogą zamówić - zawsze mi uwzględniali alert cenowy (gdzie w innych sklepach bardzo często ten alert jest ściemą) - można o ich stosunku do klientów mówić dużo i różnie, prawdę i nieprawdę (ale warto mieć na uwadze to, że jeżeli klientów jest bardzo dużo to rzeczą ludzką i statystycznie uzasadnioną jest to, że nieraz się po prostu nie chce lub o czymś zapomni, a podejrzewam, że niskie ceny powodują, że na kilkunastoosobową załogę ich nie stać), ale nie powiecie mi, że osoby, które pracują w BS nie są pasjonatami MTB (wystarczy zobaczyć na wyniki maratonów, gdzie Pan Rafał Iwan startuje) i właśnie ze względu na ceny i to, że sklep prowadzą pasjonaci jestem w stanie NIERAZ poczekać tydzień dłużej na wysyłkę Edytowane 7 Czerwca 2012 przez Andrew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychlapl Napisano 17 Maja 2012 Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 (edytowane) ocena : neutralna Zostawiłem w Bikestacji w sumie sporo pieniędzy. Bywało różnie; czasem szybko, często z opóźnieniami. Dalej robię tam zakupy, ewentualnie u Piotrka Formickiego (sporo) lub Xtrabike - mniejszy asortyment, lecz czas dostawy pewniejszy. Gdy kupowałem koła, hamulce i kilka pierdołek w zeszłym sezonie, to z kilku dni zrobiło się 2 tygodnie. Hamulce przyszły nie skrócone (zwrócono kasę za skracanie w miejscowym serwisie). Koła były zaplecione tragicznie! Oddane po jednym ścigu do poprawienia. Edytowane 7 Czerwca 2012 przez Andrew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 17 Maja 2012 Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 zaplatacie koła za pomocą tensjometru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 17 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 Nie zaplatają, rozmawiałem z ich zaplataczem i przyznał że go nie mają, tak jak pisałem - zaplatają "na oko". Ich koła ponaciągane są do max 60kg, a to nie wiele, rozmawiałem ludźmi którzy odsyłali ich koła do poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madluki Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 ocena : negatywna W sobotę zamówiłem opony pod Wałbrzych gg. W zamówieniu napisałem ze muszą je dostać najpóźniej na dzień przed maratonem czyli dzis piątek.. W poniedziałek upewniam się telefonicznie czy będą u mnie, i czy robić przelew ( błąd błąd błąd ) bo jeśli nie to rezygnuje i szukam stacjonarnie. W słuchawce zapewnienie ze opony dotrą a oczywiście nie dotarły... Generalnie jestem bardzo wyrozumiałym klientem, czasami po tygodniu oczekiwania wysyłam subtelnego maila z zapytaniem o utęsknioną paczkę. Jeśli tylko mogę to czekam ile trzeba, rozumiem ze życie ciężkie i nikt nie ma lekko, ale tym razem czuje się olany i zrobiony w balona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 Prosze mi wierzyć , koła składane są przez tego samego pracownika od kilku lat i są składane zgodnie ze sztuką, % reklamacji na koła jest bliski zeru. OK, miałem się z tym tutaj nie wynurzać, ale ten post mnie... zachęcił. Łatwo mi uwierzyć, że procent reklamacji jest niewielki. Ja na przykład nie reklamowałem, bo bałem się, że stracę kupę czasu a koło wróci nie lepsze niż dostałem na początku. Może wróciłoby już dobre, ale nie chciałem ryzykować. Wolałem od razu pójść do lokalnego sklepu znanego z dobrego kołodziejstwa i mieć koło na następny dzień i to zrobione solidnie. Co było nie tak? Zbyt słaby naciąg szprzych. W tylnym kole dodatkowo nierówny - pod palcami było czuć, że niektóre krzyże są całkiem sztywne a niektóre dość luźne. Problem miałem właśnie z tylnym kołem, które szybko się rozcentrowało. Wyjaśniam od razu, że znałem opinie z tego forum o jakości zaplotu w bikestacji i byłem świadomy, że mogą być problemy. Po prostu wkalkulowałem sobie poprawianie koła w lokalnym sklepie w cenę i uznałem, że nadal mi się opłaca. Dlatego żali do bikestacji nie zanosiłem. Teraz piszę o tym, żeby dać do zrozumienia, że statystyka reklamacji nie mówi wszystkiego o jakości zaplotu. Uprzedzę twierdzenie, że sam jestem sobie winien, bo powinienem odesłać, skoro uważałem, że jest źle zrobione. Oczywiście, mogłem. Ale po tym jak realizacja mojego zamówienia na koła trwała około miesiąca miałem poważne obawy również co do tego czy a) reklamacja zostanie uznana, b ) czy zostanie zrealizowana w sensownym terminie. Nie zachęciła również jakość kontaktu ze sklepem. Pracownik, z którym łączyłem się zwykł wciskać ciemnotę ("piasty już są", tydzień później "skończyły się u jednego dostawcy, zamawiamy u drugiego"). Były też obietnice, że dostanę telefon do dnia X, po czym kilka dni później sam musiałem dzwonić i czułem się traktowany "z buta". Wrażenie to potęgował mail bez odpowiedzi. Tysiak przelany, a po ponad dwóch tygodniach ani kół, ani sensownych informacji. Krwi mi to tyle napsuło, że mimo kilku dobrze zrealizowanych potem zamówień, zaufania nie odzyskałem. Nigdy nic pilnego w bikestacji nie zamówię. Oddam sprawiedliwość, że zdarzyło mi się rozmawiać z którymś ze wspólników-właścicieli (nie pomnę, z którym) i wtedy odbyło się wszystko, jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 ocena : pozytywna W środę wieczorem zamówiłem towar. Czwartek wpłata. Dziś dostałem paczkę . Powinni lepiej pakować przesyłki, bo wrzucenie zamówionych części do pakietu DHL to nie jest pakowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
redbull1 Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 tak ,ja zamówiłem dhl-em koła w poniedziałem i do dzisiaj ich nie mam ,nie będzie ich jutro to odsyłam z powrotem oczywiscie pobraniową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychlapl Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 (edytowane) ocena : negatywna Zamówiłem w środę, około 13, telefonicznie sztyce - za pobraniem. Jest na stanie, obsługujący mnie Pan powiedział że są obciążeni i dzisiaj raczej już nie wyjdzie ale w czwartek to na pewno. Mówię, że ok, nie ma problemu. Potrzebowałem ją na dziś bo poprzednia KCNC się rozpadła - oczywiscie Panu opowiedziałem i Pan powiedział, że rozumie i w Piątek u mnie. Miło, przyjemnie -tak jak trzeba. I co, mamy piątek a sztycy nie ma;/ I zmuszony do założenia kowadełka;p Chciałem się dziś jeszcze przypomnieć, ale nie dałem rady się dodzwonić. P.S. Wtorek wieczór zamówienie w Xtrabike, przelew i wysłanie potwierdzenia - czwartek paczka u mnie... Edytowane 7 Czerwca 2012 przez Andrew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.