Skocz do zawartości

[trening] plan treningowy na odchudzanie

kapelarz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako że jestem totalnym laikiem w sprawach sportu a tym bardziej treningów odchładzających zwracam się z prośbą o pomoc w rozpisaniu planu treningowego. Mam 26 lat, 98kg i 186cm chciałbym zrzucić do 85kg. Otóż planuje połączyć siła+areoby i do tego dojeżdżać rowerem do pracy dziennie ok12km w jedna stronę i kompletnie nie wiem co robić jak to rozplanować i jak długo. na początek mam zamiar chodzić na siłownie 3x w tyg , a gdy zacznę jeździć rowerem do pracy wówczas 2 razy w tygodniu . Do dyspozycji mam kompletną atlas+ energometry +orbitreki i takie tam. Proszę o pomoc w rozpisaniu pierwszych treningów

Zgadzam się ćwiczenia z wolnymi ciężarami to najlepsze ćwiczenia, a nie izolowane:)

Druga sprawa - warto pomyśleć o suplach jeśli oczywiście masz odpowiednio rozpisaną dięte

Jeśli tak to polecam - Trec Clenburexin dobry spalacz tłuszczu - przede wszystkim ma komponentny z pochodzenia naturalnego :) I naprawdę działa:)

Aeroby - na początek proponuję po 30 minut biegu, potem lepiej dać interwały - szybciej spalają tłuszcz i szybciej budują wydolność - przy poświęcaniu mniejsze ilości czasu na bieganie. Ale to już raczej kiedy masz zbudowaną podstawę :)

Trening na ergometrze jest fajny i ogólno rozwojowy - można o tym pomyśleć.

Jestem, a raczej byłem (teraz mam przerwę powypadkową), w podobnej sytuacji (zbliżona waga i wzrost, a także planowany rezultat i środki do jego osiągnięcia) i mogli byście mi wyjaśnić co ma wspólnego pulsometr z odchudzaniem?