kapelarz Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 Witam Jako że jestem totalnym laikiem w sprawach sportu a tym bardziej treningów odchładzających zwracam się z prośbą o pomoc w rozpisaniu planu treningowego. Mam 26 lat, 98kg i 186cm chciałbym zrzucić do 85kg. Otóż planuje połączyć siła+areoby i do tego dojeżdżać rowerem do pracy dziennie ok12km w jedna stronę i kompletnie nie wiem co robić jak to rozplanować i jak długo. na początek mam zamiar chodzić na siłownie 3x w tyg , a gdy zacznę jeździć rowerem do pracy wówczas 2 razy w tygodniu . Do dyspozycji mam kompletną atlas+ energometry +orbitreki i takie tam. Proszę o pomoc w rozpisaniu pierwszych treningów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karbeti Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 Trening bardzo ważna rzecz ale przede wszystkim dieta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kapelarz Napisano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 Trening bardzo ważna rzecz ale przede wszystkim dieta. Dieta już jest, teraz czas iść do przodu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czervco Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 No to na siłce myślę ogólną rozwojówkę tzw. obwodówkę, obiegówkę. 3 razy w tygodniu to dobry wybór. Myślę że nawet przy dojazdach nie musisz rezygnować z tej jednej wizyty na pace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karbeti Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 Dobrze było by zaopatrzyć się w pulsometr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czervco Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 trafna uwaga:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...