szymoniasty Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 Witam! Moi Drodzy. Jeśli robie zakup roweru Giant to otrzymuje gwarancje od samego sklepu i tylko tam mogę ją realizować, czy to producent ją wystawia i ta gwarancja będzie respektowana w sklepach Gianta i mogę ją realizować w całym kraju? Zastanawiam się nad zakupem roweru przez neta ale sklep znajduje się na drugim końcu Polski dlatego mam obawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 To zależy od wewnętrznych ustaleń sprzedawcy,producenta też.Nie wiele pomogłem,ale powinieneś porozmawiać ze sprzedawcą oraz przedstawicielem producenta.Tam najszybciej się dowiesz.Pewne rzeczy producent pozwala reklamować gdziekolwiek(czyli przedstawiciel)ale sprzedawcy chcą aby reklamowany towar dostarczyć do nich.Itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mklos1 Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 Wszystko zależy od ustaleń pomiędzy sprzedawcą/serwisem a producentem. Szyld GIANT może oznaczać tylko i wyłącznie, że dany sklep posiada w ofercie rower tej marki i nic poza tym. Najlepiej skontaktować się z Giant Polska: Rowery Giant - szosowe, górskie, damskie, rekreacyjne, dziecięce, ramy rowerowe, akcesoria rowerowe. | Polska i zasięgnąć porady u źródła. Z tego co zauważyłem mało jest firm, które mają własne sklepy/punkty serwisowe. Większość sprzedaży opiera się głównie na zasadach dealerskich, czyli Jan Kowalski otwiera sklep i dogaduje się z producentem na jakich zasadach będzie sprzedawał ich produkty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.