bett Napisano 9 Marca 2012 Napisano 9 Marca 2012 Witam. Mam rower Kellys Magnus 2009. (Specyfikacja w linku) Kellys Magnus : Rowery : Katalog Rowerowy bikeKatalog.pl Do tej pory używałem go głównie do spokojnej jazdy po asfalcie i po polnych drogach. Troszkę mi się to znudziło. Chciałbym spróbować szybszej jazdy po lesie. Jest pewna trasa na której znajduje się kilkanaście hopek i skacze się tam po 2-3 metry. I tu jest właśnie problem bo jestem dosyć ciężki (190cm i 100 kg wagi). Mogę bez obaw wykonywać niewielkie skoki tym rowerem? Nie rozwali mi się przy pierwszym zjeździe? Da się go jakoś zmodyfikować do takiej jazdy? Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam bett
blackiwan Napisano 9 Marca 2012 Napisano 9 Marca 2012 Masz pojecie co to sa hopki 2-3 metrowe,takie to nawet rzadko kiedy zdarzają sie w Dh,a ty chce z niech skakac rowerem do XC
bett Napisano 9 Marca 2012 Autor Napisano 9 Marca 2012 No nie znam się dlatego pytam . Wiem, że głupio pytam, ale może ktoś się orientuje czy ten rower jest solidny do jazdy po lesie>?
doms Napisano 9 Marca 2012 Napisano 9 Marca 2012 Masz pojecie co to sa hopki 2-3 metrowe,takie to nawet rzadko kiedy zdarzają sie w Dh,a ty chce z niech skakac rowerem do XC Kolego czytaj ze zrozumieniem. Autor wątku pisze o skoku o długości 2-3m a nie o hopkach wysokich na 2-3m. Widzisz różnicę? Odpowiadając autorowi: przejedz trasę kilka razy wolno, następne razy trochę szybciej ale nie przesadzaj. Siodełko niżej niż zwykle. Dokręć wszystkie śruby. Najważniejsze to odpowiednio zamortyzować skoki - ugięcie nóg i rąk. Wiadomo, że za bardzo nie poszalejesz ale skoki na 2 metry to można wykonać jadąc trochę szybciej ze zwykłego krawężnika.
Obes Napisano 9 Marca 2012 Napisano 9 Marca 2012 Po korzeniach i muldach różnych szybkich zjazdach itp. rower powinien sobie dać radę, 2 -3 metry możesz skoczyć, jeśli coś padnie to pierwszy będzie amortyzator.