Skocz do zawartości

[Rower] fixed do 2000zł

JuliaM

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szczerze nie mam pojęcia od czego zacząć, chciałabym kupić rower (w częściach?), złożyłby mi kolega znający się na tym. Tyle, że pojawia się problem, bo on mówi, że nie znajdę żadnego fixeda na mój wzrost (160cm)

To prawda? Jeżeli nawet, to jakie części moglibyście polecić, jakieś strony czy firmy? Ogólnie miałby być czerwono biały. Da radę w ogóle do 2000zł taki rower złożyć? Ma służyć głównie do jazdy po mieście, czasem do parku, lasu. Byłabym bardzo wdzięczna i za wszelkie błędy w poście przepraszam, ale nie znam się na rowerach, więc gdybyście mogli, tłumaczcie mi to prostym językiem (:

Napisano

Nikt nie odpwoiedział to napiszę ja ;-)

Myślę, że o wiele lepiej będzie jeżeli kupisz gotowy rowerek - skąd uparcie, na składanie ?

Aha, no i to, że nie złożysz pod twój wzrost to bzdura - po prostu inny rozmiar ramy ;-)

Pozdrawiam !

Napisano

Nie do końca rozumiem czemu miało by się nie dać poskładać takiego roweru w tej kwocie. Tym bardziej, że odpadają koszty przerzutek i tym samym klamkomanetek - zwykłe klamki = taniej. Twój kolega może mieć trochę racji - znalezienie gotowego roweru z ramą na Twój wzrost może być problemem (tym bardziej jeśli chcesz damkę, wtedy wybór jeszcze bardziej się zawęzi), pewnie dlatego polecił Ci składanie czegoś pod siebie. Problem jest taki, że przy składaniu takiego roweru trzeba wiedzieć czego się chce, fixed to tylko rodzaj napędu. Jeśli to pierwszy rower tego typu ja bym tyle w niego nie inwestował, mimo wszystko taki rower jest dość specyficzny - nie każdy pokocha ciągłe pedałowanie. Może łatwiej by było odkupić od kogoś szosę i przerobić ją na fixa? W drugą stronę może się nie udać ;)

Napisano

A co to jakiś zakaz poskładania ostrego na ramie damki ?, to raczej rzecz gustu, nie pasuje - to trudno, pasuje - nie ma problemu składamy ... przynajmniej będzie orginalny.

Zarchiwizowany