niezniszczalny Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 Witam Mam amorka SR suntour sf-11-xcm-v3 hlo Chciałbym go zmiękczyć - nie chcę robić komory powietrznej mogę go zalać olejem ale zastanawiam się czy jest jeszcze jakaś możliwość to jest schemat http://srsuntour-fil...-80&100&120.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 http://www.forumrowerowe.org/topic/1454-tuning-zalewanie-olejem-amora/page__st__980 Jest! moŻliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niezniszczalny Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 Jednak się zdecydowałem i idę dzisiaj przerobić na komorę powietrzną Jak macie jakieś spostrzeżenia to pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niezniszczalny Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 Mam pytanie jak albo czym odkręcić regulacje na lewej goleni http://www.mikebike.pl/_var/gfx/39d3eda77f41f3451acfd292ccc28d6c.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 Da się żabką lub innymi wymyślnymi metodami. Tylko uwaga, żeby nie zjechać ząbków. Jest też opcja kupienie klucza. Wygląda to tak jak niżej. http://img190.imageshack.us/img190/9191/dscn0204wi.jpg http://img522.imageshack.us/img522/4983/dscn0201u.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niezniszczalny Napisano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 Regulator udało mi się odkręcić suwmiarką wszystko prawie zrobione a korek tokarz zrobi na środę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niezniszczalny Napisano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 Pytanie jak zdjąć uszczelki kurzowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 Po co Ci je zdejmować? Wyciągnij golenie górne z goleni dolnych i podważ je czymś powinny wyjść. Zrób to ostrożnie, bo przy takich budżetowy częściach można coś łatwo uszkodzić. Ja tez chciałem wyjmować te uszczelki ale nie widzę w tym sensu, więc je zostawiłem jak były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.