Skocz do zawartości
  • 0

Składanie roweru

Gość Kamil

Pytanie

Gość Kamil
Napisano

Witam.

Mam w planach złożenie roweru. Nie jestem tam jakiś super wymagający i nie będę jeździł w maratonach i innych rajdach. Obecnie moim rowerem jest ekhem... Delta Sport 505. Ale do rzeczy to mój plan złożenia roweru:

Rama - Kellys Beast

Amortyzator przód - RST Omega RL

Amortyzator tył - tutaj jeszcze nie wiem

Hamulce - Hydrauliczne tarczowe Shimano Deore (najprawdopodobniej)

Przerzutki - Shimano Deore

Budżet - mniej niż 2000 zł

Na rowerach nie znam się zbyt bardzo... ale też nie jestem osobą która nic nie wie. Czytałem dosyć dużo forum. Zależy mi na ramie full bo wiadomo park to też korzenie itd. raz się przejechałem na rowerze taty (Author Basic) to powiem... nie było wygodnie.

Pozdrawiam.

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Rama 500 zł

Amortyzator przód 500zł

Hamulce 500 zł

Budżet 2000zł

Na szybko licząc marne szanse by cokolwiek złożyć a co dopiero fulla na deore ;)

Gość Kamil
Napisano

No okej. Może ciut przesadziłem. Rama z amortyzatorami to około 1400 zł. A z hamulcami hydraulicznymi to tak na 40%. Mam zerowe doświadczenie jeżeli o nie chodzi, tylko raz jeździłem na kolegi rowerze z hydraulikami i to typu v-brake. :) Wiele osób pisało, że ta rama jest słabo zrobiona (spawy itp.) ale to chyba patrząc z perspektywy osoby która uczęszcza na maratony itp. a dla osoby która tylko jeździ po parkach (nie, nie ma duuużych skoczni itp.) powinna wystarczyć, nie?

Napisano

Co rozumiesz przez słowo "Park" ? Chodzi o miejsce czy o styl jazdy ? Bo jeśli styl jazdy to ta rama to się nie nadaje... Co do hamulców Za 300 zł można kupić komplet BB5 z tarczami które powinny wystarczyć.

Napisano

Park mam na myśli jako drzewa, natura, nie jako rampy. :) Chyba zrezygnuje z hamulców hydraulicznych, które chciałem na początku i zostane przy v-brake (linka). Mam teraz takie w rowerze i w zupełności mi starczają no i są tańsze w zakupie i eksplatacji.