stpman Napisano 7 Marca 2012 Napisano 7 Marca 2012 Jako że na ramach typu full - suspension nie znam się zupełnie chciałby się dowiedzieć ile kosztuje tego typu rama? Poczynając od tych najtańszych, ale sensownych po te nieco lepsze. Czy może lepiej szukać kompletnego roweru? Skok amorka przedniego 140cm.
maroko777 Napisano 7 Marca 2012 Napisano 7 Marca 2012 http://www.bike-disc...ey-n-white.html ale nie wiem czy nie będzie za mała (15'') a tu gotowiec w bardzo dobrej cenie (18'') http://www.bike-discount.de/shop/k173/a36185/stereo-pro-2011.html
stpman Napisano 7 Marca 2012 Autor Napisano 7 Marca 2012 Mam niecały 170cm wzrostu więc dużej ramy nie potrzebuję. Czyli jakby nie patrzeć trzeba liczyć te 2000zł co najmniej, bo jeszcze stery, sztyca i damper. A tu główka 1.5 więc też byłby problem:)
Obes Napisano 7 Marca 2012 Napisano 7 Marca 2012 Rama nie tej klasy co Stereo, ale typowa główka sterów, amor 140 mm by podszedł : http://www.ebay.de/itm/RockMachine-BLIZZARD-Cross-Country-TRAIL-Alu-Rahmen-Allmountain-Freeride-Rahmen-/200654857372?pt=Sport_Radsport_Fahrradteile&var=&hash=item746c1275d9
Mod Team sznib Napisano 7 Marca 2012 Mod Team Napisano 7 Marca 2012 Poison Curare. Tania i dobra. Oczywiście ustępuje jakością wykonania droższym konkurentkom, ale jak za swoją cenę (ok. 1000pln bez dampera) jest to bardzo dobra opcja. 4ro zawias, skok 150mm, pracuje bardzo ładnie (tu jeszcze kwestia dampera), do niegrawitacyjnego Enduro wystarczająco wytrzymała. Optymalnie dla Ciebie Ska, choć ja mam 165cm wzrostu i jeżdżę na Mce (45cm). Jak chcesz zobaczyć przykładowy rower na tej ramce zobacz mój w garażu . http://www.bike-arena.pl/index.php?p1537,poison-curare-czarna-45-cm-dostepna