Skocz do zawartości

[rower] MTB +/- 2000 zł

mietek95

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemanko,

myślę nad zakupem nowego roweru. Koszta ograniczone są do maksymalnie 2200 złotych. Oczywiście lepiej dla mnie jak będzie on tańszy bo i tak naginam już granicę :) Rower potrzebny mi będzie głównie do jazdy po lesie, po większych wybojach i czasem po mieście. Mam 185cm wzrostu przy 68kg wagi. Zastanawiałem się głownie nad jakimś 29 calowcem, w sklepie pokazali mi Author Dexter 29. Z góry uprzedzam że nie znam się na osprzęcie. Chciałbym żeby mój nowy rower miał hamulce hydrauliczne. Mam kilka swoich typów: Kross Level A3, Merida Matts 40-D, Cube Aim Disc no i jeszcze jeden 29er: Giant Talon 29er 2.

Pomóżcie mi co mam kupić :)

Napisano

Cube Analog Disc 2012

Mysle, ze to ciekawa pozycja.. sam ostatnio dlugo szukalem roweru i to jeden z moich faworytow, ale zdecydowalem sie na wersje bez hydraulikow bo nie potrzebowalem ich (jazda reakreacyjna, glownie miasto), rowniez Analoga..

Cena w Ski team chyba 2499zl + mozna dogadac sie na 10% znizke wiec trzyma Twoj duzet :)

Napisano

Rower nie jest zły. Przeglądnąłem kilka forów i bardzo dużo osób nie przepada za firmą Cube i jej nie polecają. Ja na razie jestem bezstronny lecz dalej nie wiem co kupić. Zastanawiam się czy rower na 29" kołach jest mi naprawdę potrzebny, w sumie nie jestem aż tak wysoki. Mógłby mi ktoś pomóc coś wybrać? :)

Napisano
bardzo dużo osób nie przepada za firmą Cube i jej nie polecają.

A jakie wady mają?

Rowery Cube mają krótkie ramy,dopasowane do typowego Niemca.Trzeba się przymierzyć chociaż do jednego modelu tego producenta,to będziesz wiedział o co chodzi.To dobra marka.

Napisano

Geometria ram CUBE świetnie się sprawdza dla ludzi, którzy chcą jeździć rekreacyjnie :) Technicznie są to dobre rowery tylko mało sportowe ;)

• 2 tygodnie później...
Napisano