m2sc Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 Witam , poszukuje amortyzatora ( najchętniej używanego w dobrym stanie) do ramy hexagon v4 2008 ( standardowo był XCM 100 mm) w cenie do 250 zł , moja jazda - 80 % asfalt i chodniki , reszta drogi w lesie , ważne by nie złapał za dużych luzów przy tarczy 180 mm i hamplu auriga comp, tak jak w temacie , moja masa to 90 kg , rowerek wazy z 14, mój ekwipunek z 5 myślałem o raidonie ale nie mogę znaleźć żadnej używki, pomożecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timex550 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 m2sc Za 250 zł możesz kupić tylko jeden amor - Suntour XCR. A szczerze powiedziawszy wymiana XCM na XCR nie ma większego sensu, bo XCR i tak szybko złapie luzy przy takiej tarczy. Pierwszym sensownym amorkiem jaki możesz kupić jest powietrzny Suntour Raidon, ale to koszt co najmniej 360 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m2sc Napisano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 m2sc Za 250 zł możesz kupić tylko jeden amor - Suntour XCR. A szczerze powiedziawszy wymiana XCM na XCR nie ma większego sensu, bo XCR i tak szybko złapie luzy przy takiej tarczy. Pierwszym sensownym amorkiem jaki możesz kupić jest powietrzny Suntour Raidon, ale to koszt co najmniej 360 zł. Obecnie mam Marzocchi Mz-Comp ale jest zbyt twardy ( wystawiony jest do wyceny ale zero odzewu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 Tarcza 180 mm + słaby amortyzator = pewność złapania luzów, zastanów się czy potrzebujesz tak dużą tarczę bo będziesz miał z każdym tańszym amorem problem luzów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m2sc Napisano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 Tarcza 180 mm + słaby amortyzator = pewność złapania luzów, zastanów się czy potrzebujesz tak dużą tarczę bo będziesz miał z każdym tańszym amorem problem luzów robię jakiś 1k km rocznie, luzy jak się pojawia to ok byleby za mocno się nie powiększały i amor wytrzymał 2-3 sezony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 bez sensu podejscie, nie ma nic bardziej denerwujacego niż luzy w rowerze gdziekolwiek by się nie pojawiły, kup nowego xcr za 200zł, załóż tarcze 160mm i daruj sobie ostre hopki i bedzie wszystko grało jeśli robisz tysiaka km rocznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawon Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Temat w miarę świeży więc się podepnę. Również szukam amortyzatora do Kross Hexagon. Waga też mniej więcej 90kg. Zastosowanie trochę inne - oprócz jazdy do pracy (100% asfalt) chciałbym móc jeździć ze znajomymi po lasach, a także wystartować w maratonie. Problem w tym, że mój Kross póki co ma v-brakei a wszystkie sprzedawane epicony są tylko pod tarczówki. Zastanawiam się nad sprężynową Torą ale nie wiem czy nie będzie za miękka np. z tego linku link1 lub tego link2 . Budżet do 600zł. Jak wybrałbym torę to w tej cenie zamontowałbym jeszcze tarczówki z przodu. Używanych trochę się boje, ponieważ nie jestem w stanie określić rzeczywistego stanu amora. Wersji amortyzatora tora jest kilka - czym ewentualnie kierować się przy wyborze i w jakiej cenie jest okazja a powyżej której nie warto kupować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m2sc Napisano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 Temat w miarę świeży więc się podepnę. Również szukam amortyzatora do Kross Hexagon. Waga też mniej więcej 90kg. Zastosowanie trochę inne - oprócz jazdy do pracy (100% asfalt) chciałbym móc jeździć ze znajomymi po lasach, a także wystartować w maratonie. Problem w tym, że mój Kross póki co ma v-brakei a wszystkie sprzedawane epicony są tylko pod tarczówki. Zastanawiam się nad sprężynową Torą ale nie wiem czy nie będzie za miękka np. z tego linku link1 lub tego link2 . Budżet do 600zł. Jak wybrałbym torę to w tej cenie zamontowałbym jeszcze tarczówki z przodu. Używanych trochę się boje, ponieważ nie jestem w stanie określić rzeczywistego stanu amora. Wersji amortyzatora tora jest kilka - czym ewentualnie kierować się przy wyborze i w jakiej cenie jest okazja a powyżej której nie warto kupować? Wiem, że troche odkpouje trupa ale to mój temat w końcu Tora mz będzie najlepszym wybiorem w tej cenie , solo air da sie znaleźć za 250 zl w dobrym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.