Skocz do zawartości

[piasty] 240s pytanie przy serwisowaniu.


13kisiel13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Wziąłem się za serwisowanie moich 240s i mam do was kilka pytań:

 

1) Czym smarujecie pierścienie w tylnej pieście?

2) Zauważyłem ciekawą rzecz: kiedy tylna piasta jest zapięta zaciskiem w ramie, wtedy bębenek nie ma żadnego luzu, jednak kiedy wyjmę koło z ramy i pociągnę za niego (delikatnioe oczywiscie) okazuje się, że ma jakieś 0.5mm luzu. Zdjąłem bębenek i założyłem na oś tylko końcówkę piasy. Okazuje się że po wciśnięciu jej na miejsce i naciśnięciu mocno palcami na nia tak, jakby się ściskało oś zaciskiem, wsuwa się ona jeszcze kawałem. Kiedy przestaje naciskać wraca do pozycji poprzedniej wysuwa się ( działa jakby w środku miała kawałek gumy amortyzujacej ściskanie pisaty przez zacisk koła ). Czy wy też tak macie? Co powinienem z tym zorbić ?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...