13kisiel13 Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Witam. Wziąłem się za serwisowanie moich 240s i mam do was kilka pytań: 1) Czym smarujecie pierścienie w tylnej pieście? 2) Zauważyłem ciekawą rzecz: kiedy tylna piasta jest zapięta zaciskiem w ramie, wtedy bębenek nie ma żadnego luzu, jednak kiedy wyjmę koło z ramy i pociągnę za niego (delikatnioe oczywiscie) okazuje się, że ma jakieś 0.5mm luzu. Zdjąłem bębenek i założyłem na oś tylko końcówkę piasy. Okazuje się że po wciśnięciu jej na miejsce i naciśnięciu mocno palcami na nia tak, jakby się ściskało oś zaciskiem, wsuwa się ona jeszcze kawałem. Kiedy przestaje naciskać wraca do pozycji poprzedniej wysuwa się ( działa jakby w środku miała kawałek gumy amortyzujacej ściskanie pisaty przez zacisk koła ). Czy wy też tak macie? Co powinienem z tym zorbić ? Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obes Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Nic nie robić, ten typ tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
13kisiel13 Napisano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Czyli ma miec luz jak jest wyjęte z ramy ? A czym przesmarować mam pierścienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Wszystko gra. Pierścienie smaruj tylko specjalnym smarem. To jest Molykote TP42. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.