Skocz do zawartości

[rower] Kross Level A2 opinie


biker90

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

chodzi mi o rocznik 2011

wiem, że jest wiele wątków, ale nie chce mi się szukać daleko, patrzyłem na pierwszych kilka stron i nie ma więc założyłem temat jeszcze raz proszę o opinie bo noszę się z zamiarem kupna owego modelu

Napisano

Cześć!

 

Posaiadam go od ponad miesiąca, ale nie zdążyłem go jeszcze porządnie przetestować np. w terenie. Jestem na razie zadowolony choć w moim przypadku to chyba nie ma innej opcji gdyż wcześniej jeździłęm na rowerze z marketu ;)

Napisano

Posiadam takowy ogólnie fajny mialem okazje katowac go w lesie w mokrych warunkach i dawal sie prowadzic dosc dobrze(nie mam porownania z innymi). Seryjne opony sa do d**y doslownie lipa. Rama mnie zniesmaczyla po pewnym czasie uzytkowania mianowicie dbalem o niego i trzymalem u siebie w pokoju i na ramie cos sie zrobilo nie wiem co to, nie jest to odprysk wyglada jak by sie łuszczył . Obecnie stoi w garazu niedlugo go wyciagne to wrzuce fotki w dziale konserwacja. Niedlugo kupie mu licznik i inne pierdoły i opony Schwalbe Smart Sam'y. Ogólnie jak masz kasę to kup ja mam jakis "lewy" ten rower(dziwnie je produkowali)chodzi o to ze ja mam czarny amortyzator a powinien byc niebieski, mam czarne pancerze linek od hamulcow i przerzutek a powinny byc biale, dodam ze mam czarna rame. jedyna jego wada bylo to ze mialem poluzowane miski suportu ale dalem do serwisu i bylo git. A i przypomnialo mi sie nie mialem stopki i jak mi kiedyś upadł na pedała to sie polamal pedal

Napisano

chodzi mi o rocznik 2011

wiem, że jest wiele wątków, ale nie chce mi się szukać daleko, patrzyłem na pierwszych kilka stron i nie ma więc założyłem temat jeszcze raz proszę o opinie bo noszę się z zamiarem kupna owego modelu

 

Poszukaj wyszukiwarką... Ogólnie pozytywne opinie czyta się na temat tego sprzętu. A jeździ tego masa.

Napisano

Jako, że mam sporo do czynienia z tym modelem A2 to coś napiszę. Swój już mocno zmodyfikowałem, ale jeszcze dwóch braci ma ten bike (jednemu dzisiaj składałem).

 

Opony- katastrofa, szybko się ścierają na asfalcie (w zasadzie wydzierają), duże opory toczenia i bardzo ciężkie,

pedały- gną się i pękają po kilkudziesięciu km,

bębenek w tylnej piaście z wielkim hukiem "lubi przepuścić" czasem,

suport- czasami sobie strzeli, u mnie przy 1200km złapał luzy na łożysku i musiałem wymienić,

amortyzator- bardzo ciężki i słabo tłumi drgania i na mrozie nie działa,

stery- w moim były neco (kulki) i często łapały luzy, teraz widzę, że montują stery VP (też kulki), więc pewnie będą lepsze,

koła- nawet mocne z tym, że ciężkie,

sztyca- 300mm może być za krótka dla wielu osób,

rama- moja jest solidnie wykonana, ale np. brata rower musieliśmy wymieniać przez kilka niedoróbek na ramie, wiec trzeba się uważnie przyjrzeć po zakupie, a najlepiej przed jeśli jest możliwość. Farba z ramy odpryskuje od byle lekkiego uderzenia i tu radze uważać.

Napisano

Ile chcesz wydać kasy?

A2 jest dobry jak na pierwszy rower.

Problem jest tylko taki, że jak będziesz dużo jeździł, zawody itd. będziesz miał ochotę co chwilę coś w nim wymieniać na lepsze.

Ja właśnie jako pierwszy rower kupiłem, a A2 i byłem bardzo zadowolony, ale po roku została mi z niego już tylko obejma do sztycy :)

Podsumowując rower ok. , ale nie głupie jest poczekać i dozbierać do A6, albo używany http://allegro.pl/okazja-kross-level-a6-rst-first-air-gwar-wroc-i2183991324.html

Napisano

coś ty nie pierwszy rower tylko kolejny, kupić go chce dla tego,że rama jest taka sama od modelu A2 do A5 i w sumie amor też to samo. Używany odpada, problem w tym, że chętnie bym kupił lepszy ale mój budżet to max 2tysie. Myślałem tak kupić ten i po troszku go zmieniać

Napisano

coś ty nie pierwszy rower tylko kolejny, kupić go chce dla tego,że rama jest taka sama od modelu A2 do A5 i w sumie amor też to samo. Używany odpada, problem w tym, że chętnie bym kupił lepszy ale mój budżet to max 2tysie. Myślałem tak kupić ten i po troszku go zmieniać

Jak to kolejny rower to ja bym przeskoczył na wyższy pułap (choć tu jest pytanie na czym jeździłeś do tej pory). Do tego masz 2 tys. czyli dobra baza na rozglądanie się za czymś lepszym. Ewentualnie dozbieranie trochę kasy.

Nowy Kross A6 na allegro masz za 2100zł 18" VB - chyba, że to za małe, albo chcesz tarcze ,16" jeszcze tańsza.

Chyba, że jesteś napalony, by kupić z miejsca i jeździć do tego trochę kasy zostanie. Wtedy kupuj A2 i koniec.

Napisano

wiesz co nie będę kupował kota w worku z allegro, rower trzeba zobaczyć i obejrzeć dokładnie, a przez allegro nie ma raczej takiej możliwości, zdj to nie to samo chyba się zgadzasz z tym co nie. A druga sprawa to potrzebuje min 19' najlepiej 19,5' jak była rama.

Napisano

Opony- katastrofa, szybko się ścierają na asfalcie (w zasadzie wydzierają), duże opory toczenia i bardzo ciężkie,

pedały- gną się i pękają po kilkudziesięciu km,

bębenek w tylnej piaście z wielkim hukiem "lubi przepuścić" czasem,

suport- czasami sobie strzeli, u mnie przy 1200km złapał luzy na łożysku i musiałem wymienić,

amortyzator- bardzo ciężki i słabo tłumi drgania i na mrozie nie działa,

stery- w moim były neco (kulki) i często łapały luzy, teraz widzę, że montują stery VP (też kulki), więc pewnie będą lepsze,

koła- nawet mocne z tym, że ciężkie,

sztyca- 300mm może być za krótka dla wielu osób,

rama- moja jest solidnie wykonana, ale np. brata rower musieliśmy wymieniać przez kilka niedoróbek na ramie, wiec trzeba się uważnie przyjrzeć po zakupie, a najlepiej przed jeśli jest możliwość. Farba z ramy odpryskuje od byle lekkiego uderzenia i tu radze uważać.

Mam jedno pytanie co ty robiłeś z tym rowerem ze tylko na niego narzekasz ja przejechałem może 2000km i jedyne co mi się zrobiło to poluzowała miska suportu, fakt ze opony sa beznadziejne. Co do ramy to nie jest tak podatna na uszkodzenia u mnie łuszczy sie lakier pod sterem ale tego gołym okiem nie widać

Napisano
Mam jedno pytanie co ty robiłeś z tym rowerem ze tylko na niego narzekasz j

Jeżdżę w każdych warunkach (błoto, sól, śnieg, -20*C), do tego uczyłem się na tym rowerze wheelie i stoppie, zeskakuje z wysokich krawężników. Ogólnie jeżdżę dosyć "agresywnie".

Wczoraj przejechałem się kawałek nowym A2 '11 brata i zauważyłem, że korba jest sztywniejsza, bo u mnie to już plastelina się zrobiła.

Napisano

wiesz co nie będę kupował kota w worku z allegro, rower trzeba zobaczyć i obejrzeć dokładnie, a przez allegro nie ma raczej takiej możliwości, zdj to nie to samo chyba się zgadzasz z tym co nie. A druga sprawa to potrzebuje min 19' najlepiej 19,5' jak była rama.

W stacjonarnym ceny są z kosmosu w większości wypadków.

Rower, jak i części zawsze kupuje w necie i nigdy mnie zakup nie zawiódł. Jak coś nie teges zawsze można odesłać, ale do rzeczy.

Mudserwis sklepik pierwsza klasa, nic nie ryzykujesz:

http://www.mudserwis.com/kross-2011-level-a6-disc-p-1396.html

http://www.mudserwis.com/kross-2011-level-a6-vbrake-p-1395.html

http://www.mudserwis.com/rower-kross-level-a8-2010-p-414.html

 

Za 2 tys + trochę masz rower dużo lepszy od A2

Napisano

jakoś nie jestem przekonany do tego by przez neta zamawiać, coś nie tak to trzeba odsyłać na swój koszt czy to gwarancja czy inna jakaś przypadłość to jest np. niezgodność towaru z zamówieniem

Wolę na żywo zobacz obadać i ewentualnie wtedy dopiero kupić, a nie w ciemno coś kupować

Napisano

jakoś nie jestem przekonany do tego by przez neta zamawiać, coś nie tak to trzeba odsyłać na swój koszt czy to gwarancja czy inna jakaś przypadłość to jest np. niezgodność towaru z zamówieniem

Wolę na żywo zobacz obadać i ewentualnie wtedy dopiero kupić, a nie w ciemno coś kupować

 

Ja akurat w mudserwis zamówiłem wczoraj A5 z 2012, wcześniej widziałem ten rower na żywo i mi się spodobał. Chciałem brać tą zeszłoroczną A6 za niecałe 2300, ale dali mi spory upust na A5 i wyszło taniej.

Nie przejmuj się tym, że kupujesz w necie - chodzi mi oczywiście o sklepy. Z allegro bez oglądania to bym też nie kupił. Co do serwisu to z tego co zdołałem się zorientować Krossy na gwarancji można serwisować u każdego z partnerów handlowych Krossa.

Napisano

Za mudserwis:

"Możliwość zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 14 dni od zakupu ( w przypadku rowerów mudserwis pokrywa koszty transportu)"

 

Nie ma się tu czego obawiać.

Jeśli chodzi o serwis to najpierw trzeba sobie zadać pytanie, co niby może się takiego popsuć w rowerze, co podlega gwarancji? Jak przeanalizujesz gwarancje krossa dojdziesz do wniosku, że nic.

Co do serwisu w innych sklepach to wszystko zależy od sprzedawcy. Ja byłem w pobliskim sklepie z pytaniem, czy coś mi zrobią z luzem na korbie który powstał (w czasie gwarancji - wiedziałem, że nic nie zrobi, bo luz był na suporcie, z którym nie da się nic zrobić, a i suport nie podlega gwarancji). Odesłał mnie z tekstem, trzeba było nie kupować w internecie :) Przynajmniej wiem, że w tym sklepie nie wydam już ani grosza.

 

Ja polecam, mudserwis, ponegocjować cenę , brać A6 i jeździć, a nie się gwarancją przejmować.

Napisano

taa mudserwis dobry - kupiem kupiłem kiedyś u nich A2 i żadnych problemów nie było.

 

a gwar. w Krossie to co najwyżej na ramę - jak pęknie - i też nie jestem pewien czy Ci przyjmą ;/

 

P.S. jedynum jedynym komizmem było to, że nie zagłębiałem się z czego miaęł miałem suport w tym rowerku xd był z plastiku :woot: :woot: :woot:

 

Pozdro !

Napisano

jakoś nie jestem przekonany do tego by przez neta zamawiać, coś nie tak to trzeba odsyłać na swój koszt czy to gwarancja czy inna jakaś przypadłość to jest np. niezgodność towaru z zamówieniem

Wolę na żywo zobacz obadać i ewentualnie wtedy dopiero kupić, a nie w ciemno coś kupować

 

Jeżeli jeszcze nie kupiłeś kilka informacji na temat krossa.

 

Rower możesz wysłać bezpośrednio do serwisu producenta bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów (dzwonisz do nich i zamawiają kuriera). Przerabiałem to jak odsyłałem pękniętą ramę, serwis działa naprawdę sprawnie i na wysokim poziomie.

 

Przymierz się do ramy u lokalnego dealera kross-a, a zakupu dokonaj przez internet (możesz nawet oszczędzić 500zł, które przeznaczysz na dodatkowy osprzęt). Moim zdaniem A2 nie powala, myślę, że w tej cenie można by znaleźć coś ciekawszego w ofercie Authora. Zauważ ,że te ramy to stop AL6061. Ciekawsze ramy o bardziej sportowej geometrii masz od modelu A6, potrójnie cieniowane i hydroformowane ze stopu 7005 (rozważ zakup przez internet właśnie takiej A6, po rabacie wyjdzie pewnie tyle co A2 po cenie katalogowej więc pewnie jesteś przygotowany na taki wydatek)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...