Skocz do zawartości

[do1500tys] - rower szosowy - przygot. do triathlonu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

cześć. Mam swój MTB. znam go bardzo dobrze. Ogólnie o MTB wiem co nie co.

Natomiast w temacie "szosy" jestem zielony. Chciałbym zakupić rower do treningów.

przedział cenowy 1000-1500pln (jesli mnie wciągnie podobnie jak MTB to zdecyduje sie na droższy a ten będzie na jesień)

Mam 184cm, ważę ok 72kg.

kolor nieistotny choć słyszałem że czerwone szybciej jeżdżą :)

Trochę poczytałem i wiem że chwalony jest napęd 105. Rama alu i widelce karbonowe - byłoby super. Więcej nie wiem.

Chciałbym jak najszybciej zakupić i śmigać.

Szukam raczej używanego ale na lepszym osprzęcie. Choć jest w Decathlonie nowy ale nie wiem co o nim sądzić

Decathlon - rowery rower szosowy B'TWIN - TRIBAN 3 B'TWIN - do rekreacyjnej jazdy rowerem szosowym.

proszę, pomóżcie swoją wiedzą i doświadczeniem. rower sam nie jeździ (to wiem) ale nie chciałbym się na coś nadziać

a może ktoś z Was (lub znajomych( planuje sprzedać dobrą szosówkę

wybrane modele na allegro:

Trek 2300 COMPOSITE, CARBON, DURA - ACE! (2155310835) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

PROFESIONALNY ROWER SZOSOWY FRANCUSKI GITANEunikat (2157134331) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

rower merida road 880 rozmiar L (2158118844) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Rower szosowy (2167179051) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Rower CUBE SL CROSS jak nowy (prawie przełaj) (2177308685) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

ROWER PRINCIPIA REX ! DURA-ACE CARBON! OKAZJA!58cm (2178877231) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.