Skocz do zawartości

[Napęd] Merida Matts Sport 300 - kaseta, łańcuch, korba, suport - wymiana całości

comrat

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Na wstepie zaznaczę, że jest to mój pierwszy wpis dotyczący napędu.

Nie znam się kompletnie na tym więc pytam fachowców.

Rower służy mi do dojazdów do pracy (30 km w jednym kierunku) i czasem wypadów w góry.

Posiadam rower Merida Matts Sport 300 ( rocznik około 2005) i muszę wymienić w nim napęd (korba, suport, łańcuch i tylne zębatki).

Napiszę szczerze, że nawet nie mam pojęcia czy mam z tyłu kasetę czy wolnobieg.

Dlatego pytam Was... czy ktoś ma podobny rower lub wie jaki typ jest montowany w tych rowerach? (nawet nie wiem jak się to sprawdza)

Wybrałem z allegro przykładowy zestaw i oceńcie czy nadaje się do montażu do tego roweru.

Korba i suport od razu: MECHANIZM KORBOWY SHIMANO FC-M361 OCTALINK + WKŁAD (2168976538) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Kaseta i łańcuch: ZESTAW kaseta SHIMANO 7 rzed HG20 i łancuch HG40 (2109176049) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Nie muszę mieć "super hiper zestawu", nie startuję w zawodach ale jednak robię dość dużo kilometrów rocznie (w większości asfalt - 70%-80%).

Przerzutka przednia to Alivio a tylna to Deore (7 biegów).

• Mod Team
Napisano

Wnioskując po podanym zestawie nie szastasz groszem :D Radziłbym dorzucić kaski do korby alivio i kasety choć nie wiem czy znajdziesz 7 rzedową lepsża od tej.

## Korba Shimano Alivio FC-M430 175mm ##+gratis ## (2176613322) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. korba

KASETA SHIMANO CS-HG41 7 RZĘDOWA KORONKI 11-28 (2162816040) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. kaseta lepszego nie znajdziesz, nawet nie szukaj.