Pacholski Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 Witam! Projekt na dzień dzisiejszy wygląda tak: BAR PLUGS: (Korki) ESI 4 g. BOTTOM BRACKET: (Suport) Shimano SM-BB70 92 g. BRAKE (FRONT): (Hamulec Przedni) Shimano SLX BR-M665 303 g. BRAKE (REAR): (Hamulec Tylny) Shimano SLX BR-M665 317 g. CABLES: (Linki + Pancerze) Shimano SIS SP-41 80 g. CASSETTE: (Kaseta) Shimano Deore XT CS-M770 11-32 261 g. CHAIN: (Łańcuch) Shimano Deore XT CN-HG93 264 g. CLIPER BOLTS: (Śruby Zacisków) LBS Precision Ti 25 g. CRANKSET: (Korba) Shimano SLX FC-M660 44/32/22 170 mm. 808 g. DERLR (FRONT): (Przerzutka Przednia) Shimano Deore XT FD-M771 DS 160 g. DERLR (REAR): (Przerzutka Tylna) Shimano Deore XT RD-M772 SGS 224 g. FORK: (Widelec) Manitou R7 PRO MILO 1536 g. + 49 g. FRAME: (Rama) MT Fuji RC 1317 g. GRIPS: (Gripy) ESI RACER’S EDGE 44 g. HANDLEBAR: (Kierownica) BOPLIGHT TEAM 560 mm./25.4 mm. 152 g. HEADSET: (Stery) PRO RS-11 75 g. PEDALS: (Pedały) Shimano PD-M540 350 g. REAR ADAPTER: (Adapter Tylny) Shimano 160 mm. 20 g. ROTOR (FRONT): (Tarcza Przednia) Accent FreeZer 160 mm. 127 g. ROTOR (REAR): (Tarcza Tylna) Accent FreeZer 160 mm. 129 g. ROTOR BOLTS: (Śruby Tarcz) A2Z 26 g. SEAT: (Siodło) Token TK9571 214 g. SEATPOST: (Sztyca) BOPLIGHT TEAM 350 mm./31.6 mm. 234 g. SEATPOST CLAMP: (Zacisk Sztycy) KCNC ROAD LITE SC7 34.9 mm. 12 g. SHIFTERS: (Manetki) Shimano SLX SL-M660 260 g. SKEWERS: (Zaciski Kół) KCNC Z6 65 g. SPACERS: (Podkładki) KCNC 2 x 5 mm. 9 g. STAR NUT: (Gwiazdka) KCNC 10 g. STEM: (Mostek) BOPLIGHT TEAM 100 mm./25.4 mm. 130 g. TIRE (FRONT): (Opona Przednia) GEAX Saguaro 26 x 2.00 525 g. TIRE (REAR): (Opona Tylna) GEAX Saguaro 26 x 2.00 525 g. TOP CAP: (Top Cap) KCNC 8 g. TUBES: (Dętki) MAXXIS UltraLight 26 x 1.90-2.125 255 g. WHEEL (FRONT): (Koło Przednie) 785 g. -HUB: (Piasta) Novatec D811SB -RIM: (Obręcz) DT Swiss XR 400 -SPOKES: (Szprychy) Sapim RACE -NIPPLES: (Nyple) DT Swiss ALU -RIM TAPE: (Opaska) NO NAME 15 g. WHEEL (REAR): (Koło Tylne) 920 g. -HUB: (Piasta) Novatec D812SB -RIM: (Obręcz) DT Swiss XR 400 -SPOKES: (Szprychy) Sapim RACE -NIPPLES: (Nyple) DT Swiss ALU -RIM TAPE: (Opaska) NO NAME 15 g. MISC: BRAKE GRIP: (Uchwyt Hamulca) Accent Gripper III 3 g. CHAINTSTAY PROTECTOR: (Osłona Ramy) LizardSkins 15 g. PLASTIC BANDS: (Opaski Plastikowe) NO NAME 5 g. TOTAL: 10338 g. Waga podana wraz z dodatkami. Na zdjęciach niestety nie ma Saguaro ale jak tylko je założę to od razu dodam zdjęcie. Wszystkie części ważone przeze mnie na wadze z dokładnością do 1 g., więc nie ma mowy o jakiejś pomyłce. Pogoda jak widać dopisuje mam nadzieję, że niedługo zaczną sie porządne temperatury! Zdjęcia: https://picasaweb.go...Kzu8ZjF87fV4QE# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 Super rower. Tylko te "czerwone" gripy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 Na zdjęciach wyglądają dosyć blado w rzeczywistości to "normalna" czerwień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 Fajna rama Dobra baza do rozbudowy, wymieniając slx-y można kilka gram zaoszczędzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonasz99 Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 Wymień tarcze na dartmoory nano i pedały na coś lżejszego. Rowerek fajny, w szczególności rama. Nie ma się do czego za bardzo przyczepić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 (edytowane) Witam! Myślałem nad lekkimi tarczami ale zdecydowałem, że chcę mieć pewne hamowanie bez żadnego szarpania klocków, wyginania. Co do pedałów to zastanawiałem się nad czymś od CB ale znów stwierdziłem, że muszę mieć "PEWNIAKA" czyli niezniszczalne pedały, łatwe w serwisowaniu. Jest trochę rzeczy, które ciążą ale nie mam zamiaru ich na razie wymieniać. Obecna waga roweru jak najbardziej mnie satysfakcjonuje chociaż w przyszłości... Może lżej? Edytowane 4 Marca 2012 przez Pacholski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 Ale oponki to mnie przerażają w stosunku do możliwości amortyzatora. Jakby z innej epoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dolat Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 (edytowane) Bardzo fajny rower, ładnie się prezentuje. Mam tylko jedno pytanie - czy jeździłeś na oponach widocznych na zdjęciu, po innej nawierzchni niż asfalt? Chodzi mi o to, czy da się na nich jeździć na szutrowych drogach lub jakiś leśnych ścieżkach? P.S. Gdybym miał coś w nim wymieniać to byłyby tarcze. Jeśli lubisz mieć pewność dobrego hamowania to polecam nowe tarcze Avida (HS1), na komplecie szedłbyś 60g. Edytowane 5 Marca 2012 przez Dolat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Witam! Niestety jeszcze nie jeździłem. W Sobote rower zrobił pierwsze 20 km., w nowym sezonie ale tylko po asfalcie. Wcześniej miałem Kendy Kwest'y 1.5" i bez problemu można było wjechać kawałek w las. Na tych oponach pewnie też da radę ale bez szaleńst chociaż ręki nie daje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Specjal Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 Nie wdając się w szczegóły techniczne, a skupiając na wrażeniach estetycznych - wizualnie piękny rower. Bardzo umiejętne zgranie czerni i czerwieni. Jedynie białe siodełko zaburza mi ten obraz. Generalnie jeszcze sporo można z wagą zejść, ale to już wiadomo, że w 99% zależy od funduszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 Witam! Dziękuję. Zgadzam się z tym, że jeszcze sporo można zejść ale to już wiąże się z większymi kosztami. Zdjęcia nie dodają tego "pazura" przez opony ale jak tylko założę Saguaro to dodam zdjęcie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 Rower się bardzo fajnie prezentuje, chociaż te "łyski" mnie przeraziły w pierwszym momencie Ja bym na Twoim miejscu jak chcesz jeszcze urwać z wagi zmienił opony na Rocket Ron'y -250gram, kolejne -20gram na gripach. Do tego urwałbyś jeszcze zdejmując monitorki z manetek i trochę skracając pancerze, na zdjęciach łuki wydają się być dosyć duże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 (edytowane) Witam! Co do opon to nie jestem pewien (papierowe). Waga jak na razie mnie satysfakcjonuje. Gripy takie będą bo są jak dla mnie dużo lepsze niż pianki. Chodzi po głowie mały plan ale muszę jeszcze trochę opini pozbierać . Jakby dobrze poszło zrzuciłbym jeszcze 200 gram. Monitorki zysk znikomy. Aaa... Pancerze faktycznie na zdjęciach tak wyglądają ale w rzeczywistości jest na odwrót. Edytowane 15 Marca 2012 przez Pacholski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 5 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 Witam! Mała zmiana... Po komentarzu "Specjal" przemyślałem kwestię białego siodła i podjąłem spontaniczną decyzję. W głowie chodził mi czarny SLR ale cena trochę mnie zabiła. Ostatecznie decyzja ekonomiczna: SEAT: (Siodło) Velo 1133U1 214 g. Zdjęcia zrobię jak pogoda się poprawi. Ogólnie zmiana siodełka na +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hps Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 O widziałem Twoje siodło jak je sprzedawałeś (Tokena) Ogólnie jak na Tokenie się jeździło? Brudziło się białe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 5 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 (edytowane) Hmm... Zależy gdzie jeździłeś. Ogólnie łapało brud ale całe szczęście powłoka pozwalała na mycie je gąbką co było dla mnie dużym +! Teraz mam mieszane uczucia co do poszycia Velo. Trochę o Tokenie? Jeździło się dobrze ? Bardzo dobrze dogadywało się z moimi 4 literami i w sumie nie miałem zamiaru zmieniać ale jakoś tak wyszło. Mam nadzieję, że zmiana siodełka nie pogorszy komfortu jazdy (jednak jest dosyć wąskie). Edytowane 5 Kwietnia 2012 przez Pacholski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 Token to też chyba velo co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2012 (edytowane) Chyba większość siodełek to "Velo". Takie zdjęcie na szybko: https://picasaweb.go...363440832270962 Edytowane 6 Kwietnia 2012 przez Pacholski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 Z czarnym ładniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 (edytowane) Witam! W końcu jakieś zdjęcia z... Normalnymi oponami. Rower schudł o parę gram. Wcześniej jeszcze były Geaxy Gato 2.1 gdzie rower z nimi ważył 10395 g., obecnie 10275 g. ! Zdjęcia poglądowe. TIRE (FRONT): (Opona Przednia) KENDA Small Block Eight 26 x 1.95 485 g. TIRE (REAR): (Opona Tylna) KENDA Small Block Eight 26 x 1.95 499 g. TUBES: (Dętki) MAXXIS UltraLight 26 x 1.90-2.125 258 g. https://picasaweb.google.com/103112720907152253745/MTFujiRC?authkey=Gv1sRgCKzu8ZjF87fV4QE#5743973654700798978 https://picasaweb.go...974262225387650 Edytowane 18 Maja 2012 przez Pacholski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.