Skocz do zawartości

[10275g] MT Fuji RC, Pacholski


Pacholski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Projekt na dzień dzisiejszy wygląda tak:

 

 

BAR PLUGS: (Korki) ESI 4 g.

BOTTOM BRACKET: (Suport) Shimano SM-BB70 92 g.

BRAKE (FRONT): (Hamulec Przedni) Shimano SLX BR-M665 303 g.

BRAKE (REAR): (Hamulec Tylny) Shimano SLX BR-M665 317 g.

CABLES: (Linki + Pancerze) Shimano SIS SP-41 80 g.

CASSETTE: (Kaseta) Shimano Deore XT CS-M770 11-32 261 g.

CHAIN: (Łańcuch) Shimano Deore XT CN-HG93 264 g.

CLIPER BOLTS: (Śruby Zacisków) LBS Precision Ti 25 g.

CRANKSET: (Korba) Shimano SLX FC-M660 44/32/22 170 mm. 808 g.

DERLR (FRONT): (Przerzutka Przednia) Shimano Deore XT FD-M771 DS 160 g.

DERLR (REAR): (Przerzutka Tylna) Shimano Deore XT RD-M772 SGS 224 g.

FORK: (Widelec) Manitou R7 PRO MILO 1536 g. + 49 g.

FRAME: (Rama) MT Fuji RC 1317 g.

GRIPS: (Gripy) ESI RACER’S EDGE 44 g.

HANDLEBAR: (Kierownica) BOPLIGHT TEAM 560 mm./25.4 mm. 152 g.

HEADSET: (Stery) PRO RS-11 75 g.

PEDALS: (Pedały) Shimano PD-M540 350 g.

REAR ADAPTER: (Adapter Tylny) Shimano 160 mm. 20 g.

ROTOR (FRONT): (Tarcza Przednia) Accent FreeZer 160 mm. 127 g.

ROTOR (REAR): (Tarcza Tylna) Accent FreeZer 160 mm. 129 g.

ROTOR BOLTS: (Śruby Tarcz) A2Z 26 g.

SEAT: (Siodło) Token TK9571 214 g.

SEATPOST: (Sztyca) BOPLIGHT TEAM 350 mm./31.6 mm. 234 g.

SEATPOST CLAMP: (Zacisk Sztycy) KCNC ROAD LITE SC7 34.9 mm. 12 g.

SHIFTERS: (Manetki) Shimano SLX SL-M660 260 g.

SKEWERS: (Zaciski Kół) KCNC Z6 65 g.

SPACERS: (Podkładki) KCNC 2 x 5 mm. 9 g.

STAR NUT: (Gwiazdka) KCNC 10 g.

STEM: (Mostek) BOPLIGHT TEAM 100 mm./25.4 mm. 130 g.

TIRE (FRONT): (Opona Przednia) GEAX Saguaro 26 x 2.00 525 g.

TIRE (REAR): (Opona Tylna) GEAX Saguaro 26 x 2.00 525 g.

TOP CAP: (Top Cap) KCNC 8 g.

TUBES: (Dętki) MAXXIS UltraLight 26 x 1.90-2.125 255 g.

 

WHEEL (FRONT): (Koło Przednie) 785 g.

-HUB: (Piasta) Novatec D811SB

-RIM: (Obręcz) DT Swiss XR 400

-SPOKES: (Szprychy) Sapim RACE

-NIPPLES: (Nyple) DT Swiss ALU

-RIM TAPE: (Opaska) NO NAME 15 g.

 

WHEEL (REAR): (Koło Tylne) 920 g.

-HUB: (Piasta) Novatec D812SB

-RIM: (Obręcz) DT Swiss XR 400

-SPOKES: (Szprychy) Sapim RACE

-NIPPLES: (Nyple) DT Swiss ALU

-RIM TAPE: (Opaska) NO NAME 15 g.

 

MISC:

 

BRAKE GRIP: (Uchwyt Hamulca) Accent Gripper III 3 g.

CHAINTSTAY PROTECTOR: (Osłona Ramy) LizardSkins 15 g.

PLASTIC BANDS: (Opaski Plastikowe) NO NAME 5 g.

 

TOTAL: 10338 g.

 

Waga podana wraz z dodatkami. Na zdjęciach niestety nie ma Saguaro ale jak tylko je założę to od razu dodam zdjęcie. Wszystkie części ważone przeze mnie na wadze z dokładnością do 1 g., więc nie ma mowy o jakiejś pomyłce. Pogoda jak widać dopisuje mam nadzieję, że niedługo zaczną sie porządne temperatury!

 

Zdjęcia:

 

https://picasaweb.go...Kzu8ZjF87fV4QE#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Myślałem nad lekkimi tarczami ale zdecydowałem, że chcę mieć pewne hamowanie bez żadnego szarpania klocków, wyginania. Co do pedałów to zastanawiałem się nad czymś od CB ale znów stwierdziłem, że muszę mieć "PEWNIAKA" czyli niezniszczalne pedały, łatwe w serwisowaniu. Jest trochę rzeczy, które ciążą ale nie mam zamiaru ich na razie wymieniać. Obecna waga roweru jak najbardziej mnie satysfakcjonuje chociaż w przyszłości... Może lżej?

Edytowane przez Pacholski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny rower,

ładnie się prezentuje.

Mam tylko jedno pytanie - czy jeździłeś na oponach widocznych na zdjęciu, po innej nawierzchni niż asfalt?

Chodzi mi o to, czy da się na nich jeździć na szutrowych drogach lub jakiś leśnych ścieżkach?

 

P.S. Gdybym miał coś w nim wymieniać to byłyby tarcze. Jeśli lubisz mieć pewność dobrego hamowania to polecam nowe tarcze Avida (HS1), na komplecie szedłbyś 60g.

Edytowane przez Dolat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Niestety jeszcze nie jeździłem. W Sobote rower zrobił pierwsze 20 km., w nowym sezonie ale tylko po asfalcie. Wcześniej miałem Kendy Kwest'y 1.5" i bez problemu można było wjechać kawałek w las. Na tych oponach pewnie też da radę ale bez szaleńst chociaż ręki nie daje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wdając się w szczegóły techniczne, a skupiając na wrażeniach estetycznych - wizualnie piękny rower. Bardzo umiejętne zgranie czerni i czerwieni. Jedynie białe siodełko zaburza mi ten obraz. Generalnie jeszcze sporo można z wagą zejść, ale to już wiadomo, że w 99% zależy od funduszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower się bardzo fajnie prezentuje, chociaż te "łyski" mnie przeraziły w pierwszym momencie ;)

Ja bym na Twoim miejscu jak chcesz jeszcze urwać z wagi zmienił opony na Rocket Ron'y -250gram, kolejne -20gram na gripach. Do tego urwałbyś jeszcze zdejmując monitorki z manetek i trochę skracając pancerze, na zdjęciach łuki wydają się być dosyć duże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Co do opon to nie jestem pewien (papierowe). Waga jak na razie mnie satysfakcjonuje. Gripy takie będą bo są jak dla mnie dużo lepsze niż pianki. Chodzi po głowie mały plan ale muszę jeszcze trochę opini pozbierać :). Jakby dobrze poszło zrzuciłbym jeszcze 200 gram. Monitorki zysk znikomy. Aaa... Pancerze faktycznie na zdjęciach tak wyglądają ale w rzeczywistości jest na odwrót.

Edytowane przez Pacholski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam! Mała zmiana... Po komentarzu "Specjal" przemyślałem kwestię białego siodła i podjąłem spontaniczną decyzję. W głowie chodził mi czarny SLR ale cena trochę mnie zabiła. Ostatecznie decyzja ekonomiczna:

 

SEAT: (Siodło) Velo 1133U1 214 g.

 

Zdjęcia zrobię jak pogoda się poprawi. Ogólnie zmiana siodełka na +.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Zależy gdzie jeździłeś. Ogólnie łapało brud ale całe szczęście powłoka pozwalała na mycie je gąbką co było dla mnie dużym +! Teraz mam mieszane uczucia co do poszycia Velo. Trochę o Tokenie? Jeździło się dobrze :D? Bardzo dobrze dogadywało się z moimi 4 literami i w sumie nie miałem zamiaru zmieniać ale jakoś tak wyszło. Mam nadzieję, że zmiana siodełka nie pogorszy komfortu jazdy (jednak jest dosyć wąskie).

Edytowane przez Pacholski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam! W końcu jakieś zdjęcia z... Normalnymi oponami. Rower schudł o parę gram. Wcześniej jeszcze były Geaxy Gato 2.1 gdzie rower z nimi ważył 10395 g., obecnie 10275 g. :)! Zdjęcia poglądowe.

 

TIRE (FRONT): (Opona Przednia) KENDA Small Block Eight 26 x 1.95 485 g.

TIRE (REAR): (Opona Tylna) KENDA Small Block Eight 26 x 1.95 499 g.

TUBES: (Dętki) MAXXIS UltraLight 26 x 1.90-2.125 258 g.

 

https://picasaweb.google.com/103112720907152253745/MTFujiRC?authkey=Gv1sRgCKzu8ZjF87fV4QE#5743973654700798978

 

https://picasaweb.go...974262225387650

Edytowane przez Pacholski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...