McAron Napisano 2 Marca 2012 Napisano 2 Marca 2012 Mam ramę Accent Shannon i mam problem z montażem tylnego błotnika. Błotniki mam SKS Velo Urban 42. Otóż otwór montazowy na górnej belce łączącej tylny widelec jest gwintowany i odwrócony o 90 st w dół, czyli przykręca się błotnik od dołu, czyli od strony koła. Wspornik błotnika (kątownik) musi byc przykręcanyod czoła belki łączącej. Jedyne co mi przychodzi na myśl to wyprostowanie tego kątownika i wtedy montaz od dołu. jakies inne pomysły ?
zekker Napisano 2 Marca 2012 Napisano 2 Marca 2012 Można rozwiercić błotnik. Albo nie przejmować się i mocować za pomocą zipów do kabli. Jak bardzo chcesz, to mogę zrobić zdjęcie jak to u mnie wygląda przy tej ramie.
McAron Napisano 2 Marca 2012 Autor Napisano 2 Marca 2012 Można rozwiercić błotnik. Albo nie przejmować się i mocować za pomocą zipów do kabli. Jak bardzo chcesz, to mogę zrobić zdjęcie jak to u mnie wygląda przy tej ramie. Mocowanie musi pozostac rozłączne.
Sandacz Napisano 3 Marca 2012 Napisano 3 Marca 2012 Może taka idea: http://imageshack.us/photo/my-images/812/blotnik.jpg/ czyli dodatkowy kątownik?
zekker Napisano 3 Marca 2012 Napisano 3 Marca 2012 Mocowanie musi pozostac rozłączne. A codziennie zdejmujesz, że obcięcie opasek jest problemem? Jeżeli tak, to zostaje ten kątownik, tylko trzeba znaleźć śrubki z bardzo płaskimi i niskimi łebkami, żeby się wszystko zmieściło.
Sandacz Napisano 3 Marca 2012 Napisano 3 Marca 2012 Niewątpliwie to by trzeba dopracować. Fakt, że śruba mocująca od dołu dodatkowy kątownik do rozpórki powinna mieć dość płaski łeb (np. śruby pod krzyżak bywają dość płaskie). Jeśli chodzi o mocowanie kątownika "błotnikowego": kątownik dodatkowy musi być nieco odsunięty w poziomie od rozpórki tak, by weszła nakrętka śruby mocującej błotnik (owa śruba musi być dość krótka). Można - zamiast stosowania nakrętki - otwór w pionowej części dodatkowego kątownika nagwintowć (jeśli będzie z grubszego płaskownika).
zekker Napisano 3 Marca 2012 Napisano 3 Marca 2012 A mocowanie błotnika nie sięgnie powyżej poprzeczki? Ja musiałem dosyć mocno szlifować śrubkę, żeby weszła między błotnik, a jego mocowanie. Potrzebowałem wzmocnić przednie mocowanie (po 2 wymianach oryginalnych). Tutaj trochę widać jak to wyglądało.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.