helek Napisano 2 Marca 2012 Napisano 2 Marca 2012 Witam Od dawna zastanawiałem się jaki rower kupić. Nie chciałem na niego wydać więcej niż 1800 zł. Szukałem roweru do jazdy po asfalcie, ścieżkach, lesie itp... bez szaleństw dostałem ofertę na te 2 rowerki zawarte w temacie: Scott aspect 30 V brake http://www.rb-rowerek.pl/scott-aspect-30-v-brake.html Scott aspect 40 Disc http://www.kastor-bi...spect/aspect-40 Aspect 30 za 1699 Aspect 40 za 1599 Proszę o opinie i pomoc w wyborze (osobiście nie jestem przekonany co do hamulców tarczowych). Mam 174 cm wzrostu i 83 kg wagi. Proszę o pomoc w doborze rozmiaru ramy, wydawało mi się, że M będzie ok, ale sprzedawca sugeruje S.. Jeżeli ktoś jest użytkownikiem któregoś z tych modeli to proszę o opinie. Co wybrać? Pozdrawiam Marcin
maltan Napisano 2 Marca 2012 Napisano 2 Marca 2012 Nie znam się na Scottach, ale przy Twoim wzroście bierz rozmiar M. BTW link do "30-ki" który podałeś pokazuje wersję disc, czyli na hamulcach tarczowych. Skoro mieścisz się w budżecie sugeruje kupić ten lepszy, czyli model 30, tym bardziej że nie jesteś przekonany do tarcz, a rzeczywiście SCOTT proponuje w wyższym modelu Aspecta rower zarówno na V-kach jak i na tarczach. Amortyzator też jest lepszy jak w "40-ce". Powodzenia !
helek Napisano 2 Marca 2012 Autor Napisano 2 Marca 2012 Generalnie chyba trochę się uparłem na tego scotta Może jest coś innego co moglibyście mi polecić? Np zaplace tyle samo lub troszke więcej (100-200 zl) i dostane coś, co jest po prostu lepsze? Szczerze mówiąc obejrzałem już pełno tych rowerów (allegro, strony producentów) i sam już nie wiem co brać, a chce wykorzystać to, że jeszcze w paru miejscach mozna kupić rowery z 2011 za lepsze pieniądze Pozdrawiam forumowiczów Marcin
adziopak Napisano 3 Marca 2012 Napisano 3 Marca 2012 Jak się uparles to go kupisz i tyle Natomiast dużo lepszą opcją byłoby to: http://www.mudserwis.com/kross-2011-level-a6-vbrake-p-1395.html Jest jeszcze wersja z tarczowkami 200zl drozsza. Z tym sklepem moglbys utargowac cene. Porównując Krossa do Scotta, kross ma dużo lepszy napęd, jest prawie 1kg lżejszy, i krossy mają dobre, wyścigowe geometrie.
kadargo Napisano 3 Marca 2012 Napisano 3 Marca 2012 @up a gdzie Ty wyczytałeś że Autor chce się ścigać i potrzebuje takiej geometrii?
ziomek2202 Napisano 3 Marca 2012 Napisano 3 Marca 2012 Jak chcesz wydać pieniądze na dobry rower to mogę Ci polecić te dwa : http://allegro.pl/scoot-sub-10-jedyny-taki-na-allegro-i2182104497.html lub http://allegro.pl/maranello-light-trekking-light-2011-i2181872919.html Bardziej podoba mi się osobiście scoot, jest bardziej taki unikalny a ten drugi za to w rewelacyjnym stanie ... na ZEG masz tego Maranello za 1000Eu po przecenie, a tu prawie pół ceny.. warto się na tym zastanowić!
helek Napisano 4 Marca 2012 Autor Napisano 4 Marca 2012 z tego co zdążyłem zauważyć, ma Pan jakiś udział w sprzedaży tych 2 rowerów. 3 na 3 posty poleca Pan te same 2 rowery wystawione u 1 sprzedającego. Wątpie, aby te 2 rowery były polecane obiektywnie w 3 różnych przypadkach i różnych przedziałach cenowych... Poza tym myślę, że to nie miejsce na reklamy swoich towarów, a na obiektywne opinie. Pozdrawiam Marcin
hassanbey Napisano 4 Marca 2012 Napisano 4 Marca 2012 W lipcu zeszłego roku zakupiłem Aspect`a 30 Przy wzroście 185 mam 103kg wagi i ramę L. Rower używam codziennie na dojazdy do pracy oraz popołudniowe wypady w las ok.30-40km (weekend`y 60-100km). W zimę był użytkowany bardzo często, dużo błota,śniegu i czyszczenie myjką wysokociśnieniową. Wczoraj robiłem czyszczenie i przygotowanie roweru do sezonu. Żadnych oznak zużycia roweru. Mogę polecić spokojnie ten rower. Jednak jak będziesz chciał startować w maratonach lub jakimś cięższym terenie to wymiana amortyzatora na lepszy zalecana i kół. Ja po 2 miesiącach wymieniłem siodełko na WTB bo te SCOTTA mi nie "leżało"
Rangerover Napisano 14 Marca 2012 Napisano 14 Marca 2012 Aspecty mają fajną geo ramy i stwarzają duże możliwości- na mostku ustawionym z kątem dodatnim rower typowo turystyczny, po odwróceniu mostka nabiera bardziej sportowego charakteru, a uzyskiwane prędkości średnie są wyraźnie większe. Zwiększa się też kontrola nad rowerem. Rama jest fajną bazą do rozbudowy, choć raczej z zachowaniem zdrowego rozsądku- nie ma sensu dawać tu osprzętu klasy XTR i FOXów, bardziej pasuje Deore/SLX/XT. Minusem są opony- drutówki ważące bardzo dużo, warto zmienić na zwijane opony (chociażby Kenda Karma 2.0), jak dla mnie zbyt szeroka kierownica, co powoduje cierpnięcie rąk, słaby amor, średnie siodło i tarczówki, jeżeli na wersję DISC się ktoś zdecyduje. Ale w sumie mało jest gotowych rowerów, które nie miały by żadnych wad. Tak czy siak jak ktoś chce się ścigać w trudnych, technicznych maratonach, niech zainwestuje w Scale, jak ktoś chce jeździć wygodnie, a sportowo- Aspect jest dla niego.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.