Skocz do zawartości

[1500-2000] Scott Aspect 30 czy 40? ew coś innego?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Od dawna zastanawiałem się jaki rower kupić.

Nie chciałem na niego wydać więcej niż 1800 zł.

Szukałem roweru do jazdy po asfalcie, ścieżkach, lesie itp... bez szaleństw :)

dostałem ofertę na te 2 rowerki zawarte w temacie:

Scott aspect 30 V brake

http://www.rb-rowerek.pl/scott-aspect-30-v-brake.html

Scott aspect 40 Disc

http://www.kastor-bi...spect/aspect-40

Aspect 30 za 1699

Aspect 40 za 1599

Proszę o opinie i pomoc w wyborze (osobiście nie jestem przekonany co do hamulców tarczowych).

Mam 174 cm wzrostu i 83 kg wagi.

Proszę o pomoc w doborze rozmiaru ramy, wydawało mi się, że M będzie ok, ale sprzedawca sugeruje S..

Jeżeli ktoś jest użytkownikiem któregoś z tych modeli to proszę o opinie.

Co wybrać?

Pozdrawiam

Marcin

Napisano

Nie znam się na Scottach, ale przy Twoim wzroście bierz rozmiar M. BTW link do "30-ki" który podałeś pokazuje wersję disc, czyli na hamulcach tarczowych.

Skoro mieścisz się w budżecie sugeruje kupić ten lepszy, czyli model 30, tym bardziej że nie jesteś przekonany do tarcz, a rzeczywiście SCOTT proponuje w wyższym modelu Aspecta rower zarówno na V-kach jak i na tarczach. Amortyzator też jest lepszy jak w "40-ce". Powodzenia ! :)

Napisano

Generalnie chyba trochę się uparłem na tego scotta :)

Może jest coś innego co moglibyście mi polecić?

Np zaplace tyle samo lub troszke więcej (100-200 zl) i dostane coś, co jest po prostu lepsze?

Szczerze mówiąc obejrzałem już pełno tych rowerów (allegro, strony producentów) i sam już nie wiem co brać, a chce wykorzystać to, że jeszcze w paru miejscach mozna kupić rowery z 2011 za lepsze pieniądze :)

Pozdrawiam forumowiczów

Marcin

Napisano

Jak chcesz wydać pieniądze na dobry rower to mogę Ci polecić te dwa :

http://allegro.pl/scoot-sub-10-jedyny-taki-na-allegro-i2182104497.html

lub

http://allegro.pl/maranello-light-trekking-light-2011-i2181872919.html