Skocz do zawartości

[rower] Kross Level A6 2011 Disc


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcę kupić nowy rower a stary 12 letni zostawić jako zimówkę.

Mój wybór padł na Krossa Level A6 w wersji z hamulcami tarczowymi: http://www.mudserwis...34868b6e434b4de

Ten link z Mudserwis się już przewijał w kilku tematach na forum. Moim zdaniem nie ma się co szarpać na model z 2012 bo płacić 5 setek ekstra za inny kolor tej samej ramy nie mam zamiaru. Osprzęt właściwie ten sam.

Problem mam jednak z doborem rozmiaru ramy. Tego roweru w sklepach w Bydgoszczy nie spotkałem a więc nie mogłem się przymierzyć. Z obliczeń wynika że powinienem wybrać ramę 18" (mam 176cm wzrostu). Tak samo doradzili mi w Mudserwis i jednym ze sklepów na mieście. Choć miałem też przypadek że sprzedawca polecił mi ten rower "najlepiej z ramą 20" - nawiasem mówiąc policzył za tego Krossa aż 3k a więc jego porad nie będę brał poważnie.

Może, jest ktoś o podobnych gabarytach kto jeździ na Krossie o takiej geometrii ramy. Chętnie wysłucham waszych sugestii.

Napisano

Chcę kupić nowy rower a stary 12 letni zostawić jako zimówkę.

Moim zdaniem nie ma się co szarpać na model z 2012 bo płacić 5 setek ekstra za inny kolor tej samej ramy nie mam zamiaru. Osprzęt właściwie ten sam.

 

Przyjrzyj się, ta rama nie różni się tylko kolorem. Inne rozmiary, inny stop alu, nieco inna geometria.

Napisano

Zgadzam się z przedmówcą, natomiast rowery kross z sezonu 2012 są całkowicie nie opłacalne. (szczegolnie teraz po podwyżce cen)

Napisano

koledzy mam 175 cm wzrostu od podłoza do krocza 78cm, taki kross w rozmiarze 18 chyba powinien mi przypasować ? bo chyba też kupie przez internet cos bo idzie pare groszy zaoszczędzić.

Napisano

To ja podepnę się do tematu i zapytam, bo również interesuje mnie ten model i przymierzam się do jego kupna już od dłuższego czasu.

 

Czy nie lepiej zaoszczędzić te 400 zł i kupić identyczny tylko z V-kami?

http://www.mudserwis.com/kross-2011-level-a6-vbrake-p-1395.html

 

A tu ten sam tylko z hamulcami tarczowymi.

http://www.mudserwis.com/kross-2011-level-a6-disc-p-1396.html

 

Różnica w cenie to aż 400 zł, a jak wygląda komfort użytkowania, awaryjność, skuteczność hamowania i inne aspekty dotyczące funkcjonowania tych rodzajów hamulców. Warto czy nie. Pozdrawiam.

Napisano

To zależy do czego będziesz go używał. Jeżeli kupujesz rower głównie do jazdy w terenie to warto zainwestować w tarcze, jeżeli teren będzie sporadycznie to v-ki spokojnie wystarczą. Ja teraz miałem ten sam problem i wybrałem jednak v-ki ze względu na kasę. A z doświadczenia wiem, że v-ki w terenie też się świetnie spisują. Podsumowując: teren, dużo błota-lepsze tarcze; miasto, czasami górki - v-ki

Napisano

Zgadzam się z przedmówcą, natomiast rowery kross z sezonu 2012 są całkowicie nie opłacalne. (szczegolnie teraz po podwyżce cen)

 

A jednak skusiłem się na model A5 z 2012 roku w rozmiarze 19".

Wiem, że osprzęt gorszy od A6 ale po wynegocjowaniu rabatu mam go niżej niż A6 z zeszłego roku. Dla mnie wystarczy a to i tak będzie duży skok jakościowy względem tego co mam.

Z mojej strony dzięki za odpowiedzi i proszę o zamknięcie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...