szewczykluk Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Witam - pierwszy raz spotkałem się z takim lekceważącym podejściem do klienta?może miałem pecha sam nie wiem ale warto opisać, kupiłem kasetę dnia 27 lutego - natychmiast wpłaciłem kase na konto payU, w dniu 28.lutego zadałem pytanie czy kaseta została wysłana - uzyskałem odpowiedź że dziś lub jutro bo mają na to 24 h - w dniu dzisiejszym z powodu braku dostawy podjąłem kontakt z firmą telefoniczny jakaś Pani poinformowała że kaseta wyszła od nich w dniu 28 lutego - podała numer przesyłki i zaznaczyła " że jestem sam sobie winien gdyż wybrałem przesyłkę pocztą polską priorytet a trza było wybrać kuriera" i " jako klient to ja muszę złożyć reklamację w razie problemów na pocztę" - zadzwoniłem na pocztę gdyż nigdy wcześniej nie miałem tego typu problemów z opóźnieniem, na infolinii i w moim urzędzie ze względu na miejsce zamieszkania uzyskałem informację że taka przesyłka nie widnieje w ogóle w systemie o podanym numerze, zapytałem jak wygląda procedura reklamacji - uzyskałem odpowiedź że jako klient nie mam prawa do tego a obowiązek taki ciąży na nadawcy czyli sprzedającym, miło że sklep zrzuca winę na klienta - no fakt moja wina że zrobiłem tam zakupy;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 Hmm ... jak na poczte polska to za wczesnie sie unosisz... ;-) Ja z tym sklepem mam jak najbardziej pozytywne wspomnienia. Kupowałem u nich kompletny naped SLX 3x10. Znalazłem ich na allegro a cała transakcja odbyła się poza. Dali super cenę, szybko dostalem solidnie zapakowany towar ... Z mojej strony spory + dla tej firmy. Pozdro TapaTtalk'nięte z Andka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewczykluk Napisano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 towar dotarl, ale jakos zakupow juz tam nie zrobie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 Moment...towar został wysłany 28 lutego (wtorek). Dzisiaj (4 marca - niedziela) piszesz, że towar dotarł, czyli stało się to najpóźniej w piątek 2 marca. I Ty narzekasz ? Chyba mało kupujesz przez internet, naprawdę. Temat bez sensu, bijesz na alarm bo Ci się przesyłka pocztą opóźniła 1 dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 Dokładnie, bicie piany niewiadomo o co. Standardem dla dostarczenia przesyłek jest 7 dni a ty dostałeś w 4 od daty przelewu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wodzu Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Ja kilka dni temu kupowałem u tego Allegrowicza łańcuch i kasetę- w niedzielę wieczorem wylicytowałem towar płacąc przelewem, natomiast kurier był u mnie we wtorek rano. W międzyczasie zadałem mailem parę pytań, na które szybko dostałem wyczerpujące odpowiedzi. Tak więc moje wrażenia sa bardzo pozytywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewczykluk Napisano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 chwila..chwila..bije piane nie o termin bo niby poczta ma 14 dni na to(chodz priorytet nigdy jeszcze tak pozno mi nie przyszedl - max 2 dni), ale o sposob rozwiazania problemu, zalezalo mi na czasie i jesli podczas rozmowy telefonicznej slyszysz " ze to twoja wina...ze nie zawarlem z nimi umowy tylko z poczta polska...ze proces reklamacji lezy po stronie klienta..." to cos nie halo?klienta potraktowali z buta, i jak widac nie znaja nawet regulaminu poczty polskiej, gdyz jako klient dowiedzialem sie na infolinii ze caly proces reklamacji musi zlozyc nadajacy , odbiorca nie ma do tego prawa...wszystko fajnie i ciesze sie ze mieliscie na czas ale jak jest problem to juz inna bajka, a zakupow wiecej tam nie zrobie gdyz nie chce slyszec "Panska wina"...poza tym jak prosilem o szybka wysylke padlo haslo wysylamy gdy pieniadze bede na koncie, napisalem ze przeciez zrobilem zaplate z payU i ta kwota maja natychmiast u siebie - coz gdyby nie przypomnienie termin przedluzylby sie o kolejne dni?nie wiem moze mialem pecha ps a to ze traktuja klienta z buta i zganiaja wszystko na niego - podobny przypadek gosc opisal w komantarzu negatywnym na alledrogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Zgodnie prawem obowiązującym w Polsce, odowiedzialność za wysyłkę (w tym doręczenie, zaginiania paczek itp.) ponosi sklep/sprzedawca. Wiele sklepów w regulaminie ma zapis "nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki wysyłane Pocztą" - a to jest nie zgodne z prawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewczykluk Napisano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 mtbikeer - no wlasnie o to mi biega;), sklep od razu zaznaczyl "nie nasza wina - prosze samemu sprawe zglosic na poczte" wiec dzwonie na infolinie skladam zazalenie a mila Pani informuje ze bedzie rozmawiac z nadawca gdyz jako odbiorca nie mam podstaw prawnych do zglaszania jakichkolwiek skarg itp itd - sklep zapewne o tym wiedzial ze na nim ciazy obowiazek ale "latwiej" zganic na klienta;)...i tutaj tez bym sie sprzeczal z stwierdzeniem ze nie zawarlem umowy z sklepem tylko z poczta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 nie wiem jak prawo handlowe, prawo cywilne zastrzega możliwość określenia, kiedy następuje moment wydania paczki. PS na pewno można to określić także na podstawie PH. Dotyczy to chociażby spedycji morskiej kontenerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 kupowalem u nich mostek, poza allegro i zrobili lepsza cene Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewczykluk Napisano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 w sumie to z kazdym sprzedawca mozna dogadac sie poza alledrogo - minus prowizja i jest lepsza cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.