Skocz do zawartości

[opinie] ciclo sport JJ z alledrogo


szewczykluk

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam - pierwszy raz spotkałem się z takim lekceważącym podejściem do klienta?może miałem pecha sam nie wiem ale warto opisać, kupiłem kasetę dnia 27 lutego - natychmiast wpłaciłem kase na konto payU, w dniu 28.lutego zadałem pytanie czy kaseta została wysłana - uzyskałem odpowiedź że dziś lub jutro bo mają na to 24 h - w dniu dzisiejszym z powodu braku dostawy podjąłem kontakt z firmą telefoniczny jakaś Pani poinformowała że kaseta wyszła od nich w dniu 28 lutego - podała numer przesyłki i zaznaczyła " że jestem sam sobie winien gdyż wybrałem przesyłkę pocztą polską priorytet a trza było wybrać kuriera" i " jako klient to ja muszę złożyć reklamację w razie problemów na pocztę" - zadzwoniłem na pocztę gdyż nigdy wcześniej nie miałem tego typu problemów z opóźnieniem, na infolinii i w moim urzędzie ze względu na miejsce zamieszkania uzyskałem informację że taka przesyłka nie widnieje w ogóle w systemie o podanym numerze, zapytałem jak wygląda procedura reklamacji - uzyskałem odpowiedź że jako klient nie mam prawa do tego a obowiązek taki ciąży na nadawcy czyli sprzedającym, miło że sklep zrzuca winę na klienta - no fakt moja wina że zrobiłem tam zakupy;(

Napisano

Hmm ... jak na poczte polska to za wczesnie sie unosisz... ;-)

 

Ja z tym sklepem mam jak najbardziej pozytywne wspomnienia.

Kupowałem u nich kompletny naped SLX 3x10.

Znalazłem ich na allegro a cała transakcja odbyła się poza.

Dali super cenę, szybko dostalem solidnie zapakowany towar ...

 

Z mojej strony spory + dla tej firmy.

 

Pozdro

 

TapaTtalk'nięte z Andka

Napisano

Moment...towar został wysłany 28 lutego (wtorek). Dzisiaj (4 marca - niedziela) piszesz, że towar dotarł, czyli stało się to najpóźniej w piątek 2 marca.

I Ty narzekasz ? Chyba mało kupujesz przez internet, naprawdę.

Temat bez sensu, bijesz na alarm bo Ci się przesyłka pocztą opóźniła 1 dzień :whistling:

Napisano

Ja kilka dni temu kupowałem u tego Allegrowicza łańcuch i kasetę- w niedzielę wieczorem wylicytowałem towar płacąc przelewem, natomiast kurier był u mnie we wtorek rano. W międzyczasie zadałem mailem parę pytań, na które szybko dostałem wyczerpujące odpowiedzi. Tak więc moje wrażenia sa bardzo pozytywne.

Napisano

chwila..chwila..bije piane nie o termin bo niby poczta ma 14 dni na to(chodz priorytet nigdy jeszcze tak pozno mi nie przyszedl - max 2 dni), ale o sposob rozwiazania problemu, zalezalo mi na czasie i jesli podczas rozmowy telefonicznej slyszysz " ze to twoja wina...ze nie zawarlem z nimi umowy tylko z poczta polska...ze proces reklamacji lezy po stronie klienta..." to cos nie halo?klienta potraktowali z buta, i jak widac nie znaja nawet regulaminu poczty polskiej, gdyz jako klient dowiedzialem sie na infolinii ze caly proces reklamacji musi zlozyc nadajacy , odbiorca nie ma do tego prawa...wszystko fajnie i ciesze sie ze mieliscie na czas ale jak jest problem to juz inna bajka, a zakupow wiecej tam nie zrobie gdyz nie chce slyszec "Panska wina"...poza tym jak prosilem o szybka wysylke padlo haslo wysylamy gdy pieniadze bede na koncie, napisalem ze przeciez zrobilem zaplate z payU i ta kwota maja natychmiast u siebie - coz gdyby nie przypomnienie termin przedluzylby sie o kolejne dni?nie wiem moze mialem pecha :whistling: ps a to ze traktuja klienta z buta i zganiaja wszystko na niego - podobny przypadek gosc opisal w komantarzu negatywnym na alledrogo

Napisano

Zgodnie prawem obowiązującym w Polsce, odowiedzialność za wysyłkę (w tym doręczenie, zaginiania paczek itp.) ponosi sklep/sprzedawca. Wiele sklepów w regulaminie ma zapis "nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki wysyłane Pocztą" - a to jest nie zgodne z prawem.

Napisano

mtbikeer - no wlasnie o to mi biega;), sklep od razu zaznaczyl "nie nasza wina - prosze samemu sprawe zglosic na poczte" wiec dzwonie na infolinie skladam zazalenie a mila Pani informuje ze bedzie rozmawiac z nadawca gdyz jako odbiorca nie mam podstaw prawnych do zglaszania jakichkolwiek skarg itp itd - sklep zapewne o tym wiedzial ze na nim ciazy obowiazek ale "latwiej" zganic na klienta;)...i tutaj tez bym sie sprzeczal z stwierdzeniem ze nie zawarlem umowy z sklepem tylko z poczta? :icon_confused:

Napisano

nie wiem jak prawo handlowe, prawo cywilne zastrzega możliwość określenia, kiedy następuje moment wydania paczki.

 

PS

 

na pewno można to określić także na podstawie PH. Dotyczy to chociażby spedycji morskiej kontenerów.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...