Skocz do zawartości

[serwis] Nabijanie sterów

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Wczoraj oddałem do serwisu amortyzator z ramą do nabicia sterów. Odebrałem dzisiaj, oglądam w domu i czuje, że coś jest nie w porządku, odkręcam i co widzę:

stery1.jpgstery2.jpg

[wycięte przez moderatora].. Nie dość, że nabijane młotkiem przez młotka, to jeszcze wg mnie założone odwrotnie.. (stery to FSA pig). Chyba ich jutro tam pobije, żądać od nich kasy za zniszczone stery??

Ech.. szkoda gadać, co za idiota!

w.

Bieznie masz raczej prawidlowo zalozona. Odczuwasz krecac kierownica jakies "opory, zgrzyty"? Sam ostatnio nabijalem w domu bieznie mlotkiem i srubokretem i takie cos jest nieuniknione :X... Chyba, ze idziesz do SERWISU gdzie maja specjalny pobijak do nabicia biezni.

Hmm.. Na razie sprawdziłem z grubsza.. Nie znam się na serwisie, ale zaniepokoiło mnie to, że stery dobrze nie trzymają, przy hamowaniu przeskakują, wydawało mi się, że przyczyną może być odwrotnie założona bieżnia, mam wrażenie jakby była źle dopasowana. Co jeszcze może być spieprzone? (mam dołożone pod mostkie 4 małe podładki)

Bieznie masz raczej prawidlowo zalozona. Odczuwasz krecac kierownica jakies "opory, zgrzyty"? Sam ostatnio nabijalem w domu bieznie mlotkiem i srubokretem i takie cos jest nieuniknione :X... Chyba, ze idziesz do SERWISU gdzie maja specjalny pobijak do nabicia biezni.

Brzydko ojoj

Tez sam nabijam stery. Używam do tego starych elementów ze sterów i nigdy nie udało mi się tak spieprzyć...

Sprawdź kolejność wgd schematu. Bieżnia łożyska itd

http://www.fullspeedahead.com/storage/insidetech/items/EN_40208726-3a50-4467-89af-51b9ecda3fe0_ZS074-Headset_Instructions_v3.pdf

Skoro masz luzy to moze troszkę mocniej dociągnij śrubę do gwiazdki a na końcu mostek.

Tak czy siak ja bym tego nie zostawił.