kosa23 Napisano 1 Marca 2012 Napisano 1 Marca 2012 Mam dobrą cenę na Trance X 1 2012 i prawdopodobnie go kupię. Rower z założenia ma nie być modyfikowany, dlatego chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o piastach OEM, szczególnie o tylnej. Jeśli byłaby 350tka DT, jaka podobno bywała w Giantach '11, uspokoi mnie to. Z góry dzięki za info.
Powsinoga Napisano 16 Marca 2012 Napisano 16 Marca 2012 Cześć Mam dobrą cenę na Trance X 1 2012 i prawdopodobnie go kupię. Rower z założenia ma nie być modyfikowany, dlatego chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o piastach OEM, szczególnie o tylnej. Jeśli byłaby 350tka DT, jaka podobno bywała w Giantach '11, uspokoi mnie to. Z góry dzięki za info. Niestety nie wiem nic na temat tych piast. Mam taką z przodu, ale jeszcze za krótko, aby cokolwiek powiedzieć. Coś tam próbowałem kiedyś o nich znaleźć, ale najwyraźniej niewiele się udało. Mam jednak inną kwestię... Przymierzałeś się do niego lub podobnego? Zwróć uwagę, że ten rower ma większą średnicę rury sterowej. Jeżeli będziesz chciał skorygować lekko geometrię, wymieniając mostek, to obecnie na rynku jest ich tyle co kot napłakał. Ja m.in. z tego powodu się na niego nie zdecydowałem. Ale skoro z założenia ma nie być modyfikowany to pewnie masz to przemyślane i jest to świadoma decyzja PS To bardzo ładny rower
kosa23 Napisano 18 Marca 2012 Autor Napisano 18 Marca 2012 Kwestia gustu, ja akurat uważam, że rama nie jest zbyt ładna, ale ponieważ rower nie jest dla mnie, więc zbytnio mnie to nie martwi. Ale małe sprostowanie, dla zainteresowanych - instalacja zwykłych (tzn o średnicy górnej części rury sterowej = 1 1/8'') widelca i mostka jest możliwa po prostu przez wymianę sterów, a konkretnie górnej miski. Dla chcącego więc nic trudnego
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.