pitbullfan Napisano 29 Lutego 2012 Napisano 29 Lutego 2012 Witam wszystkich. Pytanie jak w temacie. Przymierzam się do zakupu roweru. Zależy mi na tym, żeby rama była karrrrbonowa . I teraz rodzi się pytanie czy z tego przedziału cenowego Merida Carbon FLX 800-D to dobry wybór? Czy jest to dobra baza do ewentualnych dalszych przeróbek? A może lepiej kupić FLX Race-D i zaoszczędzone pieniążki przeznaczyć na przeróbki? A może macie jakieś inne typy? Co polecacie? Jestem zielony w temacie. Nie znam się na osprzęcie więc będę bardzo wdzięczny za wszystkie rady i podpowiedzi. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
Simonello Napisano 29 Lutego 2012 Napisano 29 Lutego 2012 Sprawdź też Krossa A9 i zupełną nowość - Northteca Warlock - ok. 4000 zł, a rama - zgodnie z życzeniem - karbonowa.
pitbullfan Napisano 29 Lutego 2012 Autor Napisano 29 Lutego 2012 Sprawdź też Krossa A9 i zupełną nowość - Northteca Warlock - ok. 4000 zł, a rama - zgodnie z życzeniem - karbonowa. Ciekawe propozycje. Powiem szczerze, że northtec'iem się interesowałem ale odpuściłem (może niepotrzebnie?) ze względu na ilość biegów (27 w porównaniu z 30 konkurencji). Dodatkowo - czy obie te propozycje nie mają przypadkiem jednak trochę gorszego osprzętu niż wspomniana merida? Moge się mylić bo jak mówiłem jestem laikiem.