montell81 Napisano 27 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 Bar Ends: (Rogi) AEST - 49g/komplet Bar Plugs: (Korki do kierownicy) BONTRAGER - 5g/para Bottle Cage: (Koszyk na bidon) TACX - 39g x2 Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XT V-Brake - 170g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XT V-Brake - 170g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano XT bl-m770 - 160g/komplet Cables: (Pancerze i linki) XTR b/d Cassette: (Kaseta) Shimano SLX CS-HG80-9 11-28T - 232g Chain: (łańuch) Campagnolo Record C9 - 270g Crankset: (Korby) SHIMANO XT FC-M770 175mm 3x9 - 866g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M971 Down Swing - 147g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M972 GS - 179g Fork: (Widelec) Manitou R7 Elite Absolute 100mm - 1480g Rear Shock: (Damper) - Frame: (Rama) Author Master Carbon monocoque 2009 - 1438g Grips: (Gripy) BONTRAGER RACE XXX LITE - 13g/para Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS BB Black 25,4mm - 130g Handlebar Tape: (Owijka) - Headset: (Stery) RITCHEY Zero Logic Integ Pro 1-1/8" (ahead) - 66g Pedals: (Pedały) Exustar E-PM25SL - 254g/komplet Seat: (Siodło) Selle San Marco Aspide Arrowhead - 181g Seatpost: (Sztyca) TOKEN Carbon ASP9141 Marble Ø31.6x350mm - 159g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) KCNC Screw Clamp - 11g Shifters: (Manetki) Shimano XTR SL-M970 - 122g (lewa+linka), 129g (prawa+linka) Skewers: (Zaciski koł) KCNC - 50g Spacers: (Podkładki pod mostek) - Alu - 5g Starnut: (Gwiazdka) - b/d Stem: (Mostek) Smica 120mm 7075 Forged - 118g Tire (Front): (Opona przednia) Continental X-King 2.0 Supersonic - 405g Tire (Rear): (Opona tylna) Continental X-King 2.0 Supersonic - 403g Top Cap: (Top cap) Aerozine - 7g Tubes: (Dętki) Schwalbe XX-Light - 95g x 2 Wheel Front: (Koło przednie) - 703g -Hub: (Piasta) Shimano XTR fh-m970 -Rim: (Obręcz) DT 4.1 -Spokes: (Szprychy) DT REVOLUTION BLACK -Nipples: (Nyple) b/d -Rim tape: (Opaska) Schwalbe - 20g Wheel Rear: (Koło tylne) - 842g -Hub: (Piasta) Shimano XTR hb-m970 -Rim: (Obręcz) DT 4.1 -Spokes: (Szprychy) DT REVOLUTION BLACK -Nipples: (Nyple) b/d -Rim tape: (Opaska) Schwalbe - 20g Misc : (Inne) Total: 9310g ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemolinko Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Byś wyczyścił go do zdjęcia Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 fajny rowerek, jak ci sie spisuja pedaly ? bo nie maja opinie zbyt trwalych, no i az prosi sie o przejscie na bezdetke ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Błoto dodaje charakteru Co do pedałów, to nie mam z nimi najmniejszych problemów. Ich przebieg to grubo ponad 6000km i sprawują się wyśmienicie. O przejściu na bezdętkę się zastanawiam choć nie wiem czy byłyby z tego jakieś korzyści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Rower bardzo ładny zgrany technicznie i kolorystycznie Btw. nie zapomniałeś o wadze pancerzy i linek? Btw.2 waga mi wysza 9072.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Nie znam realnej wagi linek hamulcowych i pancerzy hamulcowych oraz pancerzy przerzutek więc napisałem brak danych. Dlatego suma wszystkich elementów z rozpiski jest niższa niż całkowita waga roweru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczympek Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 A jak się sprawują V-Braki? Bo po zdjęciu roweru widać, że jeździsz w trudnych warunkach? Sam myślę o przesiadce z tarczówek na V-ki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Moje V-ki sprawują się bardzo dobrze nawet w warunkach widocznych na zdjęciu. Oczywiście warunkiem jest regularna wymiana okładzin i czyszczenie obręczy. Nigdy nie zamierzałem i nie zamierzam przechodzić na tarcze i uważam, że powszechne używanie tarczy jest wymuszone przez fakt, iż obecnie ciężko pod V-ki znaleźć przyzwoitą ramę. Mnie to kosztowało kilka miesięcy poszukiwań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dolat Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Hej, mam pytanie, a nawet 2 Jakich okładzin używasz? Jak często wymieniasz linki i pancerze (hamulcowe)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Hej, zadowolony jesteś z rogów AEST? Myślę o nich, lekkie są i całkiem fajnie wyprofilowane. Chowasz coś w środku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Co do okładzin to używam XTR, ale kolejnym razem być może rozejrzę się za czymś innym. Linki i pancerze obecnie mam nowe, na poprzednich przejechałem jakieś 3500km (około 1,5 sezonu) Jestem zadowolony z rogów. Mają taki profil, dzięki któremu nie "zjeżdżają" mi dłonie jak w poprzednich rogach PRO Do środka jeszcze nic nie chowałem ale mam zamiar tam trzymać klej i łatki do dętek ewentualnie jakiś banknot w razie dłuższej trasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.