Skocz do zawartości

[rower] rower crossowy- pomoc przy wyborze

eMAiX

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że przeczytałem dużo tematów na forum i wiele się nich dowiedziałem. Ale mam problem z wyborem konkretnego roweru ponieważ nie znam się na tyle i liczę na pomoc bardziej doświadczonych użytkowników.

Chcę się przesiąść z "górala" ma crossa ponieważ zmieniam miejsce zamieszkania i wydłuża mi się droga dojazdu do pracy.

Oto modele które przykuły moją uwagę :

merida 500-D 2012

MERIDA CROSSWAY 500 D rozmiar 55 | Sklep Rowerowy Żuchliński

Cube nature pro 2012

Nowa kolekcja cube 2012 - zapraszamy do przeglÄdania

kellys definite 2011

Rower krosowy Kellys Definite 2011 | Cross | Sklep Rowerzysta.pl rowery

Centurion cross line 700 ( tutaj nie jestem pewny czy na pewno to ta specyfikacja bo w sklepie blisko procy mają taki z 2011 lub 2010 roku za 3200 na V z możliwością zamontowania tarczy.)

Centurion Rower Cross Line 700 | Wyprzedaż | F.H.U. Arkus Marek Wrona

Jeszcze do nie dawna bardzo podobał mi się Unibike Freeway

UNIBIKE FREEWAY 11R MESKI rozmiar 21" | Sklep Rowerowy Żuchliński

ale to rozwiązanie chyba jest za drogie bo w tym roku już tego reweru unibike nie robi.

Teraz parę słów o mnie. Mam około 185 cm i waga w tej chwili około 90 parę kilo. Schudłem na rowerze już ponad 15 kilo w przeciągu roku więc nie chciałbym zniego rezygnować po zmianie miejsca zamieszkania. Aktualnie używam roweru kellys quartz DSC i ogólnie jest zadowolony. Cały rok na nim jeżdziłem a teraz został by jako zimówka :)

Od razu napiszę o tarczach, ponieważ wiele osób radzi na forum kupienie tańszej wersji na v-kach. Tarcze są mi potrzebne bo przejeżdzam przez centrum miasta i czasami jak sami pewnie wiecie trzeba w mieście gwałtownie zachamować. Już parę razy dzięki temu uratowałem sobie zdrowie albo i więcej.